Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako alkaa lukemaan pääsykokeisiin vasta paria viikkoa ennen koetta, sata sivua

Vierailija
07.05.2012 |

päntättävänä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuakseni lukisin viimeisenä iltana. Niin olen aina tehnyt. Yhtään tenttiä en ole reputtanut ja jokaiseen hakemaani (yliopisto)koulutukseen olen päässyt.

minäkin pääsin Porvoon yliopistoon!:)

Vierailija
22/24 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse aloittaisin kuukautta ennen, lukisin tekstin läpi parin viikon verran joka päivä, ainakin kerran ja sit vikat 2 viikkoa lukisin 6h päivässä. Näin tekstin oppis ulkoa.

HIEMAN liioittelua tuo. 100 sivua (ilmeisesti amk:n pääsykoemateriaali?) ehtii parissa viikossa hyvin lukea 2-4 kertaa mikä lienee sopiva määrä asioiden sisäistämiseen. Ihan viimeiseen iltaan ei kuitenkaan kannata jättää.

Tekstiä on jotain 150 sivua mutta se ei todellakaan ole mitään proosaa joka vain "lueskellaan läpi".

Sisäistäminen riittää hyvin yliopiston tenttien läpäisyyn, mutta ei pääsykokeisiin joissa valitettavasti edelleen vaaditaan että kirja on opeteltu läpi ulkoa.

Paitsi siis näissä surkeimmissa oppiaineissa (kuten tuo Tampereen aluetiede).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen aina tehnyt. Yhtään tenttiä en ole reputtanut ja jokaiseen hakemaani (yliopisto)koulutukseen olen päässyt.

koulutettu ensinnäkin kirjoittaa "yliopistokoulutukseen pääsemisestä"...

Vierailija
24/24 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse aloittaisin kuukautta ennen, lukisin tekstin läpi parin viikon verran joka päivä, ainakin kerran ja sit vikat 2 viikkoa lukisin 6h päivässä. Näin tekstin oppis ulkoa.

HIEMAN liioittelua tuo. 100 sivua (ilmeisesti amk:n pääsykoemateriaali?) ehtii parissa viikossa hyvin lukea 2-4 kertaa mikä lienee sopiva määrä asioiden sisäistämiseen. Ihan viimeiseen iltaan ei kuitenkaan kannata jättää.

Tekstiä on jotain 150 sivua mutta se ei todellakaan ole mitään proosaa joka vain "lueskellaan läpi". Sisäistäminen riittää hyvin yliopiston tenttien läpäisyyn, mutta ei pääsykokeisiin joissa valitettavasti edelleen vaaditaan että kirja on opeteltu läpi ulkoa. Paitsi siis näissä surkeimmissa oppiaineissa (kuten tuo Tampereen aluetiede).

Mihin paikkaan vaaditaan että kirjan "osaa ulkoa" - mikä ei tarkoita että ymmärtäisi tekstin sisällöstä mitään. Oikikseen ehkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi