Auoilija, miksi et pysähdy kun kohtaat tiellä hevosajoneuvon tai ratsastajan?
Ohituksessa hevonen voi kääntyä eteesi tai muuten pelästyä. Mieti!
Kommentit (47)
kun ratsastajat alkava siivoamaan hevosenpaskoja tieltä niin minä alan hidastelemaan hevosen kohdatessani.
kun ratsastajat alkava siivoamaan hevosenpaskoja tieltä niin minä alan hidastelemaan hevosen kohdatessani.
mene hoitoon! hullu. pitäisikö sanoa että ajan hiljaa lapsesi kohdalla kun huvittaa??? narsisti
On oltava suljettu alue jossa ratsut liikkuvat ja piste!
mutta se on vaistoeläin ja jos auto kaasuttaa tai ajaa kovaa ohi, se pelästyy vaikka olisi kuinka rauhallinen eläin. sinä autoilija olet vastuussa siitä miten käyttäydyt liikenteessä. viime viikolla kuoli nuori tyttö juuri yhden välinpitämättömän autoilijan takia, varmaan on kamala olo tällä törtöllä. tuhota turhaan 1 elämä.
samoin kuin pienten lasten kanssa, hidasta niin että voit pysähtyä jos lapsi yhtäkkiä kaatuukiin tielle pyörällään, samoin tee hevosen kanssa.
Kukaan ei tiedä, miksi se elukka kääntyi tulosuuntaansa, johtuiko moottorisahasta, autosta vai pimahtiko päänupissa. Törkeää syyttää autoilijaa, kun mitään tietoa tapahtuneen syystä ei ole.
Ja minä en tosiaankaan pysähdy hevosen ohi ajaessani, mutta mahdollisuuksien mukaan ohitan sen kauempaa.
Autotielle hevosen kanssa menevä on tasan tarkkaan itse vastuussa itsestään ja hevosestaan.
mene hoitoon! hullu. pitäisikö sanoa että ajan hiljaa lapsesi kohdalla kun huvittaa??? narsisti
ensimmäinen paskat tielle jättävä ilmoittautuikin jo!
hevosenlanta=heinää, saisinko omalla kukkamaalleni? kertokaa vinkkiä mistä voi hakea?
mutta se on vaistoeläin ja jos auto kaasuttaa tai ajaa kovaa ohi, se pelästyy vaikka olisi kuinka rauhallinen eläin. sinä autoilija olet vastuussa siitä miten käyttäydyt liikenteessä. viime viikolla kuoli nuori tyttö juuri yhden välinpitämättömän autoilijan takia, varmaan on kamala olo tällä törtöllä. tuhota turhaan 1 elämä.
samoin kuin pienten lasten kanssa, hidasta niin että voit pysähtyä jos lapsi yhtäkkiä kaatuukiin tielle pyörällään, samoin tee hevosen kanssa.