Onko sinulle toivottu koskaan kaikkea pahaa ja ehkä jopa kuolemaa?
Kommentit (13)
On ja tämä ihminen oli diagnoosilta skitsofreenikko.
Kyllä. Usein toivojat olivat miehiä tai muita kiusaajia, varmaan naisiakin. Luulemansa asian vuoksi, jolla oikeuttivat käytöstään. Aggressiivisia löytyy.
Ei noin rajusti ole sanottu. Oma sisko kyllä sanoi, että on aina inhonnut mua sydämensä pohjasta. Se sattui.
En tiedä. Tuntuu kyllä välillä siltä, että mut on kirottu, mutta kai olen vain syntynyt ns. onnettomien tähtien alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin rajusti ole sanottu. Oma sisko kyllä sanoi, että on aina inhonnut mua sydämensä pohjasta. Se sattui.
Miksi inhoaa?
Kyllä. Ex sanoi etten ansaitse olla onnellinen. Hän sanoi myös, että minut pitäisi rais.kata ja tap.paa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ex sanoi etten ansaitse olla onnellinen. Hän sanoi myös, että minut pitäisi rais.kata ja tap.paa.
Minulle on myös sanottu, etten ansaitse mitään hyvää elämässäni, ja kaikki mihin kosken muuttuu paskaksi. Jälkimmäinen on valitettavasti aika pitkälti totta.
Viimeksi UMK 2025-ketjussa ja parikin kertaa tuli kuoleman toivotus.
Ottaa elämä joillakin koville, kun musiikista tulee uhkaus ;D
-winner-
Joku elämäm kolulainen oli saanut päähänsä että olen seksuaalirikollinen. Levitteli juttuja somessa ja kaduilla.
Minua inhoaa yksi ihminen niin syvästi, että uskon hänen päivittäin rukoilevan minulle kaikkea pahaa kärsimyksestä kuolemaan. Voi olla että myös ansaitsen sen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää joissain tapauksissa.
Ovat paskat kateellisia