miks tää mies käyttäytyy näin?!
Me tutustuttiin baarissa, niin että se tuli iskemään mua. Oli ihan mukavaa ja sovittiin tapaavamme uudestaan. Jossain vaiheessa iltaa kysyin, et miks se koittaa iskee mua vaikka selvästikin on varattu, koska nimettömässä on sormus. Kuulemma olin niin kaunis ja ihana.
Meillä oli siis tosi paljon yhteisiä harrastuksia ym. ja niiden merkeissä sovittiin se uus tapaaminen. Sanoin että ihan kavereina sit nähdään, koska en rupea varatun miehen kanssa mitään säätämään. Se sopi sille.
No, sit me nähtiin ja kaikki oli niin jotenkin täydellistä ja ihastuin. Niin ihastu tää mieskin ja tapaaminen päätty pitkään suudelmaan. Miehen aloitteesta.
Sen jälkeen sain monia viestejä, koska nähään, oli tosi kivaa yms. Sit kerroin päivän koska mulle sopis seuraava tapaaminen. Mies vastas ettei tiedä vielä pääseekö sillon, mutta koittaa järjestää niin että pääsee ja ilmottaa heti kun tietää.
Nyt ei sitten ole kuulunut enään mitään! Se päiväkin meni jo ajat sitten kun piti nähdä.
Saiko sen nainen tietää? Rupesko sitä jänistään? Oliko mussa jotain vikaa? Ihmettelen, koska se oli kuitenkin koko aika se alotteellinen osapuoli.
Kommentit (23)
Ymmärsi ettei ukkomiehen kannata lähteä mihinkään romanssijuttuihin.
ja sitä se haki. Tajusi että ihastut ja ei halunnut sua sitten sotkemaan omaa liittoaan, joka ehkä on enemmän kuin pelkkä seksi.
Totesi, että saisi noin hyvän kuin sinä olet. Tuli sitten järkiinsä ja lopetti siihen. Valitsi perheensä. Ja on tyytyväinen, kun tietää, että kelpaa, vaikka ei oikeasti haluaisikaan toista.