Narkkari vastailee hetken kysymyksiinne
Kommentit (81)
Tottakai mulla on tulevaisuus jos pääsen kuiville. Toki mulla on myös tulevaisuus vaikken pääsisi, tosin heikommat näkymät on..
Olen reaalielämässä kuullut paljon pahempiakin tarinoita kuin nuo kakolan ladyjen jorinat. Rehellisesti sanottuna en minä noista säikähdä. Enempi pisti miettimään teksti "Olisiko 10-vuotias sinä ylpeä sinusta?" Tuon tekstin jälkeen olin lähes kuukauden selvinpäin (=söin vain omia lääkkeitäni)
En ole myynyt itseäni, ja joo, olen "kokoajan sekaisin". Eli olen nytkin vaikutuksen alaisena, mutta vain sillä tavalla että pystyn toimimaan. Jos juhlin niin lähes poikkeuksetta katoaa muisti, joskus parin tunnin ajalta, joskus parin viikon ajalta.
eli itseäni auttoi lause "kun ovi sulkeutuu, ikkuna aukeaa"
Eli kun yksi elämänvaihe loppuu niin jotain muuta pääsee tulemaan tilalle. Elämä ei jätä "tyhjäksi" On turha toivoa muutosta elämäänsa jos tekee kaiken samalla tavalla.
Vaikka se on pelottavaa luopua "kavereista" niin muista että niiden tilalle tulee kyllä jotain muuta. Se on pelottavaa luopua päihteistä mutta niidenkin tilalle elämään tulee jotain muuta.
Se mitä tilalle tulee, sitä ei tiedä kukaan. Yleensä suunta on kuitenkin ylöspäin, ei se huonommaksi voi mennä :)
Kun käyttää niin tuntuu että on jatkuvassa umpikujassa, kaikki normaalien ihmisten elämät on valovuosien päässä. Ihmisiä pitää tyhmänä, muut ei tajua sinua.
Ajattele, että joskus suurin ongelmasi voi olla olohuoneen verhojen väri, ei se kuka on velkaa kenellekkin ja kuinka paljon ja kuka on tulossa perimään oven taakse ja kuka pahoinpiteli kenetkin, jatkuvaa uhoa,valheita, raivoa, riitaa, hyväksikäyttöä. Todellisia ystäviä ei ole yhtään koska jokainen (sanokoon mitä sanoo) kääntää sinulle selkänsä kunhan vaan houkutin on tarpeeksi suuri (eikä sen niin suurikaan tarvitse olla)
On mukavaa elämää maailmassa jossa ihmissuhteet perustuvat jollekkin muulle kuin että keneltä saa ja mitä.
Toivon sydämestäni tsemppiä sinulle!!
voi tyttö rukka. piikitätkö tms.?? itse vedin huumeita jo tuon ikäisenä. siitä on kyllä aikaa reippaasti yli 10 vuotta. itse en hankkinut rahaa päihteisiin laittomasti. olin ilman jollei rahaa ollut. jakari en ollut koskaan, en pahoinpidellyt tai tehnyt muita rikoksia kuin käytin huumeita. onnen voit vielä löytää, niin minäkin löysin.
Mutta vaivauduinkin sen verran että kerron etten vaivaudu :-)
Yhdentekevää höpötystä
ja koukuttaako se?
Kannabis, oikea nykypäivän trendihuume. Se on paha, mutta se ei ole niin paha kuin monet muut.
Kannabis koukuttaa, mutta toisin kuin monet muut huumeet, sen kanssa on silti mahdollista suoriutua arkipäivän askareista. Voisitko kuvitella olevasi kännissä töissä? Et. Mutta kannabiksen alaisena se onnistuu, varsinkin jos on pitempään polttanut. Asun itse Pohjois-Pohjanmaalla, ja voin ihan rehellisesti sanoa että n, 70% kaupunkini nuorista ovat kokeilleet kannabista, ja 30% ainakin kerran kuussa. Siis alle 18-vuotiaista. Se on todella yleistä ja nuorten keskuudessa hyväksyttyä.
Realistisesti kannabiksen haitat ovat pienemmät kuin alkoholin, mutta en kyllä missään tapaukessa sitä vanhempana hyväksyisi lapseltani. Kannabis passivoi, sinusta tulee saamaton ja vaikea. Toisaalta se myös auttaa moneen vaivaan ja passaa silloin tällöin rentoutumiseen. Sama homma kuin alkoholin kanssa, sitä pitää osata käyttää. Mutta jos noin ajatellaan, niin eikö kaikki huumeet voisi laillista..?
En tiedä, vaikeita asioita.
