näin eilen ekaa kertaa elämässäni kaksi täysburkhaan pukeutunutta naista
ja mulle tuli jotenkin fyysisestikin tosi paha olo! vieläkin mietin näitä naisia. eli siis mustat kaikenpeittävät kaavut, käsissä käsineet, silmiäkään ei juuri näkynyt vaikka siinä se aukko olikin...heidän seurassaan oli mies, oliko sitten molempien aviomies vai mitä...mutta jotenkin se tunnelma oli niin kaamea heidän ympärillään, tämä räikeä toisen sukupuolen alistaminen ja että se hyväksytään niin laajasti..se näky oli suorastaan pelottava kun näin ne 'elävänä'! kyllähän näitä kaapuja näkee pilvinpimein mutta koskaan en ole nähnyt näin peittäviä..
Kommentit (149)
Melkeinpä puolet Egyptiläisistä on kristittyjä.Että mitenkäs sen selität....Eihän tuossa suon hienossa copy-paste julkaisussa mainita mitkä raiskauksista ovat muslimien,mitkä kristittyjen tekosia.
viime syksynä Turkissa. 3-vuotias luuli että lepakko tulee ja lähti aina karkuun :)
Melkeinpä puolet Egyptiläisistä on kristittyjä.Että mitenkäs sen selität....Eihän tuossa suon hienossa copy-paste julkaisussa mainita mitkä raiskauksista ovat muslimien,mitkä kristittyjen tekosia.
10 prosennttia on kristittyjä egyptiläisistä
Ten years ago, I was in Egypt interviewing Coptic Christians who described how persecution by Muslims had become a way of life for them. The situation is worse now because of increased abductions of Coptic girls, who are forced into a sham marriage with a Muslim, raped, forced to convert to Islam and separated for good from their families.
http://www.washingtontimes.com/news/2010/jan/07/duin-coptic-girls-being…
Pikku Kakkosen -puistossa tälläisen kaapulauman lapsineen UMPISUOMALAISIA naisia. Siis tummat takit nilkkaan ja huivi päässä. Oli hirveä helle. Mietin, että eikös sitä voisi olla vaikka keveässä kesämekossa mielummin. Ensin katselin säälivästi sitä ylipukeutumista niissä poplaritakeissa, kunnes tajusin, että ovat suomalaisia. Sellaiset huonoihoiset ja vitivalkoiset naamat sieltä katsoi värittömänä. Meikkiä ei pisaraakaan. suorastaan rumilta näyttivät. Miksi joku syntyperäinen suomalainen vapaaehtoisesti kulkee mustassa takissa kesäheltellä? Useat näistä kaapunaisista haisee hielle kaupassa. Hirveä haju lähtee välillä. Onhan se ymmärrettävääkin, jos helteessä kulkee sellaisissa vermeissä pidemmänkin matkan.
Tätä en itsekään ymmärrä!Ja naisena ja äitinä en voi kuin sääliä näiden naisten tyttäriä!Ei saa leikkiä barbeilla,piirtää ihmisten kuvia yms.
Eevalle burkhaa paratiisissa kun synti ilmaantui maailmaan? Pitkät säädylliset vaatteet he kyllä saivat mutta miten muslimit sitten pukevat naisen piiloon, jota Jumala ei tehnyt? Ovatko muslimit viisaampia kuin Jumala?
kun on pitänyt jossain ulkomailla jutella noille "ninjoille". Ei voi yhtään tietää, katsooko heitä silmiin, kun silmätkään eivät ole näkyvissä.
tämä liittyy ISLAMIIN miten ? :)
Kaapumammojen mukaan islamilaisissa maissa ei tapahdu raiskauksia
10 prosennttia on kristittyjä egyptiläisistä
Egyptistä on monet kristityt lähteneet ulkomaille, koska heitä vainotaan. Voi mennä jopa henki. Asialla äärimuslimit, nuo rauhanuskonnon kiihkeät puolustajat. :(
sitten ihan tyttövauvoillennekin se niqab tai burkha, vai missä vaiheessa se luojan luomus muuttuu sellaiseksi, että pitää verhota se täysmustaan kiireestä kantapäähän ja vain ristikko silmien edessä. Ja sanokaa lapselle vaan reilusti alusta asti, että allah näin tahtoo ja pedofiilit jättää rauhaan samoin kuin muutkin miehet. Itse kyllä kelpuuttaisin burhkan asuksi, joskus vaan ei jaksa laittaa itseään lainkaan, kaapu on nopsaan vedetty päälle ja ihan oikeastihan tuo silti herättää huomiota yhtä paljon kuin alasti juoksu.
Aika ikävää keskustelua tässä ketjussa puolin ja toisin.
Kaikki suomalaisetkaan perheenisät ei hillu kapakoissa iltaisin tai petä vaimoaan mennen tullen ja palatessa. Varmaan muslimeitakin on joka lähtöön, myös niitä jotka vain esittävät olevansa muslimeita.
Naisen vapaudesta. Ymmärrän että hunnun tai muun uskonnollisen vaatteen käyttäminen lähtee usein ihan siitä käyttäjästä itsestään. On kuitenkin olemassa paljon maita, joissa tuota valintaa ei saa tehdä itse, mikä on mielestäni selkeästi väärin. Myös Suomessa asuu muslimiperheitä, jotka eivät anna tytärtensä tehdä tuota päätöstä itse tai muitakaan päätöksiä elämässään.
Sitten taas meistä länsimaisista naisista. Meidänkin vapautemme on joskus vähän niin ja näin. Ulkonäköpaineet ovat monella aivan valtavat. Ulkonäön vuoksi ruiskutamme itseemme hermomyrkkyä, elämme yli varojemme, tai laitatamme myrkkysilikooneja rintamukseen. Koko elämämme kutistuu helposti pyörimään sen ympärillä miltä näytämme. Tavallaan mekin olemme kuin vankeja siinä muotissa mihin meidät yritetään puristaa.
Itse en kuulu mihinkään uskonnolliseen ryhmään. En noudata muita sääntöjä kuin maan lakeja ja omaatuntoani. Muutin maalle, jossa voin käyttää aikaani mielummin perunamaan kuokkimiseen, kuin sen miettimiseen pitäisikö minulla olla suuremmat rinnat. Olen aika kyllästynyt ulkoisiin vaatimuksiin siitä millainen minun pitäisi olla kelvatakseni muille ihmisille tai jumalille. Jos ihan rehellisiä ollaan minun silmissäni teidän kiistanne vaikuttaa vähän siltä kuin pata kattilaa soimaisi. Ei täällä ole kukaan vapaa.
haluaisin tietää että minkä vuoksi miehet eivät pukeudu niqabiin tai hijabiin?
Aika ikävää keskustelua tässä ketjussa puolin ja toisin.
Kaikki suomalaisetkaan perheenisät ei hillu kapakoissa iltaisin tai petä vaimoaan mennen tullen ja palatessa. Varmaan muslimeitakin on joka lähtöön, myös niitä jotka vain esittävät olevansa muslimeita.
Naisen vapaudesta. Ymmärrän että hunnun tai muun uskonnollisen vaatteen käyttäminen lähtee usein ihan siitä käyttäjästä itsestään. On kuitenkin olemassa paljon maita, joissa tuota valintaa ei saa tehdä itse, mikä on mielestäni selkeästi väärin. Myös Suomessa asuu muslimiperheitä, jotka eivät anna tytärtensä tehdä tuota päätöstä itse tai muitakaan päätöksiä elämässään.
Sitten taas meistä länsimaisista naisista. Meidänkin vapautemme on joskus vähän niin ja näin. Ulkonäköpaineet ovat monella aivan valtavat. Ulkonäön vuoksi ruiskutamme itseemme hermomyrkkyä, elämme yli varojemme, tai laitatamme myrkkysilikooneja rintamukseen. Koko elämämme kutistuu helposti pyörimään sen ympärillä miltä näytämme. Tavallaan mekin olemme kuin vankeja siinä muotissa mihin meidät yritetään puristaa.
