Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten erotatte mitä haalarimerkkejä toisten lapsien yllä on?

Vierailija
20.11.2005 |

Minusta kaikki haalarit ovat niin samannäköisiä, etten erota Reimatecejä jostain muista eikä kyllä kiinnosta opetellekaan mitään Reiman 2005 -katalogia ulkoa. Eikö teillä haalarivouhkoaja-äidit ole mitään oikeaa elämää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheesti kiinnostakaan on muilla lapsilla merkkivaatteita vai ei.

Vierailija
2/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarii lapsel on, yhelki tutul on vissii 5! on kato pihahaalarii, kauppahaalarii, hienompaa haalarii, paksumpaa, ohuempaa, autoilu haalarii...

iiks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ppitäskö ne osata erottaa???

Vierailija
4/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siis sen vaikeampaa ole.

Mutta on mulla siis muutakin tekemistä kun kytätä toisten lasten vaatteita ja niiden merkkejä.

Vierailija
5/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle merkki on aivan yhdentekevää. Tärkeintä haalarissa on se, että se on sopiva, lämmin ja mukava käyttäjälleen ja sellaisia voi olla sekä kalliissa että halvoissa haalareissa.

Joku haukkui Lidlin vauvahaalarin, vaikkei ollut kuin kuvan siitä nähnyt, ja ihmetteli, miksei kaikki osta ns. kunnon haalareita vauvoilleen. No, mielestäni vauva, joka ei vielä liiku vaan istuu ulkona vaunuissa, lähinnä, ei kovin kosteussuojattua pukua tarvitsekaan (kun ei siellä hangessa tarvo) vaan puvun on oltava lähinnä lämmin ja mukava. Luuletteko, että se vauva pahastuu, jos haalarissa lukeekin reimatecin sijaan Lidl? Vaatiiko vauva merkkipukua? Tuskin :D Äidille näemmä taas voi olla kova paikka pitää vääränmerkkistä haalaria vauvallaan, mutta silloin ei ole enää kyse lapsen vaan tämän aikuisen tarpeista.

Vierailija
6/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen merkkejä tarvita :)

Vierailija
7/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut saatan tunnistaa, koska lapsellani on samanlaiset.

Meillä on kolme talviasua 1-vuotiaalle. Olen vain yksinkertaisesti koukussa lastenvaatteisiin. Löytyy 2-os. " kaupunkiasu" , Jonathanin kosteussuoja ja Reiman perushaalari. Nämä kaikki ostettu käytettynä ja ovat erinomaisessa kunnossa ja maksimissaan vuoden vanhoja. Hintaa yhteensä tullu 32 Euroa!

Vierailija
8/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muilla on päällä, on minulle se ja sama, tosin, jos jollakin on kivan näköinen haalari, niin voipi merkki osua helpommin silmään ;)

Vierailija
9/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että otin ja ompelin Lidl-kangasmerkit lapseni merkkihaalarin merkkien päälle! Huomenna mennään ostoskeskukseen ja innolla aion seurata, miten haalarikyylä-mammojen ilmeet venähtää ;D

kyllä minä viettäisin laatuaikaa lasten kanssa ennemmin ulkona/askarrellen, kun pitäisin haalarit muksujen päällä et av mammat alkais pinkoomaan..

Vierailija
10/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä minä viettäisin laatuaikaa lasten kanssa ennemmin ulkona/askarrellen, kun pitäisin haalarit muksujen päällä et av mammat alkais pinkoomaan..

Mutta mitä ihmettä tarkoittaa pinkoominen? :DDD

Vierailija
11/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. reimatecin, jonathanin, peuharin, rasavilin ja lassien haalarit on yleensä niin omannäköisiään että ne tunnistaa kyllä vaikkei näkisi merkkiä rinnassa. eli monesti kyllä rekisteröin vieraan lapsen haalarimerkin mutten mitenkään arvota sitä, meillä on itselläkin ollut noita kaikkia merkkejä.

Vierailija
12/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä aika isolla se reimatec-merkki. olen kyllä miettinyt, miten sitä vois korostaa, kun tiedän et on nuijia, jotka ei erota reimatecia lassiesta.

Vierailija
13/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä aika isolla se reimatec-merkki. olen kyllä miettinyt, miten sitä vois korostaa, kun tiedän et on nuijia, jotka ei erota reimatecia lassiesta.

Vierailija
14/14 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otin ja ompelin Lidl-kangasmerkit lapseni merkkihaalarin merkkien päälle! Huomenna mennään ostoskeskukseen ja innolla aion seurata, miten haalarikyylä-mammojen ilmeet venähtää ;D