Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa sait raskauskilosi karistettua? Erityisesti yli 15 kg keränneet kiinnostaa.

Vierailija
07.05.2012 |

Missä ajassa pudotit raskauskilot, paljon tuli kiloja ja ikäsi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kg tuli ja ne lähti 10 päivässä synnytyksen jälkeen

Vierailija
22/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja tuli reippaasti yli 20kg, en tajua miksi! Mutta synnärille jäi molemmista vain vajaa 5 kg, loput sitten sulivat pois n 6 kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja tuli reippaasti yli 20kg, en tajua miksi! Mutta synnärille jäi molemmista vain vajaa 5 kg, loput sitten sulivat pois n 6 kuukaudessa.

Vierailija
24/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli 11. Imetyksen loppuessa jäljellä oli 7 kg, jotka sitten karistin kahdessa kuukaudessa jonkin sortin karppauksella. Imetyksen aikana en pystynyt laihduttamaan, koko ajan teki mieli syödä jotain.

Vierailija
25/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kg tuli. 3,5 kk on nyt synnytyksestä ja olen 20kg kevyempi.

Vierailija
26/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta raskaudesta tuli 25kg, niistä on vielä 15 jäljellä. Lapsi on 4,5v ja toinen lapsi 2v. Läskit on ja pysyy.

Vierailija
27/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen olin omissa mitoissa aikas lailla 6kk synnytyksestä :)

Kuopuksen kohdalla sain 18kg karistettua n.3kk, eli ristiäisiin mennessä melkeimpä. Vielä on jäljellä se 2kg, vauva nyt 6kk.

Esikoisen sain 27v, kuopuksen 30v.

Vierailija
28/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne oli pudonneet kun vauva oli 4kk, nyt on 10kk ja lähtenyt vielä 6kg omaa painoa, vauvalla synnynnäinen sydänvika, joten stressillä on laihduttu. :(

Vierailija
29/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan saadessani olin 18v. Kiloja tuli huimat 25, jotka lähtivät imettämällä/ ei mitään erikoista tekemällä 6kk sisällä

toisen sain 20-vuotiaana, kiloja 20 ja en tehnyt mitään erikoista, 6kk sisällä olin alkupainossa takaisin

kolmannen sain 23-vuotiaana, kiloja tuli 18, ja tippui itsekseen 6kk sisällä

Tässä välissä oli lasten saamisessa pitkä tauko, jonka ainaka painoni tippui muutenkin vielä lisää.

neljännen sain 28-vuotiaana (2kk väille 29v), Kiloja tuli 18, joista n. 15 tippui, ja viimeiset kilot jäi.. erinäisten elämänmuutosten myötä liikunta väheni tässä välissä huimasti (himoliikkuja en ole ollut koskaan, mutta hyötyliikuntakin väheni, näissä kahdessä viimeisessä raskaudessa kaveriksi tulivat myös liitoskivut ja issiaskivut, sekä alaselkävaivat)

viidennen sain 35-vuotiaana (melkein 36..), kiloja tuli 8 joista lähti 2 ja loput jäi..... raskaus oli vaikea, liikkuminen lähes mahdotonta loppuraskauden aikana ja toipumiseen meni 8kk.

Tämän viimeisen jälkeen kilot ovat vain karttuneet.. ylipainoa on ihan "kiitettävästi" tällä hetkellä. NYT olis tavoite aloittaa painon pudotus tosissaan, ja päästä ekana etappina tuohon viimeistä raskautta edeltäneeseen painoon...

Vierailija
30/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täälläkin 34v jota harmittaa nää jämähtäneet raskauskilot, painoa tuli joku 15kg josta ensimmäisen kk:n kuluessa lähti n. 13kg ilman ponnisteluja, mutta mutta kuin varkain tulivatkin takaisin kun imetys loppui (lapsi tuolloin vain muutaman kuukauden) ja nämä ylimääräiset 7kg ei tunnu lähtevän millään, vaikka lapsikin juuri täytti 1v. En ole kyllä kauheasti jaksanut ponnistellakaan kun selvästi tarvitsen ihan oikean laihdutuskuurin jollen sitten hyväksy tätä painonlisäystä?? Liikun kyllä tosi paljon mutta ilmeisesti syön sitten sitäkin enemmän :( tsemppiä sulle ap

Vierailija
31/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan jäi puolet, nyt puoli vuotta synnytyksestä 1,5 kg vielä niin oon about lähtöpainossa :)

Vierailija
32/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-13kg noin viikko pari synnytyksen jälkeen.

Se 1 kilo on jäänyt pyörimään tähän :D Tosin mulla heittelee ton kilon parin verran paino koko ajan, mutta toi on keskiarvo.

Paino ennen raskautta 54kg ja nykyään (2v. synnytyksen jälkeen) 54-56kg

Ikää 23v.

Vierailija
33/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli 17, ikää 29, lähti 10 kuukaudessa varsinaisesti laihduttamatta. Olen syönyt suklaata ja keksejä silloin tällöin, sokeria en syö, syön vain kokojyväleipää. Kannan/kannoin lasta kohtalaisen paljon liinassa ja kantorepussa (joka päivä väh. 1,5 tuntia).

Vierailija
34/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa raskauksissa painoa tuli 20kg ja ekasta meni n.1,5v. enkä siis tehnyt asian eteen mitään, joten ois varmaan lähtenyt paljon nopeemminkin.

Ja toisen kanssa edelleen junnataan. Kannan siis vielä 10kg "raskauskiloja", jotka rehellisesti sanottuna on suklaakiloja. Ehkä niiden eteen täytyy kohta ruveta jotain tekemään jos meinaa joskus taas olla ns. normimitoissaan. Ja synnytyksestä on 7kk.

Mun mottona taitaa tässä asiassa olla että hitaasti hyvä tulee.

Vierailija
35/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikää 32v.

Vierailija
36/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli 18 kg. Viikko synnytyksen jälkeen kävin eka kertaa vaa'alla, 12 kg oli lähtenyt. Kun vauva oli 4 kk, olin normaalimitoissa ja kun vauva oli 6 kk, olin 2 kg kevyempi kuin ennen raskautta.

Enkä ole laihduttanut päivääkään, päinvastoin, varsinkin alkuun oikein tankkasin kun maitoa tuli liian vähän. Edelleen menee karkkia ja herkkuja ihan liikaa, mutta mikään ei tartu. Vauva 7,5 kk imee minusta kaiken ylimääräisen :)

Näin kevyt en ole ollut 6-7 vuoteen, silti farkut meni uusiksi, sen verran vartalon malli muuttunut.

Vierailija
37/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi