Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyi saatana,minkänäköisiä äitien vatsanahkoja:

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan nähnyt timmiä, treenattua vatsaa joka olis kirjava raskausarvista. Kyllä nuo seepraraidat on aina noissa vähän lölleröissä mahoissa. Ja kyllä treenattu timmi vatsa on kauniimpi kuin löysä.

Ihan turha valittaa, että on huonot geenit ja huonot kudokset ja siksi vatsa on pahan näköinen, ei muuta kuin itsekuria ja treenaamaan se vatsa kuntoon.

Kudostyypistä se on kiinni.

t. neuvolan täti

Vierailija
2/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen väite? Totesin vain, että nuo arpiset vatsanahat ovat rumia. Kai sen nyt jokainen näkee, tosi asia mikä tosi asia. Ei sillä ole suhteellisuudentajun kanssa mitään tekemistä. Jossain päin maailmaa todellakin naiset kuolevat synnytyksiin eikä siinä paljon mahanahkaa ehdi ajatella, mutta ei se poista sitä tosi asiaa, että nuo arpisäkit ovat karsean näköisiä.

ihan turha tuollaista kakkaa väittää. Ne ovat rumia ja arpisia, se nyt on vaan tosi asia eikä sille mitään voi. Parempi kuitenkin myöntää se, on helpompi sillä tavalla olla rehellinen itselleen.

Kauniita mahoja kaikki, jopa nuo arpisetkin.

Kirjoituksesi perusteella sinussa ei ole mitään kaunista. Olisiko kannattanut jättää lapset hankkimatta, jos itsetuntosi perustuu noin vahvasti ulkonäköön?

Mitä väliä sillä onko vatsa ruma vai Ei?

Jossain päin maailmaa naiset miettivät, kuolevatko synnytykseen vai säilyvätkö hengissä.

Meidän typerät av-mammat pohdiskelevat kenellä on kaunein ja säilynein vatsa. Vähän suhteellisuudentajua, kiitos.

Miten te kestätte itse itseänne?

ihan turha tuollaista kakkaa väittää. Ne ovat rumia ja arpisia, se nyt on vaan tosi asia eikä sille mitään voi. Parempi kuitenkin myöntää se, on helpompi sillä tavalla olla rehellinen itselleen.

mikä toisen mielestä on rumaa ja mikä kaunista? Ihmisillä on erilaiset kauneuskäsitykset. Onhan noista osa hurjannäköisiä, mutta en minä rumaksi niitä sanoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sentään palautuu pian melko normaaliksi? En ole koskaan nähnyt moista, ikää yli 40 v, tämä oli mulle uusi paljastus.

Vierailija
4/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sentään palautuu pian melko normaaliksi? En ole koskaan nähnyt moista, ikää yli 40 v, tämä oli mulle uusi paljastus.

lihavilla, laihoilla, ensisynnyttäjillä, uudelleensynnyttäjillä, nuorilla, vanhemmilla äideillä. Ei nyt kauhean yleistä, mutta ainakin melkein viikottain näkee kuitenkin t.neuvolan täti

Vierailija
5/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ikä vaikuta.. sain lapseni 20v. ollessani lähes mallin mitoissa. maha repesi ja pussi jäi, ja siinä se lököttää edelleen.

Vierailija
6/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onkin kauhean näköisiä vatsanahkoja monilla äideillä ja jopa synnyttämättömillä naisilla. Haittaakse? Katsokaas kun ihmisen vatsanahan perimmäinen tarkoitus ei ylipäänsä ole toimia koristeena. Sitä ei ole tarkoitus pitää näyttelyesineenä. Niin kuin ei ihmistä ylipäänsä. Siksi en vaan pysty käsittämään sellaisia tyyppejä jotka järkyttyvät syvästi nähdessään lajitoverin, joka ei vastaa heidän esteettisiä mieltymyksiään.

Tiivistettynä: so what?

Vierailija
7/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sanoi, että hän rakastaa jokaista noista arvista. Ne on merkkejä meidän rakkaasta pojastamme - ja muistutus myös siitä, kuinka onnellisia me voimme olla, että minä ja poikamme jäimme eloon.

Eihän ne kauniita nuo arvet ole koskaan, mutta ainakin mulle ne muistuttaa siitä, että elämässä on paljon tärkeämipiäkin asioita, kuin sileä, timmi vatsa. Typerää haukkua toisia ulkonäköasioista, joille ihminen itse ei voi mitään.

Rumempaa kuin arpinen vatsa on taatusti ihminen, joka on ruma sisältä. Sen vatsan saa peitettyä, v-maisuutta ei!

Vierailija
8/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan nähnyt timmiä, treenattua vatsaa joka olis kirjava raskausarvista. Kyllä nuo seepraraidat on aina noissa vähän lölleröissä mahoissa. Ja kyllä treenattu timmi vatsa on kauniimpi kuin löysä.

Ihan turha valittaa, että on huonot geenit ja huonot kudokset ja siksi vatsa on pahan näköinen, ei muuta kuin itsekuria ja treenaamaan se vatsa kuntoon.

