Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi laihduttaa 50 kiloa - mistä motivaatio?

Vierailija
12.05.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun elän terveellisemmin.Liikunta on helpottunut ja voin jo käydä lenkillä mikä pari vuotta sitten olisi ollut mahdottomuus.

Itse en katso puntariin.Vaatteista näen milloin on tullut syötyä liikaa.

Vierailija
22/25 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka 35 v painoi 62 kg ja pituutta 165, nyt 10 v myöhemmin muistelin että tuo paino oli just hyvä, yritin siihen mutta jäin 69 kg sitten mieli alkoi vaatiä mättöruokaa ja lihoin takaisin. Nyt aattelin että se 69 olis jo tosi hyvä silloin BMI olisi 25 eli ei ylipainoa.

Dr Philiä lainatakseni" muistuttaa myös tavoitteiden realistisuudesta. Hyvä olo, tasapainoinen ruokavalio ja hallinnassa pysyvä, kunkin ikään ja kokoon sopiva paino ovat tärkeämpiä kuin tikkulaihuus."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän ketjuun eksy näitä 62 kilosia mainostamaan "ongelmiaan" - menkää pois !

Toisilla kyse on jo lähes elämästä tai kuolemasta, ei mistään pienestä kahdesta kilosta.

T. Ohis

Vierailija
24/25 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg olisi ollut ihannepainoon, sitten tuli sairautta ja muita vastuksia itselle ja lähipiiriin, lihoin kaikki takaisin.

Enää en välitä lainkaan painostani, ulkonäöllisesti mulle aivan sama, en löydä motivaatiota mistään laihduttamiseen.

Vierailija
25/25 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä ole mahdollista pitää yllä noin pitkää laihdutusta. Sen sijaan tarvit tietoa miten muutat ruokavaliosi, loppuelämäksi. Opettele nauttimaan hyvästä ja terveellisestä ruuasta, kikkailut ei auta. Vedä hedelmiä ja tuoreita salaatteja kiduksiisi antaumuksella, kypsiä kasviksia seuraavaksi eniten, ja lisäksi täysjyvää, kalaa, palkokasveja, maitotuotteita hieman ja silloin tällöin lihaa ja kanaa, pähkinötä ym. Ala myös liikkua, liikunta auttaa säätelemään ruokahalua ja nopeuttaa aineenvaihduntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi