Erota vai ei
Mies hyvin vähän kotona (syynä työt ja joskus myös harrastukset). Tuo kotiin kuitenkin muhkean palkkapussin - ja silloin harvoin kun on kotona, on hellä ja rakastava isä lapsille. Myös vaimolle pääasiassa ystävällinen, ei räyhää eikä juopottele.
Vaimo tekee kotona kaikki kodin työt (ml. kaupassakäynnit) ja hänellä on käytännössä täysi vastuu kolmen lapsen asioista ja kasvattamisesta. (Huom. mies maksaisi kotiin siivoojan, jos vaimo niin haluaisi.) Taloudellisesti vaimo ja lapset melko riippuvaisia miehen tuloista - siis tällä hetkellä.
Seksiä, hyvää sellaista, n. 1 krt kuussa. Perheellä jonkun verran tukiverkostoja ja silloin tällöin vaimo pääsee yksin esim. shoppailemaan tai lenkille.
Jatkaako tällaisessa liitossa vai ei?
Kommentit (9)
Syynä pettymys, kiukku ja viha sen takia että mies niin vähän kotona. Haaveilin erilaisesta perhe-elämästä. Kadehdin esim. yhdessä ulkoilevia perheitä... suren miksi ei meillä koskaan niin.
KO
Syynä pettymys, kiukku ja viha sen takia että mies niin vähän kotona. Haaveilin erilaisesta perhe-elämästä. Kadehdin esim. yhdessä ulkoilevia perheitä... suren miksi ei meillä koskaan niin.
koska olet luuseri!
t. ap
Ei noilla tiedoilla voi sanoa, kannattaako erota.
Oletko pyytänyt miestäsi olemaan enemmän kotona? Mitä hän siihen vastasi?
Riittääkö tuo seksi teille? Oikeesti? Ovatko molemmat samaa mieltä.
Kun miehesi on kotona, niin onko silloin kaikki hyvin?
Mitä mieltä miehesi on ajatukseen erosta?
ja nyt yritetään kyllä ihan tietoisesti parantaa tätä meidän perhe-elämää sen sijaan että lähdettäisiin suoraan eroamaan. Mitä mieltä miehesi on asiasta?
Juttelisit asiasta miehesi kanssa, onko miehellä mahdollisuutta olla kotona enemmän?
Jos ei oo mahdollista niin ota ihmeessä siivoja kotiin niin kaikki mahollinen vapaa aika pystytte viettään perheenä, eikä aika kulu kotihommiin..
Tehkää miehen lomalla joku kiva mökkeily loma milloin vietätte aikaa yhdessä ja..
ennen kaikkea jutelkaa että mites tästä nyt eteenpäin?! en nyt tuon takia lähtis eroamaan itse..
eroaisinko. Onhan tossa nyt hyviäkin puolia ja lapset kasvaa, saat vapautta ihan itsellesi ja ilmeisesti rahaa tehdä kaikkea mukavaa... lapset saavat elää rikkaassa ydinperhekuplassa, jossa välillä läsnä "hyvä isä". Kulissit on ihan hyvä juttu, itse en nuorena sitä tajunnut ja mun suhde onkin täysin toista maata. Mulla on tosi hyvä suhde, mutta esim. ei ollenkaan varallisuutta. En vaihtais omaani pois, mutta voisin kuvitella olevani tyytyväinen myös varakkaassa järkiliitossa. Kaikessa on omat puolensa
täältä ohjeistusta, ihmettelen niin tällaisia aloituksia
t. Ap