Vierailija
9/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Elämä.

En lakkaa ihmettelemästä tuollaisa pinnallisuutta.

Toiset rakastavat vatsanahkojaan ja toiset lapsiaan.

Vierailija
10/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Elämä.

En lakkaa ihmettelemästä tuollaisa pinnallisuutta.

Toiset rakastavat vatsanahkojaan ja toiset lapsiaan.

on kapasiteettia rakastaa molempia...

Vierailija
11/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venynyt kudos on kuin ylivenynyt kuminauha, se ei palaudu millään treenillä!

Tämä asia on tosiaan kudostyypistä täysin kiinni, ei edes raskausmahan koosta. Treenaamisilla sun muilla ei ole mitään vaikutusta. Todella ajattelematonta ja typerää haukkua toisen arpia, koska niille ei itse mitään voi!

Vierailija
12/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venynyt kudos on kuin ylivenynyt kuminauha, se ei palaudu millään treenillä!

Tämä asia on tosiaan kudostyypistä täysin kiinni, ei edes raskausmahan koosta. Treenaamisilla sun muilla ei ole mitään vaikutusta. Todella ajattelematonta ja typerää haukkua toisen arpia, koska niille ei itse mitään voi!

että kudostyypillä, mutta myös iällä on väliä.

Minulla kolme raskautta (kaikki sektioita) ja kahden ekan jälkeen maha oli vielä tosi nätti ja trimmi (sain lapset kun olin 26 ja 30). Kolmannen sain kun olin 35 ja maha ei oo palautunut entiselleen. Kurttunen ja pömppö. Lähtöpaino kaikissa raskauksissa ollut sama.

Vierailija
13/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on leikattu umppari joskus vuonna kivi ja kirves ja sappirakko myös. Että kirurgin veitsestä on peruja aivan hirveän rumat arvet. Minulla on vielä iho, joka muodostaa arpikudosta tarpeettoman paljon. Raskauksista ei sitten jäänyt mitään jälkiä. Mutta jäi tai ei, ne ovat leikkaushaavojen ohella elämän jälkiä, joilta harva välttyy.

On niitä erilaisia arpia miehellänikin, enkä katso hänen kehoaan ällöten, päinvastoin. Rakastan jokaista milliä hänen kehossaan.

Vierailija
14/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mahan lisäksi perse ja rinnat vauhtiraidoitettu raskausarvilla mutta enpä siltinkroppaani häpeile. Ne on taisteluarpia ja merkkejä eletystä elämästä ne arvet. Mieluummin olen arpinen kahden äiti kun arveton kroppaani varjeleva vanhapiika. Toki arveton äiti olisi vielä kivampi mutta kaikilla vaan se ei onnistu.

tottahan se vanhapiikavertauskin piti marttyyrin tähän vetää :DD

oli se marttyyri? Meni kyllä multa ihan ohi! :D

Vierailija
15/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat, ja täytyy sanoa, että osa oli aika hurjan näköisiä.

Vierailija
16/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mahan lisäksi perse ja rinnat vauhtiraidoitettu raskausarvilla mutta enpä siltinkroppaani häpeile. Ne on taisteluarpia ja merkkejä eletystä elämästä ne arvet. Mieluummin olen arpinen kahden äiti kun arveton kroppaani varjeleva vanhapiika. Toki arveton äiti olisi vielä kivampi mutta kaikilla vaan se ei onnistu.

tottahan se vanhapiikavertauskin piti marttyyrin tähän vetää :DD

oli se marttyyri? Meni kyllä multa ihan ohi! :D

Siinähän se on täysin luettavissa.

Vierailija
17/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kellään noista kuvista. Kun oli lapsi, äiti leikkimielisesti kertoi, että minä olin niin kova potkimaan mahaa, että oikein jäljet jäi. :)

Vierailija
18/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhapiika, kun noin katkeroitunut ihminen.

Vierailija
19/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen väite? Totesin vain, että nuo arpiset vatsanahat ovat rumia. Kai sen nyt jokainen näkee, tosi asia mikä tosi asia. Ei sillä ole suhteellisuudentajun kanssa mitään tekemistä. Jossain päin maailmaa todellakin naiset kuolevat synnytyksiin eikä siinä paljon mahanahkaa ehdi ajatella, mutta ei se poista sitä tosi asiaa, että nuo arpisäkit ovat karsean näköisiä.

Kirjoituksesi perusteella sinussa ei ole mitään kaunista. Olisiko kannattanut jättää lapset hankkimatta, jos itsetuntosi perustuu noin vahvasti ulkonäköön?

Mitä väliä sillä onko vatsa ruma vai Ei?

Jossain päin maailmaa naiset miettivät, kuolevatko synnytykseen vai säilyvätkö hengissä.

Meidän typerät av-mammat pohdiskelevat kenellä on kaunein ja säilynein vatsa. Vähän suhteellisuudentajua, kiitos.

Miten te kestätte itse itseänne?

Vierailija
20/50 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, ei pidä paikkaansa (enkä siis ole ap).