Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä todella ISOPERÄISET naiset käyttävät tiukkoja farkkuja?

Vierailija
25.04.2012 |

On kummallista, että se valtaisa peräpää pitää tunkea farkkuihin, jotka oikein korostavat sitä leveyttä ja laajuutta. Eivätkö naiset katso peilistä ja huomaa, miten hullunkurisilta he näyttävät? Eikö kukaan koskaan sano heille, että he ovat käveleviä hirvityksiä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että erityisissä lihavien mallistossa myydään lähinnä näitä joustavia stretch-farkkuja. Niissä malli on nimenomaan se ihonmyötäinen peffasta ja jaloista. Typerä tarkoitus on muka korostaa lihavan ihmisen siroja jalkoja. Ihan kuin kaikki lihavat olisivat paksumahaisia tikkujalkoja.

Vierailija
42/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että media on iskostanut meidän tavisten mieliin sellasen ajatuksen, että megahanurit (vrt. Jennifer Lopez, Kim Kardashian) olis jotenkin erityisen hienoja. No ei tod ole! Jotkut isoperseiset tähän sitten kuitenkin uskoo tunnetuin seurauksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20 kg painavampi, niin farkkuja pidin lähinnä siksi, että niiden materiaali on kestävämpää kuin suorien housujen. Hameen pitäminen oli huono vaihtoehto, kun reidet hankasivat toisiaan. Eivätkä legginsit näytä sen paremmilta kuin farkut ;)

Vierailija
44/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin juuri eilen uudet farkut. Ovat suht timmit, mutta mieheni mielestä takapuoli näyttää tosi hyvältä :) Eli mielipidekysymys täysin! Enkä minä ainakaan koska menisi sanomaan kenellekään, että olet kävelevä hirvitys, vai sanoisitko ap todella itse niin? Kukin pukeutukoon haluamallaan tavalla :)

Vierailija
45/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama mitä SINÄ ajattelet minun muodoistani farkkujen kanssa tai ilman. Minulla on oma MIES, joka rakastaa jokaista neliömillimetriä minussa, vaatteilla ja ilman. Kun seuraavan kerran näet sen leveän ahterin, voit ajatella, että tuo peppu on saanut paljon rakkautta ja siinä on mitä rakastaa. ; )

Tiedätkö ap ja kaltaisenne, jos teidän silmään sattuu mun vaatetus tai ulkonäkö muuten, niin se ei haittaa mua hevon vitulskin vertaa. Jos sä tulet kommentoimaan mulle jotain, niin mä kyllä osaan nolata sut siinä tilanteessa niin, että luikit naama punaisena karkuun, ja nauran vielä räkäsesti päälle.

Sä saat mun puolestani näyttää hyvältä ja kauniilta, tykkään itsekin katsella kauniita ja kivasti pukeutuneita ihmisiä. Mutta kenenkään arvo ei ole ulkokuoresta kiinni, ja ketään ei negatiivisesti sen puolesta tarvitse arvostella.

Vierailija
46/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että media on iskostanut meidän tavisten mieliin sellasen ajatuksen, että megahanurit (vrt. Jennifer Lopez, Kim Kardashian) olis jotenkin erityisen hienoja. No ei tod ole! Jotkut isoperseiset tähän sitten kuitenkin uskoo tunnetuin seurauksin.

mulla on iso perse, ja olen julkkis täällä suomessa, ja lyön sut huomiossa ja perseen kehuissa missä tahansa milloin vaan.

Mutta märehdi sä siellä taviksena sitä, kuinka elämä on epäreilu teille lattaperse-taviksille.

Vierailija
47/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö ole mikään kauhean hoikka, enkä kuitenkaan mikään kauhean lihavakaan. Sopivan kokoinen. Farkut ovat jokapäiväinen vaatteeni ja kauheasti kyllä persettäni kehutaan, että hyvältä näyttää.

Taitaa ap vaan olla kateellinen.

Vierailija
48/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat farkut ovat terveysriski

Vierailija
49/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat farkut ovat terveysriski. Eli märehdi sinä vaan siellä kun sinulla on

vanhana suonikohjuja :) Buahahhh!

Vierailija
50/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako nostaa näitä kuusi (6) vuotta vanhoja ketjuja.

Vierailija
51/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee että Kim Kardashian on kaunis, vaikka ei ole. En ymmärrä miksi jotkut aivottomat ihmiset palvoo sitä rumaa läskipersettä.

Vierailija
52/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein suurimmatkin koot menee niille juuri ja juuri.

Vierailija
53/53 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan