Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Kotikylän naapurustossa on Kiikalasta nuoria, jotka ehdottelevat seksiä.
340: onko se hyvä vai huono asia? Ei kait siellä alaikäisiä ole? Vai kirjoititko varoitukseksi? Kiitos jos näin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 21:40"]
Kotikylän naapurustossa on Kiikalasta nuoria, jotka ehdottelevat seksiä.
[/quote]Ei sitten chatin varoitukset tehoa?
Kannattaa käydä metsästämässö erityisesti aloittelijoiden pihoilla, usein myyvät halvalla, sieltä voi varastaa elokuvalippuja ja aloittelijoiden arkuissa on usein timantteja
Kävin katsomassa paikkakuntakaisena ko naapuruston ja tolla joukolla pippeli-mirri-jutut luistaa. Ja en todellakaan liittynyt.
Itellä kuluu timantit sitä mukaa kun niitä saa kerättyä. Oon tasolla 45. Ainakin tuotantojonoja lisäilen ja joskus on laivatilauksia varten täytynyt nopeuttaa tuotteen valmistusta. Ja yhdessä korussa sekä kalaverkossahan tarvii timantteja.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:51"]
mulle alkoi tulla vaaleanponaisia traileli lappuja kun pääsin tasoon 30. mutta ei niitä vieläkään joka päivä tule. eikä varmasti useasti päivässä. nyt olen tasolla 33!
[/quote]
Olen tasolla 60 ja elokuvalippuja tulee vaikka miten monta päivässä.
Älkää keskittykö rahaan, sen teko haydayssa on helppoa. Käytin viikko sitten 600.000 farmin koristeluun, rahaa sen jälkeen nolla, nyt olen tavallisella perusmyynnillä taas tienannut 200.000.
Tärkeintä on nousta tasoilla! tehkää kaikkea mistä saa pisteitä ja väriliuskoja. Ostakaa eläimiä ja tehkää kaikki laajennukset. Eläimistä saa monta kertaa päivässä kaikkia mahdollisia laajennustarvikkeita.
Laitoin uuteen iPadiin kytköksen (kun ehdotti sitäkin) nimenomaan FB:iin niin latasi ajan tasalla olevan pelitilanteen kun valitsin sen vaihtoehdoista. Kiitos neuvoista. :)
T: 9v tytön isä
Ei koristelahjat kaikkien mielestä ole epämiellyttäviä!
Pieni käytännön vinkki ainakin itseäni ärsyttäneeseen asiaan. Mulla kasvaa marjapensaat aika lähellä nurmikon reunoja, joten niitä ei voi istuttaa kuin yhdensuuntaisesti. Välillä uutta pensasta ostaessa se tulee kuitenkin väärinpäin, jolloin puska tarvii viedä tilavammalle kentälle, jotta sen voi kääntää. Yhtenä päivänä tajusin, että päästän vain väärinpäin olevan puskan irti ja otan uuden niin kauan, että se on oikeinpäin. Ei tarvitse käännellä :)
Sain 3 pulttia, niitä tulee muutenkin jatkuvasti kaikkialta. Rajamerkit ja jesari olisi kelvanneet, ne ovat itselläni kiven alla ja liian harvoin löytyy myynnistäkään, saatikka että niitä ehtisi ostaa.
tomilta ei kannata ostaa tavaraa laivaan, sen kun saa apua pyytämällä. tomilta kannattaa ostaa sormuksia ja tavaraa, josta saa nopeasti paljon rahaa. tom pyytää tavarasta vain 30 prosentia siitä mitä myymällä saa
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 15:32"]
tomilta ei kannata ostaa tavaraa laivaan, sen kun saa apua pyytämällä. tomilta kannattaa ostaa sormuksia ja tavaraa, josta saa nopeasti paljon rahaa. tom pyytää tavarasta vain 30 prosentia siitä mitä myymällä saa
[/quote]
Ei se nyt noinkaan ole kun pääsee pidemmälle, minä en todellakaan enää tarvi rahaa vaan haluan xp:tä ja laivapisteitä. mulla on niin paljon rahaa (3,6 milj.) että myyn huvikseni kaupassa aina alihintaan. Ja kavereille mitä vaan yhdellä kolikolla.
Mullakin on rahaa aivan yli tarpeen. Haluan vain kokemus- ja laivauspisteitä.
Joidenkin farmit on kammottavassa kunnossa, ettekö raivaa/koristele/suunnittele niitä OLLENKAAN?
Laivalastauksissakin apua saa vain 3 laatikkoon. Nyt kannattaa lastata laivaa..palkinnoksi olen saanut tnt ja keltaisia lippuja 4kpl. Nyt odottelen seuraavaa laivaa ja sen lastattuani saan taas seuraavan palkinnon :)
Ei taida kellään olla miljoonia hayday rahaa... Vaatii ahkeraa myyntiä, ja omavaraisuutta tiettyyn pisteeseen asti, sekä hyvää onnea että löytää tarvittavia matskuja muualta.
Voiko omenapuut elvyttää vain kerran?
up