Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lihavat, kertokaa täällä pituus/paino ja mitä söitte eilen/tänään?

Vierailija
26.04.2012 |

ja miksi epäilette olevanne lihavia?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/66 Olen pullukka, tässä syy:

Eilen: ei aamiaista, lounaaksi banaani ja puolikas maitosuklaalevy, välipalaksi maustamaton rahka, päivälliseksi broileria, riisiä, kasviksia. Iltapalaksi keksejä ja pala suklaakakkua.

Tänään: ei aamiaista, välipalaksi puoli pakettia suklaatäytekeksejä, lounaaksi 2 karjalanpiirakkaa ja omena-kinuskirahka, välipalaksi banaani.

Tällä viikolla olen jostain syystä heittäytynyt erityisen epäterveelliseksi ruokailujen suhteen. Normaalisti syön ihan oikeata ruokaa lounaaksi, mutta nyt on lounastauolla ollut "tärkeämpää" tekemistä eli vaateostoksia, ja olenkin pikaisesti käynyt ruokakaupassa hakemassa jotain nopeaa syötävää.

Vierailija
2/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin 4 palaa vaasan ruispaloja broilerileikkeen kera + lasi maitoa

Cornflakeseja maidolla

Broilrin koiven ja vähän couscousia

Kurpitsansiemeniä

Paljon kahvia.

Tänään 1,5 palaa vaasan ruispaloja broilerileikkeen kera

Tonnikalaraejuustomunakas

Paljon kahvia

Ja myöhemmin makaronilaatikkoa.

Olen lihava koska raskaudesta on vielä jäljellä 10 kg, ja tällä hetkellä imetän enkä voi aloittaa lääkitystä ennen imetyksen lopettamista. Olen myös toivoton herkkusuu ja nyt oon just kaks päivää ollu ilman mitään hyvää eli saitte suht hyvän käsityksen mun syömisistä ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään olen syönyt

Aamupala:

2 munan munakas

½ tomattii

½ paprika

1 ruisleipä viipale

4dl kahvia

3dl vettä

Lounas:

3 pientä perunaa

2 kaalikäärylettä

puolukkahilloa

1 tomaatti

10cm kurkkua

3-4 oliivia

lehtisalaattia

paprikaa

4dl rasvatonta maitoa

muuta en ole ehtinyt vielä syödä kun nukuin pitkään, iltapäiväkahvit taidan keittää ja syödä omenan.

Illalla syön lounaaksi tekemäni salaatin loput fetalla ja viinirypäleitä.

laihduttaa olen koittanut ja kuukaudessa tämän tyyppisellä ruokavaliolla on mennyt 4kg.

JA lihava ole koska olen syönyt enemmän kuin olen kuluttanut, syystä että ruoka on hyvää ja varsinkin lihottava ruoka on nopeasti syötävää ja iltaisin napostelu on kivaaa.

Vierailija
4/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on BMI 19,5 ja syön enemmän kuin monet teistä. Tosin alkoholia ei kulu mutta ei kai sekään voi kaikkea selittää?

Vierailija
5/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on BMI 19,5 ja syön enemmän kuin monet teistä. Tosin alkoholia ei kulu mutta ei kai sekään voi kaikkea selittää?

nro 10 vastaa: No toki puuttuu. Kun kerroin tänpäiväisistä syömisistä ja usein ne vähän kiihtyy iltaa kohden.

Alkoholia en käytä ollenkaan eli se ei mulla tuo kaloreita. Mun heikkouksia on karkki, jogurtit ja vanukkaat, ja liian usein tehdään miehen kanssa ruuaksi makkaraperunoita. Mut muuten syön kyllä aika terveellisesti. Ehkä määrät on vain turhan isoja.

Vierailija
6/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön vähän tyyliin kolmevoileipää per päivä,(eikä ole lihottavia leipiä) mutta juon alkoholia päivittäin. ja se on lihottanut minut näin läskiksi.

162 cm ja 89 kg.

Vierailija
7/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170/65cm, tosin liikun paljon ja käyn salilla. Mutta mutta. Syön rutkasti enemmän kuin monet tässä ruokavalionsa esitelleet yli satakiloiset. Outoa?

Vierailija
8/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt:

- aamiaiseksi kaksi ruisleipää, margariinia, salaattia, vähärasvaisia leikkeleitä ja tomaattia, juomaksi kahvia mustana,

- välipalaksi omena,

- lounaaksi salaattia, paistettua marinoimatonta kalkkunaleikettä (soijakastikkeella valeltuna), artisokansydämiä suolaliemessä (säilyke) ja paistettuja herkkusieniä + viipale täysjyväleipää ilman levitettä

- välipalaksi turkkilaista jogurttia (3,5% rasvaa) ja säilykepersikoita

- päivälliseksi syön varmaan savustettua siikaa ja kokojyväriisiä (pieni annos) ison salaatin kanssa

- iltapalaksi pari viipaletta täysjyväleipää, joiden päällä salaattia ja sitä siikaa

Eilisen sapuskat:

- aamiainen ja välipalat kuten tänäänkin,

- lounaaksi 2/3 Thai Cube -pakasteateriasta,

- päivälliseksi kaksi pienikokoista tortillaa, täytteenä salaattia, tomaattia, hieman salsaa, avokadoa, paistettua kanaa (taaskin marinoimaton) ja yrttejä + puoli lasia viiniä

- ei iltapalaa

Lihoin 10 kiloa normaalipainostani (jossa olin viimeksi viisi vuotta sitten), koska söin epäterveellisesti ja mussutin paljon karkkia ja suklaata. Nyt olen vuoden alusta lähtien syönyt yllä kuvattuun tapaan (joskus välipalana on sokeroimaton mysli maidon kanssa, mutta muuten ateriat ovat ravintoarvoiltaan tuota mainitsemaani luokkaa). Suklaata syön noin 100 g viikossa ja muuta karkkia yhden pienen pussillisen (tämä määrä on noin kymmenen kertaa vähemmän kuin aiemmat määrät, joita söin!). Alkoholia en juo enempää kuin listassa on mainittu (korkeintaan pari lasillista viiniä viikossa). Yhtäkään kiloa ei ole vielä lähtenyt.

En harrasta liikuntaa aktiivisesti, arkiliikuntaa kyllä. Pitäisikö näillä syömisillä kuinka paljon liikkua, jotta saisin nuo kymmenen kiloa pois?

Vierailija
9/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi syön joskus kaksi paistettua munaa ja puolikkan greipin. Useimmiten kuitenkin nuo mainitsemani leivät.

Vierailija
10/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön enemmän kuin kulutan, olen ilmeisesti aina syönyt, sillä olen ollut yksivuotiaasta asti ylipainoinen. Mä aivan selvästi työn enemmän kuin useimmat muut. Silloin on ihan sama vaikka söis pelkkää porkkanaa, koska määrä ratkaisee.

Eiliset ruuat:

- aamu; pala paahtoleipää, jogurtti

- lounas; jauhelihapataa, kalapuikko, maitoa

- iltapäivällä kahvia ja pala porkkanakakkua

- päivällinen; porkkanasosekeittoa, 2 kpl itse tehtyjä sämpylöitä, maitoa

- iltapala; jogurttia, sämpylä

Tämän päivän ruuat:

- aamulla sämpylä, kaksi palaa juustoa, maitoa

- lounas; makaronilaatikkoa, kasviksia (kukkakaalta, porkkanaa) 1 fasupala

- iltapäivällä jäätelöä, kuppi kahvia

Päivälliseksi tulen syömään lihapullia, perunoita ja sekavihanneksia. Iltapalaksi jogurttia ja sämpylää.

Mitat oli tosiaan 164/78

Vierailija
11/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tänään en syönyt aamupalaa

-lounaaksi klo 11 eilen uunissa paistettua lohta noin 200g

- sen jälkeen olen tuhonnut puoli pellillistä mokkapaloja ja syönyt yhden näkkärin

en tiedä mitä illalla syön...

Vierailija
12/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kg tullut lisää tammikuusta lähtien,syynä ihan vaan työttömyys ja tylsyyteen syöminen ja juominen.

Olen myös ollut vuosia karkkiholisti,syön päivittäin karkkia :(

Vierailija
13/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla yksi peruna ja lihakastiketta(oikeastaan oli jo lounasaika)

Päivällä grillattu makkara ja mehua

Nyt syön sipsejä ja haaveilen kaapissa olevasta suklaalevystä.

T:24

Vierailija
14/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittani ovat 158/85.

Eilen söin tapani mukaan kaksi ateriaa. Lounaaksi keitin parsakaalin (400g), lautaselle nuppujen päälle laitoin lusikallisen pahaa mutta kevyttä tuorejuustoa. Päivälliseksi söin parisataa grammaa uunilohta jonka päällä oli vuohenjuustoa, basilikaa ja hunajaa. Lisukkeena 4 vihreän parsan vartta ja kauhallinen paistettua munakoisoa.

Tänään söin lounaaksi pussillisen riisinuudelia jonka sekaan lisäsin purkillisen mexicana-tonnikalaa. Parin tunnin päästä syömme parilalla paistettuja broilerinfileitä, pinaatti-bataattisosetta ja maissintähkät.

Tiedän lihavuuteni johtuvan vuosikymmenten syömishäiriöstä. Upeasti Ap leimaat lihavat tyhmiksi. Toisaalta, enemmänhän se susta kertoo :)

Vierailija
15/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lounalla yksi voileipä, päällä kananmunaa, maksamakkaraa, kurkkua ja tomaattia, juomana mustikkakeitto

Äsken soin Possun sisäfilettä 4 pienen pientä pihviä ruisleivän kanssa, juomana kevytmaito.

Enempää en tänään syö.

Vierailija
16/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pullukka, jep. Tänään olen syonyt pari siivua grillikylkeä ja kermaperunoita, välipalaksi kolme leipää kinkulla ja juustolla ja nyt äsken söin muusia ja kolme kalapuikkoa. Yhden suklaadonitsin ja kupin kahvia ja maitoa pari lasia.

Eilen söin jotain jämiä aamupäivällä ja iltaruoaksi lasagnea ja salaattia, iltapalaksi tortillasipsejä ja salsadippiä ja tölkin limua. Tänään aion vielä syödä jäätelöä, ainakin :D

Vierailija
17/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä en itse asiassa muista. Tämän päiväiset syömiset siis:

Aamu: Mukillinen kahvia ja desi kermaa. Mantelijauhosta, pellavasiemenrouheesta ja kananmunasta tehtyä leipää. Päälle voita.

Päivällä: 3 itse tehtyä jauhelihapihviä/pullaa (ehkä 150g lihaa ja kananmunaa). Juustoa, majoneesia, pekonia 4 siivua, pekoninrasvassa paistettu muna, suolakurkkua, jalapenoa.

Äsken: palanen tuota aamullakin syötyä leipää voilla ja juustolla.

Ikävä kyllä kasviton päivä. Tavispäivänä söisin vähintään kukkakaalimuusia edellä mainittujen seuraksi. Tai siis, silloin ei kyllä menisi yhtä paljon tuhtia tavaraa.

Ja nyt syön siis terveellisesti entiseen verrattuna. Elin karkilla, kekseillä, suklaalla. Eivätkä määrät olleet pieniä silloinkaan. Tarvitseeko muuta sanoakaan?

Asiaa ei toki auta kilpirauhasen vajaatoiminta ja masennuslääkitys jonka pahimpia haittavaikutuksia on painonnousu (kylläisyyssignaali ei oikein toimi).

Vierailija
18/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön väärin, epäterveellisesti, pumpaten

eilen kaksi mehujäätä ja banaanin

Vierailija
19/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen söin 2 palaa leipää, päällä levite, maksamakkara ja juusto, lisäksi noin puolikas kurkku. sitten ruoaksi 3 dl jauhelihakastiketta ja puoli lautasellista salaattia.

tänään 2 leipää kinkulla ja juustolla, jugurtti ja leseitä, ruoaksi 100g lohta paistettuna ja puoli lautasellista salaattia, saatan myös paistaa sieiä pannulla, herkkua ovat.

mulla näin.

Vierailija
20/70 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen söin 2 palaa leipää, päällä levite, maksamakkara ja juusto, lisäksi noin puolikas kurkku. sitten ruoaksi 3 dl jauhelihakastiketta ja puoli lautasellista salaattia.

tänään 2 leipää kinkulla ja juustolla, jugurtti ja leseitä, ruoaksi 100g lohta paistettuna ja puoli lautasellista salaattia, saatan myös paistaa sieiä pannulla, herkkua ovat.

mulla näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi