Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeitä (ulkomaalaisia) naapureita, ette edes USKO!

Vierailija
20.11.2005 |

Mulla oli eilen normaalí sauvavuoro. Vietin sen kusipäisen intialaisperheen kanssa samassa saunassa:

Hämmästys oli suuri, kun menin saunaan, ja siellä olikin intialainen perhe. Nainen avasi oven, ja selitin, että olette erehtyneet ajasta varmaan, nyt on meidän vuoromme. Nainen ilmoitti ettei ole, huonolla suomella. Hän soitti miehelleen, ja mies sanoi puhelimessa , että " sinä voi katsoa minun kalenteri, meillä vuoro aina tähän aikaan. sillä selvä" . Nainen selitti samaa. Menin kotiin täysin hämmästyneenä, ja soitin kiinteistöhuoltoon, että eikö nyt ole lauantai, klo sen ja senverran, ja sieltä sanottiiin, että onon. Vein luurin saunan ovelle, huoltomies lupasi selittää heille asian. Nainen avasi, mutta ei edes kuunnellut, ei ottanut puhelinta minulta, vaan soitti taas miehelleen ja molotti hindiä sinne. Minä huusin, että ota nyt perkele tämä puhelin, siellä on huoltomies joka selittää asian sulle! (Naisen lapsi käänsi puhettani hindiksi samalla) Eukko ei välittänyt pätkääkään, pakotti mut kuuntelemaan, kun miehensä selitti taas, että " Minä soitta maanantai huoltoon, se on minu vaimon vuoro"

Lopulta ämmä otti puhelimen, kun huusin että KUUNTELE MITÄ SULLE SANOTAAN. Hän ymmärsi suomea hienosti, kun huoltomies sanoi, että on minun saunavuoroni, ei heidän, ja heidän pitää poistua.

Eukko sanoi, että voin tulla saunaan heti, jos ei ole mies mukana. Okei, ajattelin, aikaa oli mennyt jo 20 minuuttia, menen löylyyn niin saavat häipyä sillävälin. Kävin siis suihkussa intialaisperheen hilluessa ympärillä, ja löylyyn odottamaan, että lähtevät. Eukko pesi lapsiaan kaikessa rauhassa, ihmettelin vähän, että ei pidä mitään kiirettä.

Halusin olla kohtelias, ja kävin erikseen sanomassa, että miehen kalenteri kannattaa varmaan tarkistaa, mutta ei enää ongelmaa, kunhan saan nyt saunoa rauhassa. Lapsi tulkkasi, nainen vain mulkaisi minua.

Hämmästys oli suuri, kun eukko avasi löylyhuoneen oven, lösähti lauteille ja alkoi raspata jalkojaan! Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanaa suustani!

Lopulta kävin suihkussa, ja tulin sanomaan naiselle (lapset leikkivät pukuhuoneessa) että sun pitäisi varmaan nyt lähteä. Eukko vastasi " Sinä lähdet nyt, hyvä, heihei" . Tässä vaiheessa karjaisin, että ei kun SINÄ LÄHDET NYT!" . Muija pudisti päätään " Ei lähde" mutta nousi, kun huusin uudestaan. Hän keräili kamoja kaikessa rauhassa, ja käskin pikutytön tulkata, että sopiiko äidille jos minun perhe tulee heidän kanssa saunaan ensi lauantaina" " Ei sovi" vastasi muija. Tunnin saunavuorosta jäi 10 MINUUTTIA aikaa olla yksin!

Oudointa on, että lähtiessäni vastaan tullut kundi kertoi, että perhe on USEIN minun vuorollani saunassa (jos en itse ole) ja hän on luullut kyseessä olevan heidän vuoronsa!

Soitin huoltoon uudestaan, ja he kertoivat, ettei kerta ole ensimmäinen. Somalit ovat aiemmin menneet saunaan muiden vuoroilla ja kieltäytyneet poistumasta. Kuulemma heillä on se asenne, että saavat saunoa koska haluavat, ja heittäytyvät kieltä ymmärtämättömiksi.

Musta TOSI SAIRAS tilanne, tappelin tunnin ennen kuin sain ulos törkeän ja ylimielisen muijan, joka oli selvästi päättänyt, että ei aio lähteä, hän saunoo nyt!

Arvaatkaa, lähteekö huomenna lisäselvitystä asiaan. Olin tosin poikki ja halusin vain saunaan, enkä TAJUA kuinka kukaan voi olla noin röyhkeä, ja huollon mukaan ei ole edes eka kerta, kun tuollaista tapahtuu!

Vahinkoja sattuu, mutta suomalainen lähtee anteeksipyydellen ulos, miten KUKAAN VOI jäädä toisen saunavuoron ajaksi saunomaan????Ja mitä siinä ois voinut muuta tehdä??? Käsirysy ison, läskin intialaisen kanssa????

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin vaan Intiaan tai minne lienee Pakistaniin jne, jolleivät meidän tapamme kelpaa.

Vierailija
22/47 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mitään uutta.

Miettikää toistekin haluatteko äänestää Halosta, joka toivottaisi Suomeen niin paljon muslimeja ja muita hindejä kuin tänne vain mahtuu verorahoilla elämään.

Esim. Irakista Suomeen saapuu Saddamin tukijajoukkoihin kuuluvia. Useinkaan nämä Suomeen saapuvat ei ole mitään raukkaparkoja, vaan olleet kotimaissaan tyrannisoimassa kansaa.

Ei niistä maista köyhät pääse lähtemään, vaan varakkaat. Siitä johtuu käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatuissa elämissähän ne kaikki naapurit saunovat sekaisin kaikkien kanssa, mua on aina huvittanut siinä se homma.

Ja itse olen myös huomannut monesti, että juuri intialaiset yms. NAISET ovat usein käytökseltään todella röyhkeitä ja korostetun ylimielisiä. Jospa johtuu osaksi siitä, kun joutuvat omaa miestään kumartelemaan ja nöyristelemään...

Vierailija
24/47 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulee köyhistä maista jossa ei pärjätä kohteliaisuudella (vaikka meidän joogauskovaiset muuta luulevat). Köyhissä maissa pärjätään pelkällä röyhkeydellä ja kovuudella, mihin taas suomalainen ei todellakaan ole tottunut.

Ens kerralla sano suoraan ja RAUHALLISESTI että 5 min. aikaa ja sitten soitan poliisit ja teet niin. Kotirauhan rikkomisen nojalla tms. Toihan on meidän mittapuun mukaan häiriköintiä jos mikä.

Vierailija
25/47 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on mutta ei KAUPUNGIN asunoissa (missä nyt asuu toiv. ap ja se intial. perhe) eli provoksi epäilen minäkin.

Ei kyllä ssuomalaistenkaan tavat ole maailmalla tunnetusti hienoimpia, uskokaa pois! Jöröjä, juoppoja, nuukia, sivistymättömiä, tiukkapipoisia... jne...

Vierailija
26/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankuin sellaiseen ei kukaan kykenesi. Kyllä ainakin meidän talossa!Eikä kyseessä ole ulkomaalaiset, vaan iäkäs pariskunta.

Meillä on saunavuoro heidän jälkeen ja meillä jäi joitakin päiviä käyttämättä, niin eiköhän nämä käyttäneet tilaisuutta hyväkseen.

Oleskelivat saunassa siis tupla-ajan, kun me emme tulleet omaan vuoroomme. Oikein varmasti jäivät odottelemaan kuuluuko meitä ja kun ei, niin jäivät sitten saunomaan...

No, sitten sen kerran kun tulimme vähän myöhässä saunavuoroomme, kymmenen minuuttia yli ajan, niin eipä päästykään saunomaan, kun edelliset saunoivat tyytyväisenä meidän vuorolla...Jäivät siis kiinni...

Kyllä sanoin suorat sanat ja ihme selittelyä kyllä sain kuulla.... Jokainen kun kuitenkin maksaa oman saunavuoronsa, niin ei paljon huvita sitä maksella, kun naapuri sitä käyttää....

Että aivan mahdollista tuommoinen käytös, myös meiltä suomen kansalaisilta....

Vierailija
27/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin, kun haluan saunoa, niin mun vuorolla ei saunassa olla, oli se sitten suomalainen tai ei joka siellä on.

Jos joutuisin vastaavaan tilanteeseen, niin heittäisin tyynesti kaikki toisen saunatarvikkeet ulos ja lukitsisin oven kun menee niitä hakemaan...

Missä päin helsinkiä ap asut?, jos tarttet miestä ajamaan nuo pois, niin voin lainata omaani, joka löytyy itä-puolelta.

