Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on hävettävintä, mitä olet mielenterveysongelmasi vuoksi tehnyt?

Vierailija
06.05.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pahimmista 4D-dokkareista. Olen juhlinut sekopäänä ja käyttänyt ihan liikaa alkoholia. Ollut rasittava ihminen muutenkin kuin kännissä. Itsemurhayritys. En hoitanut töitäni ilmeisestikään kunnolla. Olen ollut töissä kuntoutustuella vanhalla työpaikallani, jossa kaikki tiesivät edesottamukseni, ja häpesin siksi silmät päästäni. Se, että toisten ihmisten mielestä masennus-mania-minäni olen oikeasti minä, eikä sairauden ilmentymä.

Vierailija
2/4 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että toisten ihmisten mielestä masennus-mania-minäni olen oikeasti minä, eikä sairauden ilmentymä.

en ainakaan minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juhlinu liikaa ja siitä seurannu kaikkee erittäin typerää

- lukio aikoina kerjäsin ystävältä väkisin rahaa muutaman euron, ostin niillä veitsen jolla viillellä ja koska ystävä oli pyytäny tuomaan kuitin "välipalaostoksistani" (hän oli takavarikoinu multa siinä vaihees vuoden aikana useamman veitseneikä tainnu luottaa ihan) annoin sille ihan random kuitin ja se huomas huiputukseni. eipä tykänny eikä lainannu vähään aikaan rahaa mihinkää

- oon istunu metsässä ystävääni vasta päätä veitsi kädessä sekopäisellä katsella varustettuna ystäväni istuessa edessäni kännykkä kädessä valmiina soittaa äidilleni heti jos teen itelleni mitää

- yrittäny itsemurhaa niin että koko pelastuslaitos (no poliisi, palokunta ja ambulanssit) lähti liikkeelle ettii mua

- tehnyt itsestäni muuten vaan tyhmäl käytöksellä pellen

Nykyään muutaman vuoden noita tekoja vanhempana oon oppinu pitää useimmat asiat sisälläni ja ainoo nolo asia johon joskus retkahdan on liikaa juhliminen ja siinä thedyt idioottimaisuudet.

Vierailija
4/4 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomoni edessä. Ei ihme että sopimusta ei uusittu...

Tuo kohtaus nolottaa vieläkin, ja se ehkä esti minua saamasta yhden toisen duunin...

Muuten on sitten sellaista tavanomaista kännisekoilua, itsetuhoisuutta ja riitoja. Nois ei enää nolota.