Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 14:35"]
Voiko omenapuut elvyttää vain kerran?
[/quote]
3 kertaa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 14:20"]
Hukkasin pääsiäis pupun, miten sen saa?
[/quote]
vihellä se takaisin
Mammojen ohjeilla kolmessa päivässä levelille 19 ja tässä on käyty töissäkin. Iso kiitos teille kaikille!
Oma vinkkini, mitä ei kai ketjussa vielä ollutkaan:
- Osta kaikki lehdessä myytävät rakennustarvikkeet eli laudat, naulat jne. jos vaan rahat ja tilaa riittää. Jos niille ei juuri silloin ole tarvetta (milloinka ei olisi), ne saa myytyä vähintään omat takas-hinnalla eteenpäin ja saa samalla seuraajia kun myy hyvää tavaraa usein. Lisäksi voi käydä tuuri ja sain 10 jesarirullaa minimihinnalla, niistä myin ylimääräiset ja sain ekstrarahaa vaikka miten paljon. Varmaan myyjällä käynyt moka ja vahingossa tuo hinta.
Eli ostan kaikki vaikka esim. ruuveja olis ennestään kymmenen. Jos käy lehteä katselemaan ja miettimään mitä just sillon puuttuu tai onko varaa kun pitäis laituriin säästää niin ne menee sivu suun. Kaikki ostoon vaan ja heti, saa myytyä heti poiskin, jos ei tartte.
Miten viehelaatikkoa voi kasvattaa? Tasolla 57, enkä oo tälläista tajunnut :P
sain kerättyä 15 timanttia Ja meinaan sen apupojan palkata. Lapioita on riittävästi, mutta hilloja ei, koska en ole saanut vielä säästettyä tarpeeksi hillokoneeseen, joka on seuraava hankinta. Hölmöä että kuitenkin tilauksissa usein jo hillo yhtenä tuotteena.
Onko kukaan käyttäny tomia hillon noutoon?meinaan että löytääkö hän hilloja kun tuntuu ettei niitä pahemmin ole ollut myynnissä, ainakaan kovin montaa.. Eli meneekö tom hukkaan jos ei löydäkään montaa tuotetta?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:46"]
sain kerättyä 15 timanttia Ja meinaan sen apupojan palkata. Lapioita on riittävästi, mutta hilloja ei, koska en ole saanut vielä säästettyä tarpeeksi hillokoneeseen, joka on seuraava hankinta. Hölmöä että kuitenkin tilauksissa usein jo hillo yhtenä tuotteena.
Onko kukaan käyttäny tomia hillon noutoon?meinaan että löytääkö hän hilloja kun tuntuu ettei niitä pahemmin ole ollut myynnissä, ainakaan kovin montaa.. Eli meneekö tom hukkaan jos ei löydäkään montaa tuotetta?
[/quote]
En kyllä Tomia palkkaisi tuollaiseen, mieluummin käytä ne timantit tuotantolinjojen laajentamiseen jolloin voit hyödyntää paremmin sen ajan kun et ole pelin ääressä. Aika nopeasti saa kerättyä koneisiin tarvittavat rahat kun vaan tekee tavaraa putkessa ja myy kaiken maksimihintaan kaupassa. Yhdessä illassa saa näin tehtyä helposti ainakin 10 -15 000 rahaa. Jos säästät johonkin koneeseen, älä sinä aikana täytä rekkaa tai laivaa, vaan myy kaikki tavara lehden kautta! Niin saat niistä paljon enemmän rahaa kuin noiden tilausten kautta, vaikka tasosi ei näin nousekaan yhtä nopeasti.
Mä jouduin kyllä mun kahvilasta maksamaan 95500
mikä on kallein tuote? onko se timanttisormus?
Höh, olipa pettymys kun ei ollutkaan mitään yhteisötapahtumaa :(
olihan äsken juuri se porkkanakakku :)
Olen käsittänyt ettei hilloa ennätä tekemään riittävästi laivatilauksia varten, varsinkaan jos niitä pyydetään myös useissa rekkatilauksissa. Jajos sellaisen hilloa sisältävän tilauksen poistaa seinältä, tuntuu että tilalle tulee vaan pahempi tilaus. :(
Harmittavan harvoin tulee niitä lipukkeita antavia tilauksia.
Oon laittanu laivan täyttämättä pois jos sisältää hillo- tai sokeritilauksen. Niihin vaikeaa saada apuja. eikä hilloja ole kertynyt vielä varastoon vaikka ympäri vuorokauden kone niitä valmistaa. Ja sokeria tarvii koko ajan muihin tilauksiin.
Ootteko miten paljon tavoitteita saavuttanu?
Hei kaikki! Tässä on mun tärkeimmät vinkit tasolta 76: älä koskaan myy mitään, sokeri- tai meijerituotteita ja osta kaikki, mitä saat. Laajenna latoa, siiloa ja maita, älä myy rakennustarvikkeita, ennen kuin on pakko. TÄRKEÄ: Älä hanki kuin kaksi tarhallista eläimiä, lopuista on pelkkää riesaa, siis 10 lehmää, possua ja kanaa, ja viisi vuohta riittää. Metallisulattoja riittää kolme. Revi tilaukset, joissa menee yli 10 tuntia. Istuta paljon pensaita ja puita, eikä kannata myydä sitten sahoja ja kirveitä, jotta pysyy tontti komeana. Happy Hay Days itse kullekin! MiksuM66
Kannattaako ostaa verkkokalastus??
Pyydä naapurustoa myymään maakirjoja! Hyvässä naapurustossa saa nopeasti laajennettua.
Mikä vitsi on noissa sammakoissa ja ketuissa? Joillakin niitä on ihan kasoittain. Näyttää ei niin kivalta.
Miten saan haettua naapurin vierailijat kylästä? Miten tiedän, että heillä on noudettavia? Miten ilmoitan, että minulla on noudettavia?
Älkää vain hakeko vierailijoita ylemmällä tasolla olevilta pelaajilta, voivat haluta tavaraa jota et vielä voi edes valmistaa ja joudut palauttamaan vierailijan ja juna menee sen jälkeen huoltoon 6 tunniksi.
Henkilökohtaista junaa klikkaamalla pääset valitsemaan mihin menet junalla, laiturilla olevat vieraat "kertovat" haluavatko ruokakauppaan, elokuvateatteriin ym... eli kannattaa valita vain vierailijoita jotka voit sijoittaa omaan kylään
Pitääkö kuulua naapurustoon vai voiko tuolla junalla hakea myös fb kavereiden asiakkaita?
Hukkasin pääsiäis pupun, miten sen saa?