Miten voittaa mies takaisin, miten saada hanet rakastumaan uudelleen?
Olemme asumuserossa. Kommunikoimme mielestani aika hyvin, ja mies nakee lapsia viikonloppuisin, tulee kotiin 2-3 yoksi viikossa lasten vuoksi.
Mina tekisin mita vain, etta saisimme avioliittomme takaisin raiteilleen ja tietenkin entista paremmaksi, mutta mies oli se joka halusi muuttaa erilleen. Han ei osaa viela sanoa yhtaan mitaan, mita haluaa elamaltaan.
Kuulemma lasten takia hanesta tuntuu etta pitaisi olla yhdessa, mutta jarki ja sydan sanovat toista.
Olen kysynyt suoraan rakastaako han minua enaa, ja han vastasi ettei osaa siihen talla hetkella vastata; eli ei siis kai rakasta :(
Olen ollut taman viimeisen kuukauden aivan varpaillaan ja yrittanyt olla niin hyva kuin mahdollista, mutta miesta kuulemma arsyttaa kun ma vain teeskentelen ja odottaa vain milloin rajahdan!
Hanen mielestaan kaikki on ollut minun vikani, kaikki mika avioliitossa ja meidan yhteiselamassa on koskaan mattanyt. Myonnan, etta olen ollut vaikea, mutta onhan niihinkin ollut joku taustasyy, sita mies puolestaan ei pysty nakemaan, tai ei halua nahda. Ma voisin antaa anteeksi heti, mutta kaikki riippuu nyt hanesta...
Ja tama odottaminen on aivan karseaa! Jos yritan jollain tapaa, oli se sitten vaikka epasuorasti kysya tilanteestamme, missa mennaan, jotain ihan mita vain, miesta arsyttaa ja sanoo vain, etta yritat taas ongia jotain tietoa minusta! no totta hitossa, kuinka kauan ihminen tallaista jaksaa???
Kommentit (27)
enemman lasten kanssa seka perheena.
Se auttaisi paljon!Kai musta nyt tuntuu, etta kaikki todellakin on vain ja ainoastaan mun omaa vikaa, mies on nyt 5 viikkoa syyttanyt mua kaikesta, itsessa hanessa ei ole mitaan vikaa...
ap
se kuitenkin vain puolustusreaktio mieheltä, jos nyt esim. eroaisitte niin kyllä se varmasti parin vuoden päästä muistelisi, että olitkin oikeestaan ihan oikeassa..mutta tosiaan jos mies on sanonut, että haluaa aikaa miettiä, ja että sun kyselyt (jotka ovat ihan ymmärrettäviä tuossa tilanteessa) ahdistaa, niin jospa kokeilisit jättää miehen rauhaan ja katsoa mitä siitä seuraa? En väitä tietäväni yhtään mitään parisuhteista, mutta jos ensin saisit miehen rakkauden (jos se sitä oikeasti on menettänytkään) takaisin, niin sitten olisi hänen varmaan helpompi nähdä omat virheensä, kun hänkin haluaisi olla sinun kanssasi? Jos nyt kovasti painostat miestä niin hän saattaa haluta eroa sen painostuksen takia, jota ei olisi tullut, jos olisit antanut aikaa.
mutta kun se on niin kamalan vaikeaa. Siis odottaa ja odottaa, ja toinen sanoo vain ettei tieda mistaan mitaan.
En tahdo ajaa miesta pois ja vaikka kuinka koskee, niin kai se on sitten vain oltava niin kuin kaikki olisi hyvin ja olisin onnellinen!
Mutta silloin mielta kaivaa sitten semmoinen ajatus, etta enta jos mies ajattelee etten olekaan kiinnostunut hanesta enaa ja etten valita hanesta sen vertaa etta kyselisin peraan...
Huoh, kylla on hankalaa!
ap
Tää on itse asiassa täysin totta! Mulle kävi just noin. Toisaalta se oli mun ensi rakkaus ja ensimmäinen pitkä suhde niin todennäkösesti en oikeen osannu seurustella. Sen suhteen jälkeen heräsin ja ymmärsin ton asian onneks itessäni.
Nimeni on Miina Sillanpää, muoto, Saariselkä. Avioliiton 12 vuoden jälkeen minä ja mieheni ovat olleet riitaa toisiinsa, kunnes hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Tunsin elämäni ohi ja lapseni ajattelivat, etteivätkö he koskaan näe isäänsä enää. Yritin olla vahva vain lapsille, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni kiusavia kipuja, sydämeni oli täynnä suruja ja kipuja, koska olin todella rakastunut mieheni. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivon aina, että hän palaa takaisin minuun, olin todella järkyttynyt ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin verkkosivuston, joka ehdotti, että tohtori Osagiede voi auttaa entisen takaisin saamista nopeasti . Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi minulle mitä tehdä ja minä tein sen sitten hän teki Rakkaus loitsun minulle. 48 tuntia myöhemmin, mieheni todella soitti minulle ja kertoi minulle, että kaipaa minua ja lapsia niin paljon, niin uskomattoman !! Joten näin hän tuli takaisin sinä päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi virheestään ja kivustaan, jonka hän aiheutti minulle ja lapsille. Sitten siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin milloin se oli, kaikki kiitos tohtori Osagiedelle. hän on niin voimakas ja päätin jakaa tarinasi Internetissä, että tohtori Osagiede on todellinen ja voimakas loitsunpitäjä, jota rukoilen elääkseni pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex takaisin tai aviomiehesi muutti toisen naisen luo, älä itke enää, ota nyt yhteyttä tähän voimakkaaseen loitsuyrittäjään. Tässä on hänen yhteystietonsa osoitteessa: doctorosagiede75@gmail.com tai whatsapp puhelinnumeroon + 2349014523836
tai viber +2349014523836
No voi. Jos olette paljon erossa niin välit helposti viilenee jo sen vuoksi eli poissa silmistä poissa mielestä.
Rakkausloitsu voittaa miehesi takaisin toiselta naiselta, älä itke enää pappi adu on todellinen ja todellinen meedio Hän toi takaisin ex-mieheni 7 päivän sisällä jälleennäkemisestä, lähetä hänelle sähköposti tänään ja oma ihmeesi. https://solutiontemple.info priest@solutiontemple.info whatsapp +1(646) 680) 9071)
Joo täällä kanssa samassa tilanteessa, edellinen kirjoittaja miten sulla kävi tilanteessa??