Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
841/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koju on virallinen nimi. Torista puhuva ei ole pelannut ikinä peliä.

Vierailija
842/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sekin tollo joka ei kieltä osannu vaihtaa kysyi torista, puhun myös kojusta. Joo en oo fb liittänyt niin ihmettelin. Ajattelin etten halua kun kaikki näkee et pelaan höpelönä niin en liitä. Kannattasko nyt sitten kuitenkin liittää faceen?

Vierailija
844/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen liittänyt faceen eikä kukaan ole kommentoinut asiaa eikä etusivulle ole tullut viestejä. sain vain kaveriksi fb kavereita jotka pelaavat. kukaan ei ole nauranut.

onnistuiko nyt se kielenvaihto? toimiiko sanomalehtikikka?

Vierailija
845/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLÄ PUHELIMELLA TOIMII!! NOKIAN KAUPASTA EI LÖYDY KOKO PELIÄ!!

JA NYT HERÄTITTE MINUSSA MIELENKIINNON!

MARKKINOINTIPELIÄKÖ TÄMÄ TAAS! 

Vierailija
846/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankkuja, paneeleja, ruuveja, kalastusalueen laajennuskamaa, lapioita, dynamiittia, sahoja, kirveitä ja muuta saa päivittäin valtavat määrät eläinten koppeja klikkaamalla, eli kannattaa ehdottomasti satsata hevosiin, aaseihin,koiriin ja kisuihin. Hankkikaa monta eläintä, monta tallia jne.

Vierailija
847/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi täällä muiden pelaajien auttamisesta ja siihen liittyvästä kuponkien määrästä. Vaikka auttaisi sataa pelaajaa päivittäin, ei ikävä kyllä tosiaan saa sataa kuponkia päivässä, vain tietyn määrän. Mutta auttamisesta on toki toinenkin hyöty eli laivauspisteet JA tasopisteet. Tasoilla eteneminenhän on pelin idea. Muuten jämähtää porkkanoita myymään ja omistamaan jonkin yhden typerän alkeellisen koneen, eikä siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
848/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu auttamiskuponkeja enimillään sen 5 kappaletta päivässä. Se taitaa siis olla maksimi, koska olen joinakin päivinä auttanut kymmeniä ihmisiä.

Vierailija
849/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viis kuponkia taitaa olla maksimi vaikka kiitosviestejä ois useita kymmeniä. Harmi ettei typeriä koristejuttui voi myydä. Mut onneksi ne voi varastoida.

Tomia käyttäessä osta isoja määriä ja sen tadon harvinaisempia tuotteita tai sitten niitä eniten kuluvia.

Vierailija
850/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kirjoitin play storeen vain Hayday. latasin sen jäin koukkuun.

Vierailija
851/1370 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän ehkä tyhmää myydä kermaa ja sokeria kun muilla tuotteilla saa enemmän rahaa. Ruokosokeri muun muassa valmistuu pellossa nopeasti ja siitä saa täyden hinnan aika nopeasti. Siis 3x isomman kuin kidesokerista, puhumattakaan muusta tuotannosta.

Vierailija
852/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minä en saa mitään kun napautan koirankoppia? siinä on vain pilli mitä painaa.

Vierailija
853/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koirankoppia naputtelemalla mitään saa, vain silloin kun eläimet ovat syöneet ja nukkuvat, niin herättämällä saa niitä palkintoja (eli pari kertaa päivässä).

Vierailija
854/1370 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!!!!

Vierailija
855/1370 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin kaivoksen ostamatta sillä minua harmittaa että tuhlasin siihen niin paljon rahaa. oli sitten pakko ostaa sulatusuuni ja sekin maksoi paljon. nyt voin louhia malmia ja tehdä tyhmiä patukoita malmista ja niiden valmistukseen menee 7-17h eli todella kauan. eikä niistä saa edes paljon rahaa. korukonetta en saa vielä edes ostaa, se tulee paljon myöhemmin. ehkä siinä voi käyttää noita patukoita hyväkseen mutta ei minun tasollani vielä ollenkaan...

eli älä osta kaivosta vielä, on neuvoni.

osta kalastusvene, se on ihan kiva! mutta mielestäni saa onkia liian harvoin, en ymmärrä miksei koko ajan jos on vieheitä. outoa. ehkä joku osaa selittää miksi siinä on joku parin tunnin aikaraja minkä välin saa onkia?

Vierailija
856/1370 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiits. Ostan veneen ja jos äkkirikastun, avaan sitten kaivoksen.

Vierailija
857/1370 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä mitään naapurustoa mihin liittyä! kaikissa tuntuu olevan vain jotain 4 jäsentä, mitä järkeä sellaisissa on? haluaisin vilkkaaseen kivaan naapurustoon! miten löydän? :/

Vierailija
858/1370 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivos on kyllä toisaalta turha, mutta kun "korupuoti" pitää ostaa niin aina kun myy korusatsin (minkä valmistukseen tarvitsee kulta/hopea/platina -harkkoja niin niistä saa rahan ja xp:n lisäksi myös lipun. 

Vierailija
859/1370 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan koukussa tähän peliin. Noloa. xD

Vierailija
860/1370 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on päivityskatko.... ei voi pelata :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme