Miten te pysytte uskollisina miehillenne? Apua?
Meillä on 2-vuotias lapsi ja olemme olleet yhdessä 4 vuotta. Olen ollut ihastunut rajusti jo ainakin 3 kertaa. Joka kerta olen päättynyt sänkyyn ihastukseni kanssa.
Mä en vain osaa olla uskollinen. Apua?
Kommentit (31)
Nää ketkä höpöttää ettei ihmistä ole tarkoitettu yksavioiseksi voisivat miettiä onko ihmistä tarkoitettu väkivallattomaksi.
Itse olen tosi väkivaltainen, vaikken niin käyttäydykkään. Eli kontrolloin itseäni..
m-74
Sanot miehellesi että annat kaikille jotka sulle nätisti hymyilee, että ei kai haittaa?
Taitaa miehesi olla sinulle ainoastaan elättäjä. Vastenmielisimmät naiset jotka tiedät eivät varsinaisesti edes välitä kuka on lapsen isä (tai tiedä sitä) Mies sitten kasvattaa "käenpoikaa" kuin omaansa.
Vaatii jo jonkinlaista luonnevikaa naiselta.
Eläkää te mustavalkoisessa maailmassanne, minä en tuomitse teidän valintojanne, sama se mitä minusta ajttelette :) Minähän elämäni ja pääni kanssa elän, ette te.
Sukupuolitaudit yms, nehän ei ole vältettävissä? Meillä ainakin opetettiin koulussa sukupuolivalistusta. Ja se että petän ei tarkoita, että ihan joka hepun kanssa hyppään sänkyyn, voi teitä.
Ihanaa kevättä teille kaikille :)
Enkä ole koskaan mennyt vieraan tai tutun kanssa sänkyyn. Olen ollut uskollinen - toki ihastuksia on tullut vastaan, mutta ne ovat jääneet fantasioihin.
En halua pettää. Tilaisuuksia on ollut useita. Kunnioitan toista sen verran ja koitan ajatella, miltä minusta tuntuisi jos puolisoni pettäisi minua. Se olisi hirveä ajatus! Vaikka suhteemme keikkuu eron partaalla, en halua sotkea siihen ulkopuolisia. En halua olla säälittävä tapaus joka saa seksiä vedoten sillä että ero on tulossa - ja onko sitä välttämättä edes koskaan tulossa.
Eläkää te mustavalkoisessa maailmassanne, minä en tuomitse teidän valintojanne, sama se mitä minusta ajttelette :) Minähän elämäni ja pääni kanssa elän, ette te.
Sukupuolitaudit yms, nehän ei ole vältettävissä? Meillä ainakin opetettiin koulussa sukupuolivalistusta. Ja se että petän ei tarkoita, että ihan joka hepun kanssa hyppään sänkyyn, voi teitä.
Sitten kun (arvatenkin) saat arvostelua osaksesi, vedät herneet nenääsi ja toteat että "no mä elän kuten elän, olkaa te mustavalkoisia".
Opetus: älä kysy neuvoa miten olla uskollinen kun et ilmeisesti sitä halua olla.
Minä (nro 22) en ole sama kuin ap. En ole vetänyt hernettä mihinkään enkä vedä :)
Joten tyhmempi voisi luulla, että sinustakin asiassa on joku ongelma.
Olen itse sitä mieltä että rakastunut ja tosissaan parisuhteessa oleva ei petä kumppaniaan. Eli olen ilmeisesti mustavalkoinen asian suhteen. Mitkä nämä harmaan sävyt sitten ovat? Voiko oikeasti rakastaa, jos on valmis loukkaamaan miestä hyppäämällä vieraaseen petiin? Sallitteko miestenne pettävän teitä?
Tiewtenkin jos miehen kanssa on sovittu, että sivusuhteet on ok, niin se on eri asia.
Jos on jonkun kanssa yhteen mennyt niin silloin ei muiden kanssa puuhastella, simple as that!
Liittyy toisen ihmisen, sen rakkaimman?! kunnioitukseen ja arvostukseen ja tietysti siihen rakastamiseen. En siis näe uskollisuudessa "onnistumisessa" mitään ongelmaa, päinvastoin!!
N36, syksyllä 20v täynnä yhteistä, uskollista, taivalta.
Ei aikuisen ole mielestäni vaikea pitää ne housut jalassa, kun on päättänyt.
Täysin samaa mieltä.
näitä parisuhteita, joissa ollaan yhdessä vaikka toinen pettää. Jotkut on yhdessä vielä senkin jälkeen kun pettämisestä jää kiinni.
YKSIKÄÄN näistä parisuhteista ja näistä perheistä ei tosiaan ole tasapainoinen. Kukaan ihminen ei kestä vaurioitumatta sitä (myös julkista) häpeää ja nöryyttämistä, haavoittamista ja luottamuksen pettämistä, mitä pettäminen aiheuttaa. Ja lapset eivät ole tyhmiä. He tajuavat yhtä ja toista, kuulevat yhtä ja toista ja imevät vanhempiensa parisuhdemallin jatkaakseen sitä samaa kierrettä aikanaan sitten omissa parisuhteissaan.
Asetelema, jossa pettäminen on tullut julkiseksi, on niin herkullinen aihe, että pian siitä tietävät kaikki. Ja ihmiset puhuvat. Mietitään, mikä miehessä on vikana, kun ei jätä naista, vaikka saisi paremman. Mietitään, pysyykö hän yhdessä vain lasten vuoksi vai onko jo niin alistettu ettei tiedä paremmasta. Työkaverit puhuvat selän takana, sukulaiset ja kaverit säälivät.
Omien sukulaisten sekoiluissa näillä pettämiseen taipuvaisilla naisilla on ollut sutinaa joka toisen miehen kanssa jonka on tavannut, ja osa miehen työkavereita, liikekumppaneita tai kavereita. Ei se tosiaan ole mikään naisen oma asia, että pistää miehensä kärsimään julkisesta häpeästä.