Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyi saatana,minkänäköisiä äitien vatsanahkoja:

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin karmealtahan se sitten näyttää synnytyksen jälkeen. Tuon siitä saa, kun ei huolehdi kroppansa kunnosta jo ETUKÄTEEN.

kun tekee lapsena lapsena vielä itsekin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa palautui yhtä pieneksi ja sileäksi kuin aiemmin, mutta kaksosraskaus venytti nahkaan ihan kunnon arvet ja nahkapussikin jäi. Eihän tuolle mitään voi, elämä on. Onneksi teini-ikäinen esikoistyttönikin katselee mahaani ja sanoo sen olevan kaunis, koska arvet ovat muisto lapsistani.

Vierailija
44/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimittäin paljon arpisempi ja roikkuvampi :(

Vierailija
45/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärön ympäristön nahka joutuu venymään kaksin-kolminkertaiseen mittaan normaaliin verrattuna, onhan se kumma jos ei vähän repeile. Ymmärrän kyllä, että ennestään läskeillä tai edes joskus pulskassa kunnossa olleille yksi raskaus ei pahemmin mitään tee, mutta kyllä itselläni oli kudokset niin järkyttävän lujilla hirvittävän kokoisen vatsan kanssa, että hyvä kun ei ihon pintakerroskin revennyt ihan auki asti.

Ekan synnytyksen jälkeen oli vain muutama arpi, toisen jälkeen arpia oli jo reilusti ja kolmannen jälkeen vatsa oli täynnä arpia. Mutta silti - tadaa - olen melkoisen hyvännäköinen ja ryppyinen vatsanahkakin (jollaiseksi se palautumisen myötä on muuttunut) on rakas merkki lapsistani ja muisto raskausajoista.

Vierailija
46/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus 22-vuotiaana -> ei mitään jälkiä mahassa. Toinen neljä vuotta sitten 31-vuotiaana -> nahka jäi kurttuiseksi. Ei se iho vaan enää palaudu yli 30-vuotiaalla samalla tavalla kuin parikymppisellä.

Vierailija
47/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskausarvet ovat epäreiluja. Hänellä yksi lapsi, ja rehellisesti sanottuna hirveän näköinen vatsa. Arpisempi kuin yhdessäkään noista kuvista.

Itselläni kolme lasta, raskauksien välillä aina kaksi vuotta. Vatsassani ei ole yhtäkään arpea, eikä se roiku tai pömpötä mitenkään. Sisäreisissa ja rinnoissa sen sijaan näkyy haaleaa arpea, ne ovatkin teini-iästä!

Vierailija
48/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsalihasten päällä on löllyvää ennen raskautta, niin on selvää, että se jää röhnöttämään raskauden jälkeen. Mielestäni se on kamalin raskausmahan seuraus.

Elämä kuule jatkuu raskauksien jälkeenkin, ja ihminen voi olla jopa lapsen saatuaan ihan niin huippukunnossa kuin vain itse haluaa. Aivan höpöpuhetta, että raskautta edeltävällä tilanteella olisi mitään merkitystä tulevan kannalta.

Arpien muodostumiseen vaikuttaa totta kai vatsan koko todella paljon, eli eivät ne geenitkään kaikkea määrittele. Itselläni ovat arvet tulleet ihan viimeisten viikkojen ja päivien aikana. Esikoisesta jopa synnytysreissulla.

Vierailija
49/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset syntyneet, kun olen ollut 30, 31 ja 33-vuotiaana. Ei yhtään arpea vatsassa, eikä nahka roiku. Vähän pömpöttää toki, viimeisestä synnytyksestä ei ole kuin puoli vuotta. Kudostyyppi sen ratkaisee. Minulla on toki ollut pieni vatsakin, mutta naapurilla aivan hillittömän suuri (2 kertaa), ekä hänelläkään mitään jälkea raskauksista vatsassa.

Vierailija
50/50 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläni on joka ikinen raskaus mennyt yliajalle. Siis niin, että ne on käynnistetty, ensimmäinen 14 päivää lasketun ajan yli, kun ei lähtenyt käynnistämälläkään syntymään. Meni vielä viikonlopuksi kotiin. Kakkosta odottaessaan vrk-sääntö oli muuttunut, ja annettiin mennä enää 10vrk yliajalle. Ja hänellä on ollut vatsan koko aina aivan valtava, ja neuvolantäti on tuskaillut hurjien sf-mittojen kanssa, ja laitellut äitipolille kontrolliin. Olen nähnyt hänet bikineissä, eikä näy mitään muuta kuin vähän pömppö vatsa. Voisi olla ilman lastakin. Luulen niinkuin joku tuossa edelläkin, että eniten vaikuttaa kudostyyppi.