Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa sait raskauskilosi karistettua? Erityisesti yli 15 kg keränneet kiinnostaa.

Vierailija
07.05.2012 |

Missä ajassa pudotit raskauskilot, paljon tuli kiloja ja ikäsi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskiloja tuli 12, synnärille jäi n. 10. Mun piti käydä siellä puntarilla, mutta olinkin sitten niin huonossa kunnossa, ettei tullut edes mieleen.

Vauva on nyt 7,5 kk, käsittääkseni nuo 2 kg on lähtenyt - tosin vanhat housut ei sovi jalkaan.

Vierailija
2/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja tuli 20

ikää 28

kilot lähti 10 kuukaudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa raskauksissa tullut 30kg, ja ei, en ole herkutellut tai ahminut! Olen kärsinyt aina koko 9kk paahoinvoinnista eli oksentanut koko raskauden, ainoa mikä vähän esti jatkuvaa laattaamista oli tunnin välein pikkuannosten syöminen. En siis halunnut syödä, eikä ollut nälkä, mutta oli PAKKO koska muuten tuli kunnon laattasatsi sappinesteineen päivineen.

Kolme kertaa on tullut painoa siis vaihtelevasti 28-32 kg. Mielestäni ei mikään ongelma, olen saanut aina kaikki kilot pois siten että synnärille on jäänyt joku 6-8kg (osa siis varmaan nestekertymääkin) ja sitten loput noin 4-6kk aikana. Toki siis on pitänyt aktiivisesti treenata sellaiset 4-5 krt viikossa mutta niin teen aina muutenkin. Eli liikunta kuuluu aina normaalistikin elämään joten ei ollut mikään ikävä "kuuri". Ihan sisi normimittoihin (65kg) olen aina palannut vaikka olen ollut lähemmäs satakiloinen synnärillä (ja oksennellut sielläkin vielä...).

Minusta raskauskiloista vouhkaaminen on aivan turhaa siinä mielessä että ei ole suurta väliä lihooko 10kg vai 30kg, koska paljon OLEELLISEMPAA on saako ne kilot pois. Se joka lihoi 30kg mutta saa ne heti pois on loppupeleissä paremmassa asemassa kuin se jolle tuli 10kg mutta joista yksikään ei lähde vaan jää ikuisesti mukaan.

Raskauksissa iät siis 33, 35, 37.

Vierailija
4/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset kilot karistettu 7,5 v lapsen syntymästä. Nyt tosin paino on vähemmän kuin ikinä "aikuisiällä" eli tuli karistettua sitten vähän ylimääräistäkin lopuksi. Viimeksi tässä painossa 17-vuotiaana.

Vierailija
5/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnynnytyksen jälkeen kolmessa viikossa lähti turvotusta n. 15kg, reilu vuosi synnytyksestä jäljellä oli vielä 3kg kun alkoi uusi odotus. 32v.

Vierailija
6/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta kiloja tuli noin 18 kiloa. Alle kuukaudessa olin omissa mitoissani. Suurin osa kiloista taisi silti olla turvotusta raskausmyrkytyksen takia.

Ikää tuolloin 21v.

Kuopuksesta kiloja tuli 16 kiloa. Parissa viikossa olin omissa mitoissani. Ikää 25v.

Missään vaiheessa en ole laihduttanut tms. vaan kilot lähtivät ihan "itsestään".

Vierailija
7/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset kilot karistettu 7,5 v lapsen syntymästä. Nyt tosin paino on vähemmän kuin ikinä "aikuisiällä" eli tuli karistettua sitten vähän ylimääräistäkin lopuksi. Viimeksi tässä painossa 17-vuotiaana.

raskausaikana 29.

Vierailija
8/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli 25 kg. Alkupaino 58/172 eli aika hoikka, ikää tuolloin 28v.

6kk ja lähti kaikki, turhaan stressasin. Imetys meni tosi hienosti, toisin kuin monilla "hoikkana" raskaana olleilla tuttavilla.

Nykyään ollaan niin hysteerisiä painon noususta, oikeesti monilla se painon nousu raskausaikana on täysin luontaista.

Vierailija
9/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haen vähän vertaistukea kun omat kilot junnaavat. :-P

Keräsin siis 24 kg, 17 kg lähtenyt 6 kk:ssa synnytyksestä ja nuo loput 7 kiloa ei tunnu lähtevän millään. Mutta ehkäpä tässä ei vielä hätää. Ja ikää mulla 37.

ap

Minusta raskauskiloista vouhkaaminen on aivan turhaa siinä mielessä että ei ole suurta väliä lihooko 10kg vai 30kg, koska paljon OLEELLISEMPAA on saako ne kilot pois. Se joka lihoi 30kg mutta saa ne heti pois on loppupeleissä paremmassa asemassa kuin se jolle tuli 10kg mutta joista yksikään ei lähde vaan jää ikuisesti mukaan.

Vierailija
10/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla olin 23v. ja toisella 26v.

Esikoisen kanssa olin 2kk synnytyksestä lähtöpainossa (tuolloin loputkin turvotukset lähti ja sain sormukset sormiin) ja kuopuksen kanssa 6 viikossa (jälkitarkastus). Tuolloin lääkäri oli huolissaan mun painon tippumisesta ja kehoitti pitämään sen sillä tasolla. Ei onnistunut, meni vielä 5kg alas ja alipainon puolelle imetysaikana.

Vierailija
11/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan puolen vuoden aikana synnytyksen jälkeen ei lähtenyt kuin muutama kilo... sitten loput 15 kg lähtivät 6-9 kk synnytyksestä. Täysimetin 5 kk ja osittaisimetän edelleen. lapsi nyt vuoden...

Vierailija
12/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

extraa tuli tälle mammalle :0

mutta heti lähti 13 kg viikossa, ja loputkin 4 kk sisällä vaikka en edes treenannut.

ikää 23

Vierailija
13/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiäiset oli 6 viikkoa synnytyksen jälkeen ja painoin pari-kolme kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Olin 20v.

Vierailija
14/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärille mennessä painoa +20 kg, jälkitarkastuksessa vielä +12 kg ja 2-3 kuukautta sen jälkeen olin entisissä mitoissani. Ikää 34.

Vierailija
15/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synnytyksestä kolme viikkoa ja oon lähtöpainossani, vaikka kiloja kertyi 12 raskauden aikana. En oo tehny mitään normaalista poikkeavaa, eli oon maannu sohvalla ja syöny karkkia. :D Ikää on pian 30v.

Vierailija
16/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla ikää oli 29 vuotta ja lähes lähtöpainoon, 2kg:n päässä, pääsin 6 kk myöhemmin. Omat mitat sain takaisin kiloista huolimatta :).

Kuopuksen synnyttyä pääsin pian 2 kg:n päähän (2kk) ja nyt puoli vuotta myöhemmin olen alkupainossa :). Tästä on kuitenkin vielä tarkoitus pudotella vielä siihen tasoon, jossa olin esikoisen syntymän jälkeen tai kenties jopa ennen sitä. Ikää toisen syntyessä 32v.

Ja tavoittettani kohden menen syömällä järkevästi ja harrastamalla liikuntaa, imetys ei ole kärsinyt yhtään =).

Vierailija
17/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukaudessa oli 11 kiloa lähtenyt.

Vierailija
18/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 41v å, Raskauskiloja 20 ja lähtivät n 4 kk. Nyt paino alle alkupainon, täysimetys ja lisäenergiaa suklaasta.

Vierailija
19/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähtivät alle viidessä kuukaudessa. Ikää tuolloin 32 vuotta.

Vierailija
20/37 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kk - 1,5 vuotta pn mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan