Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Nyt ois taas yx kpl ongelmia :/ Sain kylän auki johon hemmot junalla pöristävät ilosena paikalle. Mener sitten esim kauppaan ja kaipaavat jotakin tuotetta jota en varmasti saa hänelle toimitettua. Miten saisin tämän hemmon häipymään marketista tyhjin käsin?? ...alkaa pikkuhiljaa olla ruuhkaa ovella :(
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:51"]Nyt ois taas yx kpl ongelmia :/ Sain kylän auki johon hemmot junalla pöristävät ilosena paikalle. Mener sitten esim kauppaan ja kaipaavat jotakin tuotetta jota en varmasti saa hänelle toimitettua. Miten saisin tämän hemmon häipymään marketista tyhjin käsin?? ...alkaa pikkuhiljaa olla ruuhkaa ovella :(
[/quote]
Paina sitä kaupassa olevaa tyyppiä, viereen tulee ostosten lisäks myös nuoli ja paina siitä. Siihen tulee junan kuva, jonka vedät ukon päälle.
Tänään mulle selvis että sieltä kalastuskirjasta saa timantteja! Sain koko pelaamisajalta eli noin 35kpl. :) Muut on varmaan tonki tajunnu aikapäiviä sitte ja mä vasta nyt. :)
Nyt löytyy myös toinen farmiyhteisö, niille ketkä eivät tuohon ekaan mahtuneet. Samat säännöt. Löytyy nimellä aihe vapaa - farmiyhteisö
Palvelimia huolletaan :((( Ei pääse pelaamaan.
No kirjoitat siinä chatissa että mulla olis myytävänä vaikka 4 lankkua, kuka haluaa? Sitten joku XY huutaa että "minä minä minä!!!" ja sanot että ok, tulen mun kojuun, laivan vv! Eli varovehnän. Laitat sinne kojuun yhden vehnän myyntiin, hinta yksi kolikko. Tämä tyyppi kenelle lupasit lankut tulee ja ostaa sen vehnän. Näet että tyyppi on kojussasi ja sitten pistät äkkiä ne lankut samaan ruutuun myyntiin. Näin voi minimoida sen että joku seuraaja tai joku ohikulkija vie ne lankut kun laitat ne myyntiin vasta kun tyyppi on kojussa.
Latasin just uuden päivityksen ja en saa yhteyttä :( miten muut? Jos ootte ladannut niin toimiiko?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:10"]
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
[/quote]
Tiedän, että tylsä peli.
Ärsytäää kun koko ajan päivittää:( ja puhelimen muisti vaan täyttyy kohta puhelimeen ei mahdu muuta ku hay day...
Laivan täyttöaika taitaa kulua umpeen ja palvelinta huolletaan...kiitti vaan. Enää puuttui vain yksi laatikko lastista.... :((
Myyntikojun yläreunoissa näkyy farmit, jotka olet itse valinnut seurattaviksi. niistä pääset eroon menemällä sille farmille ja painamalla lipukkeen kuvaa, joka on siinä hymynaaman vieressä.
Hei!
Päivityksen jälkeen mun myynti-ilmoitukset ei näy muille. Koju täynnä moukaria, uuniperunaa, perunavuokaa, jätskiä yms, jotka normisti menee heti. Pensaita ei käy kukaan virvoittamassa :(
Miten saan pelin taas toimimaan? Mitään en pysty tekemään, kun kaikki vaan seisoo kojussa. Kohta alkaa kolmas ilmoittelukierros.... Lisämyyntitilaa jo ostettu viimeisillä timanteilla.
Menetänkö pelin, jos poistan sen tabilta ja lataan uudelleel?
768: omaa peliä ei kadota jos on fb:hen kirjautunut hayday:n kautta:) jos ei ole liittynyt nii taitaa kadota.. jos et ole liittynyt --> mene peliin vasemmassa ylä kulmassa on asetukset mutterin kuva paina sitä... siellä vasemmalla ylhäällä lukee yhdistä facebookkiin tai jotain vastaavaa!
-teiniäiti taso 48-
oon kirjautunut google-tililtäni. Uskallanko siis poistaa?
Ei voi pelat ja oottaa et Tom tai Greg kerran päivässä ostaa. Munia, rehua, viljaa mikään ei kierrä nyt.
768, älä hätäile, korjaantuu kohta, mullakin oli tuota. Ja vaikka et ois yhdistänyt peliä koskaan Fb:n niin pelin taso ei häviä vaikka postaisit pelisovelluksen ja lataisit uudestaan.. On kokeiltu :) tasoja piti olla muistaakseni yli 10.
749:lle. Kylähän on jokaisella ihan oma. Sinne pääsee, kun korjaat junan. Kylään tulee vieraita kanalan pikajunalla ja jos kuulut johonkin naapurustoon, voit hakea vieraita myös naapureilta.
entä jos mä vaihdan puhelinkortin (prepaid) puhelimeeni niin toimuiko mun hayday enää??? joudunko aloittamaan alusta??? :((((
saako jotain rakennusta myytyä? vahingossa ostin grillin, ja mitä nyt luin niin se ei ole kovin tarpeellinen...