Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä todella ISOPERÄISET naiset käyttävät tiukkoja farkkuja?

Vierailija
25.04.2012 |

On kummallista, että se valtaisa peräpää pitää tunkea farkkuihin, jotka oikein korostavat sitä leveyttä ja laajuutta. Eivätkö naiset katso peilistä ja huomaa, miten hullunkurisilta he näyttävät? Eikö kukaan koskaan sano heille, että he ovat käveleviä hirvityksiä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin isot hehtaarihousut isonkin tytön päällä. Riippuu vähän yläosastakin miltä kokonaisuus näyttää, antaako perä todellistakin suuremman vaikutelman. Silloin näyttää kyllä irvokkaalta, jos housut ovat liian kireät ja maha jenkkakahvoineen roikkuu vyötärönauhan yli. Siis ei hipstereitä ainakaan liian pieniä.

Vierailija
22/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtona.

En ole mikään provo, vaan aidosti ihmettelen.

ap

Mutta löysät farkutko sitten näyttäis paremmalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa löysät

Vierailija
24/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköisesti liian tiukoissa farkuissa. Ja joo, tässä tuskin tarkoitetaan Lopez-persettä, joka on kuitenkin timmi ja pyöreä sopivasti.

Vierailija
25/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytänkin.

Jos perä on iso, se on iso eikä sitä pieneltä saa näyttämään missään housuissa.

Vierailija
26/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain hameessa tai suorissa housuissa. Ja aika epäkäytännöllisetkin ne on vaikka tuolla pihalla haravoidessa.

Että anteeksi ny kovasti, kun haittaan sun elämääsi ja kuljen farkuissa lähes aina. Käytän kyllä takapuolen peittäviä paitoja aina, jos se jotain auttais..

Ihme pukeutumisnatsilta vaikutat. Miksei ihmiset saa käyttää sellaisia vaatteita kuin haluavat?

Vierailija
27/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minulla on sentään oikeus tunkea iso ahterini farkkuihin, jos niin haluan, ja en minä sillä silti ketään kumoon keilaa. Vai mustaan jätesäkkiinkö pitäisi pukeutua?

Antaa kaikkien kukkien kukkia ja takapuolien hyllyä :)

Vierailija
28/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi vielä vähän tarkentaa, että minkälaisen perän sinne farkkuihin kehtaa vielä tunkea. Itsellä pituutta 180 cm, joten kuinka monta senttiä leveänä saa vielä kävellä farkuissa ja koska on aika siirryä hameisiin?

Vierailija
29/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on se kummallista, miten ap:n ja kaltaistensa typeryys saa vapaasti rehottaa tässä maailmassa. Keskittyisitte vain siihen omaan pinnalliseen pikkusieluiseen elämäänne. Se on yksi ja sama, onko ihminen tukeva,laiha taikka muuten 'omalaatuisen' näköinen, kunhan sydän on paikallaan. Alkuperäinen ei kyllä vakuuta tässä asiassa.

Vierailija
30/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle v..un vertaa.

Pukeudun ihan just niinkuin haluan.

Vierailija
31/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei vaan halua...

Vierailija
32/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua totta puhuen ei kiinnosta ap:n käsitys rumuudesta tai kauneudesta. Taitaa olla se lättäperse joka ei näytä yhtään miltään.

Vierailija
33/53 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vyötärö ja pohkeet eivät ole suhteessa yhtä isot, ei se näytä sen paremmalta jos valitsee isomman koon.

Se nyt vain on ongelma pukeutumisen kannalta jos perä on eri paria kuin muu kroppa. Tai mikä hyvänsä muukin osa, jos ei sovi muihin.

Vierailija
34/53 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon vaan et tiukat farkut on naisen juttu jol on tiukka pepa.

Vierailija
35/53 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vielä ehkä 15-vuotiaana tästä jaksanut suivaantua, mutta en tokikaan enää nyt parikymppisenä. Minulla on iso perä ja sitä korostan vain farkuilla, miehiä on riittänyt liiaksikin asti ainakin! ;)

Vierailija
36/53 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm, kokoa 44-46 ja mulla on usein tiukat farkut ja korkokengät. Miehet katsoo ja tykkää. Rakastan persettäni!

Vierailija
37/53 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suorastaan hämmästyttävää kuinka jokainen nainen kuvittelee, että kun pillifarkut ovat nyt muotia niin heidän pitää myös ostaa sellaiset.

Katsokaa peiliin! Te siiderivalaat ette ole kauniita saati haluttavia pillifarkuissa jotka vain korostavat valtavaa (huonolla tapaa) äässiä.

Tehkää itsellenne ja ihmisille jotka joutuvat teitä katsomaan palvelus, ja laittaa jotain leveälahkeisempaa jalkaan.

Ja älkää herran jumala ainakaan legginssejä laittako jalkaan! Oksu meinaa lentää kun näkee oman elämänsä ryhävalaan kulkemessa legginsseissä ja t-paidassa joka ei ikimaailmassa peitä sitä lardikasaa jota joku pebaksi kutsuu. Tätä ohjetta voisivat itseasiassa hoikemmatkin kuunnella.

Vierailija
38/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat pöksyt isoperseisellä naisella saa kalun suoraksi aina ja kaikkialla. Perseen koko ei ratkaise vaan miten se on esillä. Kiitos naiset monesta ihanasta hetkestä perseidenne tuntumassa.

Vierailija
39/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on tiukat sen takia että isoperäisten/lihavien naisten on vaikea löytää sopivia vaatteita (=sopivan isoja).

Farkut taas on tavallinen asu sellaisilla joita pukeutuminen ei kiinnosta, se on vaan välttämätön paha. Itse pidän mielelläni hametta.

Sama pätee muuten miehiin; Farkut lihavalla miehellä ei ole kaunis näky!

Vierailija
40/53 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille on se tärkein asia "että miehet tykkää". Puetaan päälle mitä vaan, jos "miehet tykkää". Olisiko aika lopettaa tuon ihmeellisen miesjoukkion miellyttäminen? Suurin osa näistäkin "miehistä" on jotain lähikuppilan lippispäitä, joita miellyttää taatusti mikä tahansa nainen joka näköpiiriin purjehtii. En ikimaailmassa alkaisi vaatteitani miettiä siltä pohjalta, että "miehet tykkää". Puistatus.

Miksi joitain naisia ärsyttää niin kamalasti se että joillekin on tärkeää että "miehet tykkää"?

Täytyy olla kyse jonkinlaisesta kompleksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän