Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Av-mammojen naapurusto on täynnä :) 30/30.
Mitä tapahtuu kun jotkut katsovat vielä elokuvaa ja juna tulee kohta? Joutuvatko nuo elokuvissa olijat lähteä pois kesken kaiken vai tulevatko uudet henkilöt vain lisäksi odottamaan vuoroaan?
Kaikki asiakkat jotka eivät ole ehtineet tehdä kaikkea haluamaansa jäävät kylään, kunnrs ovat valmiita tai itse lähetät heidät junaan. Ärsyttävää kun itselläni on nyt yhteensä 6 asiakasta ja kaikki tahtovat ruokalaan, joka valmistuu minulla vasta 7 tunnin kuluttua :( oletteko saaneet mistään kylässä tarvittavia uusia tarvikkeita? Itse en ole saanut yhtään mitään mistään.
Suomalaisten kehittämä peli eikä missään ole suomenkielisiä ohjeita tai vinkkejä. Ainoastaan keskustelupalstat auttavat pääsemään eteenpäin. Taitaisi olla parannuksen paikka pelin tekijöiltä.
Laajennuksiin tarvittavia maakirjoja ym todella hankala löytää tai saada mistään. Peltoa viljelemällä ei ole tullut kuin pultteja. Ladon laajennus vaatii lankkuja mitä ei kyllä löydä mistään. Kovin ovat tehneet "haastavaksi" laajennukset... Kylään tarvittavia tarvikkeita ei ole tullut mistään, nauloja ovat asiakkaat antaneet kiitokseksi.
Olis kiva tietää miten muut löytää tarvikkeet laajennuksiin, onko jokin kikka, pitääkö esim käyttää oikeaa rahaa ostamalla timantteja niin tulee paremmin harvinaisa tarvikkeita vai miten niitä saisi kun ei ainakaan peltoa viljelemällä tule
Miten voi kutsua porukkaa naapurustoon?
Miten ihmeessä jollain voi olla ladossa tilaa 1000? Olen tasolla 39 ja tilaa 350 eikä toivoakaan että lisää saisin kun teippiä ei tule mistään.
Mainosta ryhmääsi jossain ja kerro sen nimi. Sitten toiset voivat etsiä sen naapurusto-haulla ja liittyä.
Av-naapurustosta on poistettu jäsenet, joilla ei ollut tarpeeksi av-mainen nimimerkki. Heitä on pyydetty jo useampaan otteeseen vaihtamaan kunnon av-nimi. Takaisin olette tervetulleita, kunhan vaihdatte ensin av-nimen.
Av-mammojen Hayday-ryhmän pääsyvaatimuksena on av-nimimerkki. Ei muuta.
Toivottavasti saadaan timantteja päivityksen aiheuttaman mielipahan takia! En ehtinyt kiitostakaan sanoa. Kiitos ohis vaihtokaupoista :)
t. rämis
Miten pelissä voi saada "kullattuja" laitteita? Joillain farmeilla näkee sellaisia hienompia tuotantolaitteita joissa on kultaa ja tähtiä ym. Päivittyvätkö laitteet hienommiksi korkeammilla leveleillä tai kun jokin tuotantoraja menee rikki...?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:02"]Miten pelissä voi saada "kullattuja" laitteita? Joillain farmeilla näkee sellaisia hienompia tuotantolaitteita joissa on kultaa ja tähtiä ym. Päivittyvätkö laitteet hienommiksi korkeammilla leveleillä tai kun jokin tuotantoraja menee rikki...?
[/quote]
Mitä enemmän ne laitteet on käytössä, ne saa tähtiä. Ne tähdet näkyy kun painat sen koneen kohdalta. Ja kun saa ne kolme tähteä niin se on sellainen "kullattu". Esim. Laitetta X pitää käyttää 60 tuntia niin saa ekan tähden. 140 tuntia niin toisen ja 300 tuntia niin saa kaikki tähdet ja laite on "kullattu". sen myötä mitä näitä tähtiä tulee tulee myös etuja, esim sen laitteen tuotteista saa autokuljetuksissa 10% enemmän rahaa. Toivottavasti selkeytti edes vähän! :-)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:02"]Miten pelissä voi saada "kullattuja" laitteita? Joillain farmeilla näkee sellaisia hienompia tuotantolaitteita joissa on kultaa ja tähtiä ym. Päivittyvätkö laitteet hienommiksi korkeammilla leveleillä tai kun jokin tuotantoraja menee rikki...?
[/quote]
Mitä enemmän ne laitteet on käytössä, ne saa tähtiä. Ne tähdet näkyy kun painat sen koneen kohdalta. Ja kun saa ne kolme tähteä niin se on sellainen "kullattu". Esim. Laitetta X pitää käyttää 60 tuntia niin saa ekan tähden. 140 tuntia niin toisen ja 300 tuntia niin saa kaikki tähdet ja laite on "kullattu". sen myötä mitä näitä tähtiä tulee tulee myös etuja, esim sen laitteen tuotteista saa autokuljetuksissa 10% enemmän rahaa. Toivottavasti selkeytti edes vähän! :-)
[/quote] Kiitos, kyllä selkeytti!:)
Kylästä saa paljon maakirjoja + uusia työkaluja. Nämä lahjat vierailija jättää aina viimeisessä kohteessaan, joten ei kannata lähettää heitä ennenaikaisesti pois.
Myös lemmikkejä ruokkimalla saa ruuveja ym.
Farmille tulevat vieraat haluavat ostaa viljoja, joita varastossa on paljon. Etenkin nyt tuplapalkkion aikaan kannattaa siis viljellä peltoja. Myös muista tarvikkeista (pl. sahat ja kirveet) maksetaan nyt ennemmän kuin niistä torilla myytäessä saa, joten puuttuvat kannattaa ostaa ja myydä vieraille eteenpäin.
Samasta syystä vehnää massoittain viljeltäessä ei kannata myydä niitä 1 rahalla torilla, vaan odottaa että vieras tulee ostamaan pois.
Oli kamala ongelma ymmärtää peliä, ja etsin netistä sitten tietoa. täältä tulii suuri apu, mutta teille kanssa täytyy jakaa tämä... Löysin nettisivut nimeltään http://hayday-help.webnode.fi/. Kysyin itse varmaan miljoona kysymystä häneltä, ja kaikkiin tuli vastaus! Suosittelen... Ja tuota huutomerkki juttuakaan en muuten ollut itse tajunnut! Mietinkin että mistä niitä lappuja saa juu vanha keskustelu mutta aivan sama
Olen myös koukussa peliin.kaikki alkoi kun kysyin kahelta mun kavereilta peli ehdotuksiin Mun iPadiin jonka mä olin saanu ja sit ne suositteli hay dayta heti ku koulu loppu mä lähin juoksemaan kotiin nii et kaikki muut tuijotti muo mut mä en ollu yhtään nolo.Heti ku mä olin kotona mä sanoin äidille aps päälle .ja ei kestänyt kauaakaan kun mä pelasin jo sitä .Sillo mä ajattelin mun kaverii joka oli kertonu mulle et se oli jo tasolla 70 sillo mulle tuli tosi kade olo. Ykkös taso tuntu varsin tavalliselta mut kunha olin päässyt eteen päin mä halusin aina ehtii pelaamaan hay daytä.tällä hetkellä mul on yksi tavallinen koira ja kaksi tabby kissaa.ottakaa huomioon että koristekaa farmianne jos haluatte että farmistanne tykätään.tuhlailen yleensä timantteja nopeuttamiseen tällä hetkellä mulla on kaksi timanttia . T. 31 tason farmari
Hei! Tässä vinkki. Kun Tom antaa hetken aikaa alennusta timanteista Tomillahan on se ilmapallo sitten kädessä. Sitten kun Tom päästää irti pallosta (pallo on ilmassa) niin paina ilmapalloa. Sitten se puhkeaa ja saat yhden timantin.
Mitä niillä laivapisteillä tekee?