Kele että vihaan mieheni SYÖMIS ääniä!!!!!
Hotkii ja ahmii niin vauhdilla, että hokellus vaan kuuluu. Eilen illalla kun lapset nukkui, tehtiin "hyvistä tarpeista" lämpimiä voileipiä. Keksittiin sitten avata vielä punkkupullo palan painikkeeksi. Sitten kävimme sohvalle nautiskelemaan..... Eli mies hotki leipiään, ja imaisi joka suullisella rasvaa sormistaan, välillä hörppäsi hjuuuup -äänen kera viiniään... Ja alta aikayksikön leivät oli imaistu.
Ja minulla leivät syömättä, kun en voinut ärsytykseltäni ottaa palaakaan!!!
(jees ai know, ongelmani ovat pienet!!) :D
Kommentit (37)
Ja meinaa keittää kun satun samaan pöytään... tai jos yövuorossa vaikka syödään jotain popcornia tms. niin tuo sama sormien äänekäs nuoleskelu-maiskauttelu joka suullisen jälkeen... arrrgh! Ja just tosi äänekäs syöminen hotkimalla ja maiskuttamalla, mieluusti vielä puhutaan koko ajan ruoka suussa niin, että kaikki saa äänitehosteiden lisäksi nauttia näystäkin....
Onneks en asu kenenkään sellasen kanssa. Tai en kyllä varmaan pystyskään...
Otan osaa!
Ja kilistelee lautasta haarukalla, veitsellä ja lusikalla niin kovaa, että korvat soi.
Ja kaiken lisäksi syöminen on ihan hassun näköistä kun pitää veitse ja haarukan väärinpäin. Se vasemmalla leikkaaminen ei tosiaan suju, mutta ei kai sitten osuisi haarukalla suuhun, jos pitää toisinpäin.
Rupee aina ärsyttämään ihan suunnattomasti, kun katsoo sitä touhua! Jos on ruokana esim. perunamuusia, se ottaa sillä tavalla haarukkaa sivuttain tuupaten siihen ruokaa. Sitten se laittaa sen myös sivuttain suuhun, ja imaisee/hotkaisee siitä sivusta sen haarukallisensa!
Ai että sieppaa tuommonen! Ja tietenkin siitä hotkaisusta lähtee myös semmonen hjooop äääni!
oikeestaan miehellä ei ees ole mitään muita kovin ärsyttäviä tapoja, joten ehkä tuo sitten korostuu. Erityisesti mua sieppaa se että kuulen selvästi että hän PURESKELEE jäätelöä ja jugurttia. En tiedä miks mutta se saa mut raivon partaalle.
Onkohan ap jo saanut miehensä syötyä?
Ihan vaan tällein tuli mieleen mutta että mitä jos aiheesta vaikka juttelisi sen oman puolison kanssa?
Tälle oli olemassa joku lääketieteellinen termi. Kuten myös sille että toisen ihmisen liikkeet ärsyttää, esim. pöydän naputtelu sormilla tai jalan vitkutus.
Kele että vihaan kirjoittajia jotka ei osaa YHDYS sanoja eikä PILKKU sääntöjä !!!!
Minkälaiset syömätavat hänellä oli silloin kun seurustelitte?
Loput saamme lukea jonain päivänä Alibista.
Toihan on kauheeta, mitä kuvaatte! Eihän tuollaisen miehen kanssa voi liikkua ihmisten ilmoilla. Sormien imeskelykin on mulle täysi mysteeri. Likaisethan ne on joka tapauksessa, tai vaihtoehtoisesti maistuvat saippualle.
Ymmärrä erota, myös vanhemmistaan voi.
Onneksi puolisollani on hyvät ruokatavat, samaa en voi sanoa työkaveristani, jonka kanssa en voi syödä samassa pöydässä. En voi ymmärtää sitä hörppimistä, massutusta ja ähkimistä. Kyseessä on korkeasti koulutettu, 30 kg ylipainoinen nainen.
En vain ymmärrä!
Minä olen nainen, joka maiskuttaa. Ja miestä ärsyttää. Syön siis suu kiinni ja yritän syödä hiljaa. Mutta en voi sille mitään, että siitä kuuluu ääni. Tää on ihan hirveää, en uskalla edes töissä käydä ruokalassa syömässä, kun pelkään aiheuttavani ääniä. Kaikki yhteissyömiset pelottaa ja stressaan niitä etukäteen. Kertokaa miten sen äänen saa estettyä....että voi tämä asia olla sille toisellekin ongelma. Koettakaa kestää erilaisia ihmisiä.
Se ääni kun mies syö keittoa tai spagettia. Hjöörps ryyyysh hjöörpsh
En pysty olemaan samassa tilassa. Ei kuulemma "voi mitään" äänille. Kyllä aika monet pystyy syömään keittonsa ryystämättä kovaan ääneen.
Voisipa miehen viedä jonnekin viikonloppuleirille, missä maiskuttelu/piereskely/röyhtäily/munien räpläys/tennissukka -oireet poistettaisiin lopullisesti. Olisin valmis maksamaan ihan jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, joka maiskuttaa. Ja miestä ärsyttää. Syön siis suu kiinni ja yritän syödä hiljaa. Mutta en voi sille mitään, että siitä kuuluu ääni. Tää on ihan hirveää, en uskalla edes töissä käydä ruokalassa syömässä, kun pelkään aiheuttavani ääniä. Kaikki yhteissyömiset pelottaa ja stressaan niitä etukäteen. Kertokaa miten sen äänen saa estettyä....että voi tämä asia olla sille toisellekin ongelma. Koettakaa kestää erilaisia ihmisiä.
Lopeta maiskuttaminen, ei ole monimutkaista. Kun olet ensin tunkenut ruokaa kyselyaukkoosi, niin pidä se aukko suljettuna pureskellessasi. Kas kummas, maiskuttaminen katoaa!
Muijan lihiksenpesu ääniä: Lousk, lousk, Ryyyyyyyyyyyst! Hölskyn, hölskyn! Pllupieruroplötystä ja sama rundi alusta.
Koita selittää toi sinfonia lapsille.
Sullahan on asiat hyvin. Mä vihaan naiseni puhetta. Nalkuttaa koko ajan.
Tuttu tunne... Meillä vielä vedetään polttavan kuuma ruoka samalla vauhdilla. Siitä seuraa karseeta huohotusta ja nenän kautta ilman puhaltamista. Ne sisäänvedot on kaikista pahimpia, kun vedetään ilmaa ja ruokaa yhtäaikaa.