Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Mä kans mietin että pitääkö just tapahtumanaikaan päivittää kun sitä aikaa kuluu siinä kuitenkin. Kun eikös oo ennenkin ollut sillon päivityksiä. Eipä taida päästä pitkään aikaan pelaamaan kun aika muuttuu koko ajan.
Kyllä ihmettelen jos edes kahdelta pääsee taas pelaamaan. Nyt näytti että 10min.
Nyt se sanoo vaan et yritä myöhemmin uudelleen! :D
Vaadi hyvitystä! Mun kalliilla timanteilla ostettu Tomppa ei pääse juoksemaan. :/
Juu nyt toimii, uusia hunajatuotteita mehiläisten lisäksi, mm. hunajapopcorn.
naurattaa:D ei siis millää pahalla, just ihania ku tosissaa pelaa :)
Mitää, mulla ei toimi :( Tuli että pitää ladata se päivitys ja saa siitä 5 timanttia, nyt tää vaan pyörii tossa play-kaupassa mikälie...
Vinkatkaa joku hyvää naapurustoa, nykyisessäni ei kukaan jelpi eivätkä monet ole enää pelanneetkaan aikoihin.
Jos satutte näkemään Pulskan Possun Farmin, saa autella :) Vielä en pääse liittymään naapurustoihin :/
Eikö noihin naapurustoihin pääse muuten kuin fb:n kautta? :/
Korjaa kalastusvene, mun mielipide.
Toivottavasti jokilaivatapahtuma on kanssa katkolla kun siinä ei ollut aikaa enää paljoa ja oltiin jo lähellä.