Vierailija
28/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JOS tämä nyt sattuisi olemaan ihan tosissaan kirjoitettu viesti (mitä kylläkin epäilen), niin ap kirjoittaja on kyllä varsinainen idiootti itse. Ja rasisti. Varmaan olisi sitten itse voinut käyttäytyä " Suomalaisen tyynesti ja kohteliaasti" eikä alkaa huutamaan ja täällä solvaamaan ulkomaalaisia. Ei tulis kyllä mulle mieleenkään alkaa tuntemattomalle ihmiselle huutamaan, vaikka olisikin tullut mun saunavuorolle. ja ei kai nyt jostain muutaman euron saunavuoron väärinköytöksestä ihan heti häätöä saa?

On kyllä suomi kaikenmaailman kapeakatseisia ja rasistisia idiootteja täynnä. Pilaatte lopun väestön maineen vaan thänk juu!

Vierailija
29/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nostanut syytteen kotirauhan rikkomisesta! Maksettu ja varattu saunavuoro on yksityisyyden ja kotirauhan piiriin kuuluva asia.

Vierailija
30/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan käy intialainen nainen

a) saunassa

b) toisen vuorolla

c) alastomana muiden nähtävillä

Ja miksi ap kirjoittaisi tällä palstalla lapsettomana??

Vierailija
31/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän moni tosin uskoo, hih!

Vierailija
32/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun moisesta episodista ryhtyy vielä parin päivän päästä meuhkaamaan av-palstalla! ja oikein pyhää vihaa puhkuen! minkälainen mahtaisi olla ap:n raivon määrä jonkin TODELLISEN ongelman edessä. jo siinä kaulasuonet pullistuisivat...

Vierailija
33/47 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ihan VIELÄ ole yhtään lasta, kohtapuoleen on yksi.

Vierailija
34/47 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä perheellä. Ja ikävää, että eivät saaneet mitään palautetta asiasta, kun kyse minustakin oli tuon perusteella paskamaisuudesta eikä kielitaidottomuudesta. Mitä siitä tulee, jos aina kaikki selitetään sillä, ettei osaa kieltä? Eikö sitä kieltä voisi opetella? Ja ystävälliset ihmiset ymmärtävät ja puhuvat vaikka viittomakieltä, tuo perhe ei ollut mitenkään ystävällinen.

Suomalainen kuitenkin osaa pyytää anteeksi ja yrittää korjata tilanteen ja huomata virheensä. Jokin hyvä nöyryydessäkin.

Vierailija
35/47 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pienet murheet! Että ihan intialainen nainen yleisessä saunassa, kas kun ei marsilainen ukko sun makkarissa?! Voi äiti että jotkut keski-ikäiset naiset jaksaa olla tiukkapipoja, ei ihme ettei sulla oo ukkoo!

Vierailija
36/47 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla just niitä jotka tekee kuten haluaa kaikista säännöistä piittaamatta ja verhoat röyhkeytesi just tohon että " älkää valittako" -juttuun. Kuitenkaan harvoin teidänlaisille sopii että teidän saunavuorolla saunoo joku muu ja vaan kohautellaan olkapäitä että tällaista sattuu. Elämä on, nääs.

Vierailija
37/47 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskakarvat nousee pystyyn kun vaan mietinkin paksua naapurin akkaa pentuineen saunassa mun vuorolla ja poistumiskehoitukseen vastattais nokan nostelulla. olisin varmaan tempassu sitä tätiä. ei todellakaan kannata jättää asiaa tuohon, toivon että saavat opetuksen.

Vierailija
38/47 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huoltoyhtiölle ja sano että laskuttavat sinun sijastasi tuota intialaisperhettä. Jos asia toistuu, niin soita poliisit paikalle

Vierailija
39/47 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille ollaan usein kohteliaampia kuin suomalaisille, just siksi, koska ajatellaan ettei saa käyttäytyä " rasistisesti" . Jos kyseessä olisi ollut naapurin Maija lapsineen, olisi ap.ja myös minä ollut tilanteen tasalla nopeasti, ja pitänyt ovea auki että nyt lähdet heti. Kun kysessä on huonoa suomea puhuva henkilö, on hankalampi tietää, mitä se ei TAJUA ja mitä se ei HALUA tehdä...ja tajuaa sitten liian myöhään, ettei kyse ole kieliongelmasta vaan ilkeydestä. Järjestä leidille varoitus, kyllä kuka tahansa ymmärtää, että toisen saunavuorolla ei saunota.

Vierailija
40/47 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhtiössä asuu myös paljon ulkkiksia, virolaisia varsinkin, ovat kyllä tapoinensa jostain eri planeetalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi