G: Lihavat, kertokaa täällä pituus/paino ja mitä söitte eilen/tänään?
Kommentit (70)
Olen lihava mnesta syystä, osaksi lääkkeet, osaksi sairaus, osaksi selkärangattomuus ja osaksi tissuttelu.
Eilen:
Aamulla kahvia ja lasi piimää
Lounas: 2 perunaa ja 2dl nakkikastiketta, lasi piimää
8 (light siideriä)
Ilta: Lautasellinen lohikeittoa, 2 leipää runsailla päällysteillä, n.10 salmiakkikarkkia, pari kourallista suolapähkinöitä.
Tänään
aamulla kahvia ja lasi piimää
Lounas: 1 paahtoleipä kinkulla ja juustolla+ 2 lasia piimää
Kohta litran olen juonut tomaattimehua, seassa Tapiota.
Illalla sitä lappaa taas ruokaa minkä ehtii naamaansa.
Olen sairastunut masennukseen johtuen sairaudestani, jonka kanssa en ole sinut. Juon liikaa, syön liikaa enkä jaksa välittää itsestäni paskan vertaa. Mut hei, kuolema korjaa pian pois.
Eilen ruuaksi 4 näkkileipää (joo en jaksanut lähteä kauppaan ja ruokaa ei ole)
Tänään ruuaksi big mac hampurilainen ja muuta en syö kun en edelleenkään ole päässyt kauppaan
ja sairastan kanssa masennusta, kaupassa käynti on tosi vaikeaa mulle, olenkin laihtunut puolessa vuodessa 15,9kg, saisin kuihtua kyllä kasaan vielä enemmän kiitos
Pituus 165cm ja paino 85kg. (paino otetiin tänään terkalla)
Eilen:
1 nutrilett mocca, 3 hapankorppua juustolla, 2x lämmin kuppi juoma.
Tänään: 3 hapankorppua juustolla.
Niin ja perhanan paljon kahvia.
Hmm.. tänään
aamiainen
Cheerios-muroja maidon kanssa
välipala
banaani
pieni jogurtti
2 paahtoleipää, joista toisella juustoa (molemmat voideltu)
(muutamia mentos-karkkeja)
Lämmin ateria
kinkkukiusausta ehkä n. 1,5 kauhaa
4 hapankorppua
maitoa 3 lasillista
Paino 130 kg, pituus 165 cm
Ja lihava olen, koska syön väärin. Mutta syyt, MIKSI syön väärin, ovatkin monimutkaisemmat: masennus, lohtusyöminen, riippuvuus...
Eilen söin:
Aamulla munakkaan 2 porkkanaa ja palan kurkkua
Lounaaksi salaattia, paahtopaistia ja Pariisin perunoita, lautanen oli täynnä mutta ei kukkuroillaan
Välipalaksi marjarahkaa
Illalla 3 jyväkierrettä juustolla, punajuurisalaattia ja 3 tomaattia
Tänään olen syönyt
Aamulla maustamatonta jogurttia, mustikoita, siemeniä ja hiutaleita
Lounaaksi salaattia, perunaa, riistapyöryköitä ja perunamunakasta. Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa ja vaniljakastiketta.
En tiedä mitä illalla syön.
Siis en yritä laihduttaa sillä että en syö tavallista ruokaa, ei vaan tee mieli. Sit illalla on kauhee nälkä, ja syön jotain mitä pakkasesta löytyy, usein kasvissosekeittoa, yleensä syön pitsaa tosi harvoin. Mutta sillä "normaalilla" ruuallahan minä en liho, vaan juuri suklaa ja makeat jugurtit on se ongelma. Joku sanoikin että ei ole ihme jos ei tee tavallista ruokaa mieli kun syö makeaa.. niinpä.
Se on vaan niin vaikeaa kun on tosi uupunut koko ajan, alkaa värkätä jotain. Pitäis syödä usein, ja jotain kunnollista, jotain kasviksia ja hedelmiä, lihaa ja kalaa tms. On vaan niin väsynyt että on niin helppo vetää jugurttipurkki auki ja lusikoida suuhun, ei jaksa edes pureskella mitään, hyvä kun jaksaa nielaista.
tänään:
aamulla puuroa hillon kanssa
lasi maitoa
aamupäivällä 2 donitsia ja yksi keksi
päivällä makaronilaatikkoa 2,5 kauhallista
lasi vettä
iltapäivällä yksi donitsi
vähän napostelua
illalla pitsaa
jälkiruuaksi 1 karkkipussi
mitat on 165cm ja 100kg.
Olen ollut pienestö asti lihava +10kg mutta aikuisiällä lihoin vaikean ylipainoiseksi
168/77
Eilen söin aamupalaksi banaanin ja kaksi viipaletta ruisleipää juustolla. Lounaaksi söin vähän maapähkinöitä ja juustosämpylän. Päivälliseksi paistettua rucolaa ja lammasta. Illalla vielä viipaleen ruisleipää ja omenan.
Tänään oon syönyt aamulla banaanin ja ruisleipää paistetulla kananmunalla, lounaaksi tomaattikeittoa ja päivälliseksi on kohta lammasta ja riisiä + salaattia.
Olin ennen hoikka, mutta lihoin muutama vuosi sitten kun olin allapäin ja sorruin yhdeksi syksyksi ahmimaan suklaata oikein olan takaa. Lopetin sen, mutta en ole laihtunut enää takaisin vaikka mielestäni syön täysin normaalisti. En tiedä mikä on syynä.
Ihanaa että kysyit! Näin lihavana on olo, että on lähes näkymätön eikä ketään kiinnosta. Olen 166cm ja 120kg. Vietin unettoman yön, joten en ole varma, mitkä kaikki on tämän vuorokauden puolella syötyjä.
Suolakeksejä, Anna's piparkakkuja, banaani, lasi punaviiniä yöllä. Nukuin 2tuntia ja sit aamiaisella kaksi palaa ruisleipää juustolla. Myöhemmin pala mutakakkua. Nukuin taas pari tuntia ja sit puuroa. Iltapäivällä kahvia ja siskon tekemä korvapuusti.
Sit söin loppuun suolakeksit ja piparit. Konvehtijoulukalenteri on vielä avaamatta. Aion nyt paistaa uunissa kalaleikkeen ja ranskalaisia. Kun taas yö menee valvoessa, kuluu varmaan Digestivekeksejä ja banaani. Pari mangoakin olisi.
Työterveyshuollon lääkäri kehotti kävelylle kahdesti viikossa.
ja elämäni on stressaavaa enkä nuku riittävästi ja olen sotkenut kai elimistöni toiminnan jo aikoja sitten.
Eilen olen nauttinut:
- aamupäivällä kolme kuppia kahvia (lusikka sokeria+loraus maitoa)
-iltapäivällä 2 desiä mustikka A-jogurttia+2 desiä sydänmerkillä varustettua mysliä
-illalla reilusti salaattia, kurkkua, tomaattia, vähärasvaista raejuustoa, kevytjauhelihaa ehkä 100g, puolikas avocado, 2 dl rasvatonta maitoa
-myöhemmin illalla 2 ruisleipää, päällä sipaus beceliä, kinkkuleikettä ja siivutettua avocadoa, ykkösolut, ehkä desin verran saksanpähkinöitä, 2 pientä lakupatukkaa
Tänään samat kahvit, gefilus tehojuoma, 4 palaa ruisleipää samoilla päällisillä kuin eilen.
Iltaruoka suunnittelematta. Olen n.120-kiloinen pituus 174 cm