Öö, Suomessa tutkimusten mukaan noin 12% kansalaisista on kokeillut vähintään KERRAN eli vielä harvempi tuosta osuudesta, plus vielä enemmän harvempi koska teinejä on huomattavasti pienempi osa Suomalaisista. Taitaa olla reilua pajauttelijan liioittelua tuo "ainakin 70%". Itsekään en ole koko elämäni aikana tuntenut kuin muutaman ruohopään, ja kaikki ovat olleet samanlaisia - väittävät, että kannabis on harmitonta ajanviihdettä ja "ei se ees näy päällepäin". Voi kyllä se näkyy, etenkin pitkäaikainen käyttö. Saattaa olla ihan normaalissa olotilassa, mutta aivot eivät yksinkertaisesti pysy mukana. Ollaan vähän liiankin rentoja, huvitellaan ja löysäillään silloin kun ei pitäisi, naureskellaan tyhjälle ja puhe on toisinaan sammaltavaa tai sitten sen ymmärrys vaikeaa. Kannabis ei kuitenkaan katoa elimistöstä yön yli nukuttua, siihen menee vähän pidempi hetki kuin viinaan tai nikotiiniin.
Kiitos 15, viestisi sai todellakin miettimään asioita. Nyt sopivissa nousuissa kaikki tuntuu niin selvältä miten pitäisi tehdä, mitä haluaisin tehdä ja mitä haluaisin kokea. Vaikea kuitenkin päästää rakkaistaan irti. Omalla tavallani rakastan kaveripiiriäni, vaikka tiedän heidän olevan petollisia.
Kiitos tsempeistä, kiitos ymmärryksestä ja kiitos koko tekstistäsi. En vielä pysty siihen, mutta haluan yrittää jossain vaiheessa, mutta vasta sitten kun pystyn tosissani yrittämään
Saat paljon muutakin yhteiskunnalta kuin vain rahaa. Saat asunnon myös ja kaikenlaisia hoitoja
Keneltä ostat aineita, oletko itse maahantuoja? Jos et ole niin tiedätköä mistä aineet tulee ja mitä sisätlää
voi tyttö rukka. piikitätkö tms.?? itse vedin huumeita jo tuon ikäisenä. siitä on kyllä aikaa reippaasti yli 10 vuotta. itse en hankkinut rahaa päihteisiin laittomasti. olin ilman jollei rahaa ollut. jakari en ollut koskaan, en pahoinpidellyt tai tehnyt muita rikoksia kuin käytin huumeita. onnen voit vielä löytää, niin minäkin löysin.
Kyllä piikitän, käytän filtteriä. Yritätkö nyt tehdä itsestäsi jotenkin parempaa ihmistä kun et sortunut laittomuuksiin? Kirjoitat minusta naiivisti ja minusta tuntuu ettet ole täysin hyväksynyt itseäsi vieläkään, sillä sinulla tuntuu olevan tarve kohottaa itsesi näiden "jakareiden" ja rikollisten yläpuolelle.
Hei haloo.
En minä itsekään koe olevani "jakari", on minulla toki miehiä ollut mutta väitänpä ettei enempää kuin keskivertoparikymppisellä. En ole ikinä pahoinpidellyt ketään, mutta olen joutunut tällaisia tilanteita todistamaan runsaasti. Kerran yksi nainen kolautti minua nyrkillä päähän, mutta sekään ei liittynyt päihteisiin mitenkään.
Miksi säälivä asenteesi? En ole ehkä onnellinen, mutta et sinäkään tuon lyhyen tekstisi aikana kovin onnelliselta vaikuta..
Ainiin, "jos ei ole rahaa niin ollaan ilman". Sinulla ei taida olla mitään käsitystä mistä puhut
Saat paljon muutakin yhteiskunnalta kuin vain rahaa. Saat asunnon myös ja kaikenlaisia hoitoja
Missä kohtaa olen valehdellut? Totesin vain että sosiaalituella syö, mutta ei sillä mitään päihteitä ostella. Tottakai sossu maksaa asuntoni, ja tosin kuin monet arvostan sitä suunnattomasti. Kaikki seinätkin ovat pysyneet ehjänä, ja pyrin pitämään kotini siistinä. Mikä siis ongelmasi on?
Keneltä ostat aineita, oletko itse maahantuoja? Jos et ole niin tiedätköä mistä aineet tulee ja mitä sisätlää
"Kavereilta" ostan, en ole maahantuoja. Tiedän suurinpiirtein mistä aineet tulevat, ja pääasiassa tiedän mitä ne sisältävät. Kuitenkaan 100% varmuutta ei ole, ja se vähän ällöttää rännittäessä. Tärkeintä on kuitenkin ne olot, ja jos niitä ei tule niin tuotteessahan se on se vika. Ei kukaan kehtaan myydä mitään jatkettua tai myrkyllistä, sehän on vain hallaa heidän bisneksille.
ootko onnistunut saamaan hepatiitit?
mitä käytät?
sääli,että olet onnistunut ryssimään elämäsi jo noin nuorena.
tsemiä minäkin toivon sulle,ja että hakeudut hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä..
Oletko ikinä matkustellut
Olen käynyt nuorempana ympäri eurooppaa, lähivuosina olen käynyt vain pohjoismaissa. Matkustelu ei sinäänsä kiinnosta, toki se on aina kiva lähteä mutta minusta se on rahantuhlausta..
