hyi saatana,minkänäköisiä äitien vatsanahkoja:
Kommentit (50)
... niin tiedän että oma maha on ihana :) Ikää 36 ja kaks lasta ja vielä kehtaa näyttää.
Ilmeisesti on terve lapsi, kun on varaa arvostella toisten mahoja. Mulla on niiiin hienosti säilynyt vatsanahka, ai sun lapsi syntyi kuolleena? voi voi, mul on kuitenki hyvä vatsanahka...
Ilmeisesti on terve lapsi, kun on varaa arvostella toisten mahoja. Mulla on niiiin hienosti säilynyt vatsanahka, ai sun lapsi syntyi kuolleena? voi voi, mul on kuitenki hyvä vatsanahka...
oletko noin katkera, kun olet tehnyt vammaisen lapsen?
on hyvät vatsageenit,joillain naamageenit ja joillain jalkageenit.Angelinalla on noi kaikki!
http://stylefrizz.com/img/Angelina-Jolie-beautiful-picture-Marie-Claire…
Siskollani on kauheat arvet mahassa. Hän on silti hoikka, maha litteä jne. Mutta aret eivät lähde. Mahan iho on kuin rusina. Leikkaus on ainut millä saa sileäksi, jos sillänkään.
varmaan aika havahtua huomaamaan että ihmiset ovat erilaisia ihonkin suhteen. Toisilla on sellainen ihotyyppi, että se palautuu hyvin eikä tule raskausarpia, mutta toisilla taas ei. Toiset eivät murehdi "pilalle" mennytttä vatsanahkaa, toiset taas murehtivat...
Kyllä tuolla esim. sairaalatyössä huomaa ihmisten erilaisen kirjon kaikilla osa-alueilla. Ihmiset ovat YKSILÖITÄ.
Mulla on mahan lisäksi perse ja rinnat vauhtiraidoitettu raskausarvilla mutta enpä siltinkroppaani häpeile. Ne on taisteluarpia ja merkkejä eletystä elämästä ne arvet. Mieluummin olen arpinen kahden äiti kun arveton kroppaani varjeleva vanhapiika. Toki arveton äiti olisi vielä kivampi mutta kaikilla vaan se ei onnistu.
Mulla on mahan lisäksi perse ja rinnat vauhtiraidoitettu raskausarvilla mutta enpä siltinkroppaani häpeile. Ne on taisteluarpia ja merkkejä eletystä elämästä ne arvet. Mieluummin olen arpinen kahden äiti kun arveton kroppaani varjeleva vanhapiika. Toki arveton äiti olisi vielä kivampi mutta kaikilla vaan se ei onnistu.
tottahan se vanhapiikavertauskin piti marttyyrin tähän vetää :DD
Jos vatsalihasten päällä on löllyvää ennen raskautta, niin on selvää, että se jää röhnöttämään raskauden jälkeen. Mielestäni se on kamalin raskausmahan seuraus.
Pelkäsin ekan lapsen kohdalla ihan sairaasti, että vatsa menee piloille. Olin pitänyt siitä kovasti. Tiesin myös raskausarvista. Ei tullut. Vatsa kasvoi tasaisesti, rasvasin.
Onhan sullakin ongelmat: toisten äitien vatsanahat :D
Nauti omasta sievästä navastasi siellä ihan yksinäsi, tämä mahanahka lähtee pitämään kivaa ;)
Kauniita mahoja kaikki, jopa nuo arpisetkin.
Montako sidukkaa on masussa? Koita vähän rajottaa...
Aika epäkypsiltä äideiksi vaikutatte, jos oma minuus on noin paljon ainoastaan ulkonäön varassa ja oma kehonkuvan suhteen asenne noin kriittinen.
Kasvakaa aikuisiksi ensin itse ja tehkää ne lapset sitten, niin vältytte ap:n kaltaiselta käytökseltä.
EI muutama arpi tai kilo silloin enää häiritse, kun ymmärtää että on vastalahjaksi saanut jotain paljon arvokkaampaa.
ihan turha tuollaista kakkaa väittää. Ne ovat rumia ja arpisia, se nyt on vaan tosi asia eikä sille mitään voi. Parempi kuitenkin myöntää se, on helpompi sillä tavalla olla rehellinen itselleen.
niin karmealtahan se sitten näyttää synnytyksen jälkeen. Tuon siitä saa, kun ei huolehdi kroppansa kunnosta jo ETUKÄTEEN.
Pieni pyöreä pömppiskin on kauniimpi.
mutta se hajosi tuusanpaskaksi raskauksien johdosta. Ihossa ei ole koko etupuolella varmaan neliösentinkään kohtaa joka ei olisi revennyt. Arvet ovat vaaleita, mutta ihon rakenne on täysin tuhoutunut.
On vaikea uskoa että tähän auttaisi myöskään leikkaus, sillä ei mulla ole tallella mitään ehkää ihoa lähellekään sillä alueella. Ei nyt voi ruveta perseestäkään ihoa leikkaamaan ja mahaan siirtämään, tai siis ei siitä aikanaan kohentuisi vaikutelma mitenkään.
ihan turha tuollaista kakkaa väittää. Ne ovat rumia ja arpisia, se nyt on vaan tosi asia eikä sille mitään voi. Parempi kuitenkin myöntää se, on helpompi sillä tavalla olla rehellinen itselleen.
Kirjoituksesi perusteella sinussa ei ole mitään kaunista. Olisiko kannattanut jättää lapset hankkimatta, jos itsetuntosi perustuu noin vahvasti ulkonäköön?
Mitä väliä sillä onko vatsa ruma vai Ei?
Jossain päin maailmaa naiset miettivät, kuolevatko synnytykseen vai säilyvätkö hengissä.
Meidän typerät av-mammat pohdiskelevat kenellä on kaunein ja säilynein vatsa. Vähän suhteellisuudentajua, kiitos.Miten te kestätte itse itseänne?
Semmosta se on. Elämä.