Itse en kuulu mihinkään uskonnolliseen ryhmään. En noudata muita sääntöjä kuin maan lakeja ja omaatuntoani. Muutin maalle, jossa voin käyttää aikaani mielummin perunamaan kuokkimiseen, kuin sen miettimiseen pitäisikö minulla olla suuremmat rinnat. Olen aika kyllästynyt ulkoisiin vaatimuksiin siitä millainen minun pitäisi olla kelvatakseni muille ihmisille tai jumalille. Jos ihan rehellisiä ollaan minun silmissäni teidän kiistanne vaikuttaa vähän siltä kuin pata kattilaa soimaisi. Ei täällä ole kukaan vapaa.
olis hyvä siellä perunamaallakin vähän lukea...nämä nikapit ja mikroshortsit on aika valovuosien päässä toisistaan.
on helppo huudella että itse valitsen tän, kannattaisi ehkä ennemmin käyttää se aika siihen että pyrkisi sen yhteisen uskonnon kautta aidosti muuttamaan näiden naisten olosuhteita, joissa ei voi valita.
Kukaan ei vastaa siihen miksi pikkutyttö pitää hunnuttaa?
ja ihan vähän voisi lukea historiaa, miten valtava työ on tehty että nainen edes saa mahdollisuuden pitää nimensä.
on hirveän helppo pelleillä ja heittää verho päälle huonon itsetunnon tukemiseksi mutta se että ihan oikeasti uskaltaisi ajatella näitä päivittäin tapahtuvia vääryyksiä ja tehdä niille jotain olisi oikeasti merkittävämpää kuin sen leikkiminenettä löysi itsensä uskonnon kautta.
Sillä miten täällä leikkisästi pukeudutaan "omasta vapaasta tahdosta" ei ole mitään tekemistä vapauden kanssa, koska näillä naisilla, toisin kuin uskonsisarillaan toisaalla, ei ole mitään käsitystä siitä mitä se ihan oikeasti tarkoittaa.
Ja todellista typeryyttä on se, että nämä naiset eivät sitä leikkinsä keskellä ymmärrä.
laillinen tapa solmia pika-avioliitto vaikkapa muutamaksi tunniksi? Näitä avioliittoja voi solmia jatkuvasti ja jos nainen tulee raskaaksi on se naisen juttu!
Telkkarissa tuli kerran ohjelma tästä. En nyt muista mistä muslimimaasta oli kyse ( Iran, Irak? ) mutta näin on!
kuin naiset:) Eivät voisi hillua T-paidassa ja käydä uimassa. Kuumakin tulisi!
joka sai silmittömät naurut tästä ketjusta?
Valo kajastaa ristikon läpi, toivon!
haluaisin tietää että minkä vuoksi miehet eivät pukeudu niqabiin tai hijabiin?
jääneet muslimit vastaamaan kysymyksiimme. Tai kenties he eivät osaa vastata.
kuule ens kerralla kun yrität mustamaalata niin valitsepa oikea lähde ensin :D Eikä mikään Islamia vihaava lähde joka ei kerro mtn oikeasta Islamista
Ei Neuvostoliitossakaan ollut oikeaa kommunismia.
Egypt: Are attitudes to rape beginning to change?
Hend is one of 20,000 women or girls raped every year, according to Egypt's Interior Ministry, a figure which implies that an average of about 55 women are raped every day. However, owing to the fear of social disgrace, victims are reluctant to report cases, and experts say the number may be much higher.
"If the Ministry of the Interior gets 20,000 then you should multiply it by 10," said Engy Ghozlan of the Egyptian Centre for Women's Rights (ECWR) anti-harassment campaign.
<a href="http://www.unhcr.org/refworld/publisher" alt="http://www.unhcr.org/refworld/publisher">http://www.unhcr.org/refworld/publisher</a>,IRIN,,EGY,47bea83fc,0.html
tämä liittyy ISLAMIIN miten ? :)