Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kuollut Ranskassa lapsi autoon. Miten he joutuvat sinne?

Vierailija
25.06.2026 |

"Vanhemmat löysivät lapsen autosta". Lapsi oli 3 v. En ymmärrä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärtää paljoa muutakaan. 

Vierailija
2/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne kaksi edellistä olivat kävelleet sinne autoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Ranskaanko? Ovat mahdollisesti syntyneet siellä tai muuttaneet vanhempiensa mukana.

Vierailija
4/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luulet että se taapero kiipesi autoon itsenäisesti, sulki oven ja alkoi odottamaan tuskaista loppua? 

Vierailija
5/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida ymmärtää paljoa muutakaan. 

Tämä on kyllä yksi typerimmistä lausahduksista tällä palstalla. Ap

Vähän niin kuin aloituksissa olevat 'En ymmärrä'. Eiks vaan?

Vierailija
6/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät etsimään viileää paikkaa. Auto kun on heille normaalisti viielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat on varmaan nyt tyytyväisiä ? Saavat onnitella toisiaan. #Kannattiko

Vierailija
8/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi keskustella, koska ei ole linkkiä uutiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi keskustella, koska ei ole linkkiä uutiseen.

Hesari.

Vierailija
10/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Suomessakin joku kesä lapsi meni autoon, nukahti ja kuoli sinne. Luulisi vanhempien pitävän auton ovet lukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet nostetaan ja vanhemmat lapset menevät itse.

Ehkä oikeampi kysymys olisi, miten lapsensa voi unohtaa autoon.

Näin kuitenkin käy joskus.  Sitä syyllisyyden määrää ei voi edes kuvitella.

Vierailija
12/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sukulainen tai vanhempi laittaa lapsen autoon ja unohtaa eli täysi muistinmenetys. Tai ajankulu käyntikohteessa. Luulee ettei lapsi ole mukana kuten ei yleensä siellä tai viety jonnekin. Joskus murha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis luulet että se taapero kiipesi autoon itsenäisesti, sulki oven ja alkoi odottamaan tuskaista loppua? 

Siis sinä olet taas tällä äitejä ja lapsia haukkumassa. 🤮🤮🤮🤮

Vierailija
14/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset murhaavat lapsia järjestelmällisesti. 

Ja persu täällä itkee kun kannatus  nollassa ja kaikki nauraa niillä hölmöillä. 🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat on varmaan nyt tyytyväisiä ? Saavat onnitella toisiaan. #Kannattiko

Sinun kannattaa taaasss vaihtaa kusivaippasi. 

Vierailija
16/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisino jälkiaborteista kyse. Äidit vievät lapset autoon ja esittävät onnettomuutena...

Vierailija
17/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luulet että se taapero kiipesi autoon itsenäisesti, sulki oven ja alkoi odottamaan tuskaista loppua? 

Siis sinä olet taas tällä äitejä ja lapsia haukkumassa. 🤮🤮🤮🤮

Vanhempia ei tuota lapsiparkaa. Ääliö. 

Vierailija
18/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon kuolee kun ulkona on +37 niin autossa on +70 ja ilma ei kierrä autossa jos ikkunat on kiinni eli ei ole happea ja lapsi tukehtuu tavallaan.

Vierailija
19/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoon kuolee kun ulkona on +37 niin autossa on +70 ja ilma ei kierrä autossa jos ikkunat on kiinni eli ei ole happea ja lapsi tukehtuu tavallaan.

Jokainen saattaa tukehtua tavallaan.

Vierailija
20/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat on varmaan nyt tyytyväisiä ? Saavat onnitella toisiaan. #Kannattiko

Eiksvaan että haista home.   Jännää,  jännäää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi