Taas kuollut Ranskassa lapsi autoon. Miten he joutuvat sinne?
"Vanhemmat löysivät lapsen autosta". Lapsi oli 3 v. En ymmärrä.
Kommentit (22)
Ainakin ne kaksi edellistä olivat kävelleet sinne autoon.
Ai Ranskaanko? Ovat mahdollisesti syntyneet siellä tai muuttaneet vanhempiensa mukana.
Siis luulet että se taapero kiipesi autoon itsenäisesti, sulki oven ja alkoi odottamaan tuskaista loppua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää paljoa muutakaan.
Tämä on kyllä yksi typerimmistä lausahduksista tällä palstalla. Ap
Vähän niin kuin aloituksissa olevat 'En ymmärrä'. Eiks vaan?
Menevät etsimään viileää paikkaa. Auto kun on heille normaalisti viielä.
Vanhemmat on varmaan nyt tyytyväisiä ? Saavat onnitella toisiaan. #Kannattiko
Ei voi keskustella, koska ei ole linkkiä uutiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi keskustella, koska ei ole linkkiä uutiseen.
Hesari.
Muistatteko Suomessakin joku kesä lapsi meni autoon, nukahti ja kuoli sinne. Luulisi vanhempien pitävän auton ovet lukossa.
Pienet nostetaan ja vanhemmat lapset menevät itse.
Ehkä oikeampi kysymys olisi, miten lapsensa voi unohtaa autoon.
Näin kuitenkin käy joskus. Sitä syyllisyyden määrää ei voi edes kuvitella.
Joku sukulainen tai vanhempi laittaa lapsen autoon ja unohtaa eli täysi muistinmenetys. Tai ajankulu käyntikohteessa. Luulee ettei lapsi ole mukana kuten ei yleensä siellä tai viety jonnekin. Joskus murha?
Vierailija kirjoitti:
Siis luulet että se taapero kiipesi autoon itsenäisesti, sulki oven ja alkoi odottamaan tuskaista loppua?
Siis sinä olet taas tällä äitejä ja lapsia haukkumassa. 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset murhaavat lapsia järjestelmällisesti.
Ja persu täällä itkee kun kannatus nollassa ja kaikki nauraa niillä hölmöillä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat on varmaan nyt tyytyväisiä ? Saavat onnitella toisiaan. #Kannattiko
Sinun kannattaa taaasss vaihtaa kusivaippasi.
Olisino jälkiaborteista kyse. Äidit vievät lapset autoon ja esittävät onnettomuutena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luulet että se taapero kiipesi autoon itsenäisesti, sulki oven ja alkoi odottamaan tuskaista loppua?
Siis sinä olet taas tällä äitejä ja lapsia haukkumassa. 🤮🤮🤮🤮
Vanhempia ei tuota lapsiparkaa. Ääliö.
Autoon kuolee kun ulkona on +37 niin autossa on +70 ja ilma ei kierrä autossa jos ikkunat on kiinni eli ei ole happea ja lapsi tukehtuu tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Autoon kuolee kun ulkona on +37 niin autossa on +70 ja ilma ei kierrä autossa jos ikkunat on kiinni eli ei ole happea ja lapsi tukehtuu tavallaan.
Jokainen saattaa tukehtua tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat on varmaan nyt tyytyväisiä ? Saavat onnitella toisiaan. #Kannattiko
Eiksvaan että haista home. Jännää, jännäää
Et taida ymmärtää paljoa muutakaan.