Vaikutat nuorelta naiselta, jolla on sana hallussa. Kirjoitat myös hyvää ja kieliopillisesti sujuvaa tekstiä. Olet varmasti fiksu ja älyä riittää. Ajatteles, olet vasta parikymppinen. Nyt, kun lopetat ja saat itsesi kuntoon, sinulla on vielä kosolti aikaa hankkia haluamasi koulutus. Itse olin ihan tavallinen nuori, joka aloitti opiskelut 22-vuotiaana ja meni töihin 26-vuotiaana. Olin töissä, hankin lapset ja perheen. Nyt olen nelikymppinen.
Et siis vielä ole menettänyt yhtään mitään. Päinvastoin. Kunhan tuosta paranet, niin sinussa voisi olla ainesta vastaavanlaisten ihmisten auttamiseen. Tai terveydenhoitoalalle, jossa näkee ja kuulee kaikenlaista. Käytä kokemaasi voimavarana!
Koita pyristellä irti jossain vaiheessa, jookos :)
t. eräs äiti, joka kamppailee tällä hetkellä oman liiallisen alkoholinkäytön vuoksi
ootko onnistunut saamaan hepatiitit?
mitä käytät?
sääli,että olet onnistunut ryssimään elämäsi jo noin nuorena.
tsemiä minäkin toivon sulle,ja että hakeudut hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä..
Ei ole edes C-hepatiittiä, käytän puhtaita neuloja. Niitä saa hakea vinkistä likaisia vastaan, miksi siis jakaisin ne jonkun kanssa? Hyi.
Käytän amfetamiinia, opiaatteja (subutex, fentanyyli, oksikodoni(reseptillä)), bentsoja(reseptillä), joskus syön sieniä ja joskus poltan kukkaa. Voisi sanoa että "vedän kaikkea".
En mielestäni ole ryssinyt elämääni, minulla on koulutus ja valmiudet mennä töihin. Olen myös älykäs ja osaava. Yritäpä miettiä itse omaa elämääsi, olisitko valmis luopumaan kaikista kontakteistasi ja lähipiiristäsi täysin? Enpä usko että sinäkään sitä kovin mielelläsi tekisit.
Minulla on paheeni, joista haluan eroon kun olen valmis oikeasti muuttamaan elämääni. Oletko sinä valmis luopumaan omista paheistasi?
en jaksanut kirjoittaa pitkästi. puolustin narkkareita, kun tuntuu että monella on heistä niin hirveä kuva. kaikki ei silti ole niitä alamaailman jätettä. he toivovat myös parempaa tulevaisuutta. ja mulle olet tyttö rukka. olet sitä mieltä tai et. monasti olen kunnellut miten ympärilläni olevat ihmiset ja ystäväni, jotka ei tiedä taustoistani mitään puhuvat erittäin rumasti narkomaaneista. voevoe, he eivät tiedä onko heitä juuri vastaan kävellyt pukumies täyspäinen nisti. heidän silmissä vain epäsiistit hirvitykset ovat sitä pohjasakkaa. blaablaablaa, en jaksa enempää kirjoitella. voi hyvin.
mustakin ois kiva kuulla miten AP:lla menee. toivon todella että paremmin, ja jos ei niin en voi muuta kun toivottaa onnea siihen että tie parempaan elämään ilman huumeita löytyisi pian. :) itse löysin sen tien vastikään erään itselleni tapahtuneen teon myötä ja olen juuri tällä hetkellä lähdössä tarpomaan sitä tietä eteenpäin. sitä erittäin pitkää, vaivalloista ja vaikeaa ylämäkeä olevaa tietä. vielä muutama viikko sitten en ois uskonu koskaan haluavani kiivetä ylös sellaista mäkeä. mutta nyt haluan ja aijon päästä ylös asti, tavalla tai toisella. tsemppiä kaikille toipuville ja sitä yrittäville!
terveisin yksi kuiville yrittävä 20v.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2012 klo 13:10"]
Kaikki narkkarit pitäis suomessa pakkosterilisoida mun mielestä.
[/quote]
Kannabis, oikea nykypäivän trendihuume. Se on paha, mutta se ei ole niin paha kuin monet muut.
Kannabis koukuttaa, mutta toisin kuin monet muut huumeet, sen kanssa on silti mahdollista suoriutua arkipäivän askareista. Voisitko kuvitella olevasi kännissä töissä? Et. Mutta kannabiksen alaisena se onnistuu, varsinkin jos on pitempään polttanut. Asun itse Pohjois-Pohjanmaalla, ja voin ihan rehellisesti sanoa että n, 70% kaupunkini nuorista ovat kokeilleet kannabista, ja 30% ainakin kerran kuussa. Siis alle 18-vuotiaista. Se on todella yleistä ja nuorten keskuudessa hyväksyttyä.
Realistisesti kannabiksen haitat ovat pienemmät kuin alkoholin, mutta en kyllä missään tapaukessa sitä vanhempana hyväksyisi lapseltani. Kannabis passivoi, sinusta tulee saamaton ja vaikea. Toisaalta se myös auttaa moneen vaivaan ja passaa silloin tällöin rentoutumiseen. Sama homma kuin alkoholin kanssa, sitä pitää osata käyttää. Mutta jos noin ajatellaan, niin eikö kaikki huumeet voisi laillista..?
En tiedä, vaikeita asioita.