Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostaa Ticketin ulkovaatteita, miksi se on pilkan aihe?

Vierailija
01.05.2012 |

Minulla on ensimmäinen lapsi ja en todellakaan ole perehtynyt lastevaatemerkkeihin tms. Lapsi tarvitsi ulkohaalarin, meni hermo, lähdin illalla nopeasti Stockalle (koska on tässä lähellä) ja ajattelin, että siellä on varmasti valikoimaa ja ostin haalarin. Seuraavana päivänä puistossa tuli sitten toisilta äideiltä kommentteja haalarista. Kommenttien sanat olivat positiivisia, mutta sävy negatiivinen.

Mä en ymmärrä. Mua ei todellakaan kiinnosta mikä haalari on milläkin lapsella. En edes tiedä mistä niitä voi ostaa koska oma tietämys on rajoittunutta tässä asiassa, eikä kyllä kovin paljoa edes kiinnostakaan. Ja mikä helvetin tarve se on mainostaa, että meidän KAIKKI vaatteet ovat kirpparilta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit niin oikeaan :-)

Vierailija
2/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä Ticket herättää kovasti intohimoja :) Eli kun näen sitä, se tuntuu minusta aina hiukan hassulta vain siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä Ticket herättää kovasti intohimoja :) Eli kun näen sitä, se tuntuu minusta aina hiukan hassulta vain siksi.

No mutta kysymys kuuluu: miksi se herättää niitä intohimoja??? Onko se niin hyvä vai onko se niin huono vai mitä?

Olen miettinyt ihan samaa, että mikään muu merkki ei saa täällä niin paljoa kuraa niskaan (ja näköjään puistoissakaan).

Vierailija
4/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen pukee lapsensa ainoastaan wt porukka..

Vierailija
5/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen halua lapselleen hyvä haalari, mutta ei halua maksaa. Ja kun Ticketin haalari maksaa 160 euroa ja enemmän, heti kadehditään lapsen elintasoa.

Vierailija
6/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHAAH, niin, että wt-porukalla on varaa laittaa 100 e lapsensa haalariin...? Eikös ne ole jotain köyhiä?

Mikäs sitten on IN?

Vierailija
7/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillani on joitakin ko. merkin ulkoilupukuja, myös muita merkkejä löytyy toki. En tiennytkään että tästä johtuen minut luokitetellaan white trashin edustajaksi. Ihan luulin että siinä pätee muut kriteerit kuin lasten ulkoiluvaatemerkit.

t: äiti, opettaja, tohtoriopiskelija.

Vierailija
8/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät lapsen lämpöisenä, kuivana ja näyttävät vielä todella hyviltä.

Heti huomaan töissäni ticketit:)

Tosi monella hoitolapsellani niitä on.

t. päiväkodissa työskentelevä av-hurahtanut

Vierailija
9/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näitä ns. ökymerkkejä eli ticket, molo ym. näkee pääasiassa vähän heikommin toimeentulevien keskuudessa, halutaan näyttää että kyllä meilläkin varaa on vaikka totuus on toinen.

Vierailija
10/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ensimmäinen lapsi ja en todellakaan ole perehtynyt lastevaatemerkkeihin tms. Lapsi tarvitsi ulkohaalarin, meni hermo, lähdin illalla nopeasti Stockalle (koska on tässä lähellä) ja ajattelin, että siellä on varmasti valikoimaa ja ostin haalarin. Seuraavana päivänä puistossa tuli sitten toisilta äideiltä kommentteja haalarista. Kommenttien sanat olivat positiivisia, mutta sävy negatiivinen.

Mä en ymmärrä. Mua ei todellakaan kiinnosta mikä haalari on milläkin lapsella. En edes tiedä mistä niitä voi ostaa koska oma tietämys on rajoittunutta tässä asiassa, eikä kyllä kovin paljoa edes kiinnostakaan. Ja mikä helvetin tarve se on mainostaa, että meidän KAIKKI vaatteet ovat kirpparilta.

no mulla ois ticketiin varaa ehkä kirppikseltä. Mistä sitä voi päätellä mistä vaate hankittu tai jopa saatu? Ainoa oikeasti rikas (ja suom.ruots.)perhe jonka tunnen, ja jotka ei tod.ole wt, käyttävät lapsillaan t2h:n vaatteita.

Vierailija
11/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on

a) kallita merkkejä kadehtivia mollaajia

b) noita merkeillä pätijöitä.

Kun nuo kohtaavat, syntyy molemminpuolinen keitos, joka on aika hassua seurattavaa

Vierailija
12/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään intohimoja herättävä vaatemerkki.

Onkohan tässä kyse vain (niin kuin joku epäilikin) tosiaan siitä, että jokainen vanhempi haluaa pukea lapsensa oikein (lämpöisesti, säänkestävästi, kauniisti) ja jokaiselle vain se haalari tms on ainut ja oikea, mikä on itse lapselleen valinnut. Oli se sitten merkiltään mikä vaan. Muut merkit ovat naurettavia / kalliita / rumia / halpoja / you name it.....

t: ap

Vierailija
13/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on

a) kallita merkkejä kadehtivia mollaajia

b) noita merkeillä pätijöitä.

Kun nuo kohtaavat, syntyy molemminpuolinen keitos, joka on aika hassua seurattavaa

t: ap

Vierailija
14/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliisti ja toiset vähän fiksummin.

Vierailija
15/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut aiemmin kuullut kyseisetä merkistä. Ihan mielenkiinnosta googlasin ja tosi käytännöllisen näköisiä vaatteita. Eihän nuo ole mitenkään ökyjä tai edes päätähuimaavan kalliita.

Vierailija
16/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleni, koska oli talvihaalarissa niin kaunis kangas, söpö karvareunus ja ennen kaikkea toimivan tuntuinen haalari. Maksoi n.100 euroa Stockmannilla. Haalari osoittautui hyväksi hankinnaksi! Oli lämmin ja pinta likaa hylkivä. Oli talven käytössä lähes joka päivä ja näyttää edelleen kuin uudelta. Hankkii kyllä hintansa, kun pienemmät sisarukset saa käyttää saman puvun.

Vierailija
17/17 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa Reiman haalaria vai kuuluuko samaan porukkaan.Ootte vain kateellisia kun joku voi ostaa vähän kalliinpaakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä