Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
661/1370 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
662/1370 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ostaa karkkikoneen kun olet tarpeeksi pitkällä. sen voi ostaa vasta tasolla 51.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1370 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
664/1370 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:37"]Mä en ole pystynyt keräämään kiitoskirjeitä lähes viikkoon. Se "kerää kaikki" nappula on harmaana ja kun siitä yrittää painaa, postilaatikko "menee kiinni". Siellä kyllä on niitä kirjeitä koska päivittäin auttelen

[/quote]

niitä voi olla kerrallaan max 40kpl, joten kannattaa käyttää niitä myös välillä.

Vierailija
665/1370 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 03:13"]

Kunpa olisin tämän ketjun löytänyt muutama viikkoi sitten.. Ennenkuin aloitin Hayday pelaamisen.

Nyt tasolla 31 ja hurjan nihkeetä touhua. Lähdin pelaamaan perse edellä.. ;) jätin laiturin hankkimisen myöhempään.. Big mistake. Avasin juuri kaivoksen veneen sijasta.. Chattikeskus on toistaiseksi ollut turha investointi.. Pikku kikkailun hoksasin itse sentään..

Mä en tajua noita kielenvaihto vinkkejä sanomalehden kanssa. Se lehtihän muuttuu viiden minsan välein, usein en ole ehtinyt kaikkia edes käymään läpi.. Samoin arkun suhteen. Se on ihan sama miten ja missä ja millä kielellä sen sulkee, niin ilmestyminen on randomia. Kuten onko lukossa vai ei.

Yhtenä päivänä sisältää kolmesti peräkkäin timantteja, lappuja, yms sitten seuraavana päivönä ei tipu mitään tai tulee vaan kolikoita.

Yöllä kolmen aikaa vaihtuu suomessa hayday vuorokausi. Postinkantaja laahustaa kiitoskirjeineen ja Gregin myyntikoju täyttyy.

Mahtavia pelihetkiä kaikille.

[/quote]

Kielenvaihtovinkki perustuu siihen, että itse en tuhlaa aikaa kojujen aukaisemiseen vaan tutkin pelkät lehdessä näkyvät myytävät. Eli selaan lehden muutamassa sekunnissa läpi ja salamannopeasti yritän napata harvinaiset rakennustarpeet itselleni. Sitten uusi lehti auki kielenvaihdolla ja sama homma.

Jos avaisin lehden alusta jokaisen ilmoituksen takana olevan kojun, se lehden neljännellä sivulka oleva naulapaketti olisi aivan varmasti myyty siihen mennessä kun sinne asti pääsisin.

Hyvin, hyvin harvoin siis avaan näkyviin kojua, jonka lehdessä näkevä tuote on vaikka 5 munaa. Samaa tekevät muutkin. Jos itse on omassa kojussaan laittanut ilmoituksen lehteen pekonisiivuista, voi mennä minuuttikin, ennen kuin samalla lisätty pultti ostetaan, se kun ei näy lehdessä eikä se pekoni ketään kiinnosta.

Vierailija
666/1370 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:20"]

Onko teillä paljonkin rahaa vai joudutteko aina säästämään seuraavaan koneeseen? Itse joudun aina säästämään.

[/quote]

Joudun säästämään, level 23. Kakku-uuni on vieläkin ostamatta ja säästän nyt kalastusveneeseen jo valmiiksi. Kakkuja saa lehdestäkin ostettua ihan hyvin, jos tarvii.

Vierailija
667/1370 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on viehelaatikon laajentamisessa? Itsellä on yhtä lukuunottamatta kalastuspaikat auki, ja vieheet ja verkot menee sitä kukaan kuin valmistuu....

Vierailija
668/1370 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa keltaisia lipukkeita? Niitä tulee todella nihkeästi! Vihreitä tai sinisiä tulee tosi usein... Onko sillä merkitystä, jos pyytää laivatilauksen apua? Siis saanko vihreitä lippuja yleensä koska lähes aina pyydän apua?

Vierailija
669/1370 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:57"]

Miten saa keltaisia lipukkeita? Niitä tulee todella nihkeästi! Vihreitä tai sinisiä tulee tosi usein... Onko sillä merkitystä, jos pyytää laivatilauksen apua? Siis saanko vihreitä lippuja yleensä koska lähes aina pyydän apua?

[/quote]

Ei merkitystä. Peli pihtaa lipukkeista joko pinkkiä tai kultaista. Itse saan niitä kultaisia niukasti kun taas tytölleni tulee huonosti pinkkejä. Vihreitä ja sinisiä tulee paljon kaikille.

Vierailija
670/1370 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:50"]

Mitä järkeä on viehelaatikon laajentamisessa? Itsellä on yhtä lukuunottamatta kalastuspaikat auki, ja vieheet ja verkot menee sitä kukaan kuin valmistuu....

[/quote]

Vieheitä kannattaa jemmata kalastustapahtumaa varten

Vierailija
671/1370 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä on tilaa siilossa ja ladossa? Minulla on molemmissa 300, enkä ole enää jaksanut laajentaa. Mietin vain, onko ihan kauhean vähän tilaa muihin verrattuna. 

Vierailija
672/1370 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku paljonko hillokone maksaa? Saisin sen kohta ja olisi kiva tietää paljonko joudun säästämään.

Vierailija
673/1370 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermo noiden lipukkeiden kanssa. Tuntuu että ihan tahallaan pihtaavat niitä värejä joille ois tarvetta. Että ostais oikealla rahalla timantteja ja niillä lippuja

Vierailija
674/1370 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:41"]Tietääkö joku paljonko hillokone maksaa? Saisin sen kohta ja olisi kiva tietää paljonko joudun säästämään.

[/quote]

Hillokone maksaa 68 500e. Siitä sitten säästämään.

Vierailija
675/1370 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:50"]Mitä saitte viimeiseksi palkinnoksi?

[/quote]

minulle tuli 4 keltaista lippua. Ei tainnut yhteisötavoite täyttyä? Ei ainakaan ole vielä palkintoa tullut.

Vierailija
676/1370 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pääsiäispalkintoa ei tule. Pormestari itkee kun klikkaatte ständiä.

Vierailija
677/1370 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvien kojujen löytämistä lehdestä helpottaa kun oppii muistamaan tuotteiden hintoja. Aloittelijat myy usein alihintaan hyvää peruskamaa josta aina pula. 

Lehti avautuu myös muiden farmien postilaatikosta. Tosin yhteisötapahtumataulu vain omalla farmilla. Sieltä voi bongata menestyneimpiä farmeja ja lisätä sellaisen seurantaan, jolloin voi hyötyä itsekin. Moni auttaa ahkerasti omia seuraajiaan ja viimeisiä auttajiaan. 

Vierailija
678/1370 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, voiko vielä liittyä av-mammojen ryhmään? Näyttäis oleva 20/20 eli täynnäkö? :(

Vierailija
679/1370 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 07:20"]olihan äsken juuri se porkkanakakku :)

[/quote]

olen nyt ehkä pari kk pelannut ja joka perjantai on tullut uusi tapahtuma, siksi kovasti odotin mitä tänä viikonloppuna on.

Hilloja tulee aika harvoin laivatilauksiin, rekkatilausiin ei hilloja kannata laittaa ennen kuin varastossa joku 7kpl. Antakaa hillotilausten odotella seinällä, turha niitä on poistaa. Ja pitäkää huoli että hillokone on käynnissä jatkuvasti.

Vierailija
680/1370 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän pitää hilloja varastossa aina niin, että muita hilloja on vähintään 8 ja omenahilloa 12. Sen verran laiva enimmillään on pyytänyt. Rekkatilauksiin laitan hilloja vain, jos niitä on tuota enemmän, enkä ole huomannut, että jos tilauksen poistaa, niin tulee pahempi tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan