Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
641/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kirjautunut Game centeriin, niin pelin PITÄISI latautua uuteen laitteeseen, kun kirjaudut Game centeriin uuden laitteen kautta samalla käyttäjätunnuksella kuin vanhaan,. Pelin virallisen foorumin mukaan tämä on yleensä toiminut ihan hyvin, mutta ihan sataprosenttista varmuutta ei ole.

Vierailija
642/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkkini: kalastaminen kannattaa ja kalakirjan kalakuvista saa timantteja kunhan vain käy täppäämässä kuvia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö laittoi vahingossa meidän kaikki naula-askit myyntiin eli 5kpl. Käytti sitten hätäpäissään yhden timantin että sai ne poistettua myynnistä. Luultiin että naulat palautuis takaisin :( Nyt ne hävis kuin tuhka tuuleen... KIVA!!!

Kuka haluaa käyttää timantteja poistaakseen tuotteen myynnistä jos ei se palaudukkaan enää itselle?? Olis jätetty ne myyntiin jos oltais tää tiedetty! Olis saatu edes rahat tästä mokasta... ARGH!

Ps. liityin faceen ja ei tule edelleenkään liitä trailerilippuja. Eli paikkansa pitää että joku tietty ryhmä vaan saa niitä. Todella ärsyttävää tämäkin :( Koko ajan pulaa timanteista... huh täytysköhän pitää hetki taukoa pelaamisesta ;D

Vierailija
644/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:39"]

Mun vinkkini: kalastaminen kannattaa ja kalakirjan kalakuvista saa timantteja kunhan vain käy täppäämässä kuvia! 

[/quote]

Kiitos tästä vinkistä! Nimim. se kelle ei tule trailerilippuja

Vierailija
645/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin kanssa että kannattaa selailla kalakirjaa aina välillä, jos on saanut tarpeeksi monta (täyteen) jonkun kalasivun niin siitä sivusta klikkaamalla saa 3 timanttia!!!

Vierailija
646/1370 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna eläinten nukkua kauan, saat enemmän tavaraa. Omista eläimistä tule noin 9 tavaraa päivässä ja niistä kolmasosa laajennustavaraa.

Vierailija
647/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurustossa on ongelmapelaaja, joka haluttais pois, mutta kun se on samasta kylästä ja vähän raukka ressukka. Isä on juoppo, työ mennyt yt: ssä, ei oikein kavereita ( Facebookissa yksi kaveri ja sekin naapurustosta Hayday-pelaaja...). Ei muuten olisi suurta rasitetta mutta se on koko ajan kirjoittelemassa naapurustochattiin ja on meidän muiden osoitteetkin laittanut sinne ja puhuu meistä oikeilla nimillä. Sitten me epäillään että yksi pelaaja on nimensä ja kuvan perusteella romani, niin ei oikein kiva, että meidän tiedot on nyt kaikilla. Hayday on vienyt mun yöunet ja pitää koko ajan tarkistaa että ovet on lukossa.

Vierailija
648/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

411: mistä noita tyyppejä sikiää...

Vierailija
649/1370 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskirjeistä ei hevillä tule timantteja! Toki niiden kuva on esitteessä, mutta käytännössä tulee muuta roinaa.

Vierailija
650/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko tätä jo mainittu, mutta kalastaessa kannattaa päästää viehe pois jos se "rengas" on kauhean suuri. Edes lappuviehettä ei silloin menetä. Mitä pienempi halkaisija sillä renkaalla on, sitä eksoottisempia kaloja jää kiikkiin.

t. golitzi

Vierailija
651/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ihan turhia ne kissat ja koirat... syö vaan, eikä niistä saa mitään tarvikkeita vaikka antaisi nukkua koko päivän.

Vierailija
652/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaa, siinä alussahan se linnunpelätin selitti kaiken selvästi, miten pelissä edetään. Hmm.. joo muista laittaa kaikki vaa maksimihinnoil myyntiin ;) kyl ne aina ostetaa! Jos kukaan oikee pelaaja ei osta sitä tavaraa nii Tom tai Greg tulee ostaa sen, et ei ne jää sinne ikuisesti roikkumaan. 

Aina kun joku auttaa elvyttämällä puskan tai puun, tai täyttämään laatikon laivaan, muista lähettää kiitoskortti! Itseä ärsyttää kun autan paljon kaikkia päivittäin ja saan vain pari, tai muutaman kiitoskortin maksimissaan. Ja ne on niitä mitkä ilmestyy sinne postilaatikkoon.

Ja se että välillä farmille ei saa yhteyttä, voi johtua puhelimesi yhteyskatkosta, tai siitä, että ylläpito päivittää tms. Eli ei syytä paniikkiin, pelaamaan pääsee taas.

Terveisin tason 47 aktiivinen farmeri.

Vierailija
653/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä niistä kissoista ja koirista... se, kuinka kauan annat niiden nukkua, ei vaikuta siihen antaako ne sahan tai kirveen tai ei mitään kun ne herättää. Niistä saa vaan expaa (kokemuspisteitä), ja niitä saa enemmän eläimistä, jotka ovat maksaneet enemmän niitä värikkäitä lippuja.

Vierailija
654/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se kiitoskortti on lähettää, itseki ihmettelen miks saa välil nii vähän, mut en tiedä olenko vääräs mut tuntuu ettei niitä voi saada 5kpl/pv enempää vaikka auttaisi kuin monta laivaa koska itse en ole koskaan saanut 5 korttia enempää vaikka olen laskenut auttaneeni yli 10 laivaa..

toisekseen voiko muka toisten lahjapaketteja avata, itse olen kyllä yrittänyt mutten ole niitä auki saanut. Erikseen sit ne punaiset lukitut/lukitsemattomat laatikot.

t. Tason 54 farmari

Vierailija
655/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja golizi, viehettä ei menetä, vaikka kala menisi rinkulan yli karkuun. Vieheen menettää vain silloin, kun kalan saa kiinni.

Vierailija
656/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kotikylän naapurusto":sta pelaaja Aleksi ehdottelee seksiä kanssapelaajille. Eikö se tajua että se on rikos?

Vierailija
657/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:53"]

Ja vielä niistä kissoista ja koirista... se, kuinka kauan annat niiden nukkua, ei vaikuta siihen antaako ne sahan tai kirveen tai ei mitään kun ne herättää. Niistä saa vaan expaa (kokemuspisteitä), ja niitä saa enemmän eläimistä, jotka ovat maksaneet enemmän niitä värikkäitä lippuja.

[/quote]Vaikuttaa. Jos herätät heti, saat huonompaa tavaraa kuin jos annat nukkua kauemmin. Eläimet joka tapauksessa nukkuvat vain pari kertaa päivässä, joten senkään takia ei kannata heti herättää. Pisteitä tulee saman verran toki nukkumisajasta riippumatta, mutta nyt ei keskusteltuaan siitä.

Vierailija
658/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan lato ole vielä niin iso, että pystyisi pitämään isoja varastoja. Nyt yhteisötapahtuman laivalastaus vaatii, että laivat pitää saada melkein heti täytettyä jos haluaa saavuttaa laikki palkinnot.

Ja nyt on ollut monta laivaa, joihin on tullut esim. kahta grillin tuotetta,jolloin ei mitenkään ehdi laivaa odotellessa niitä valmistaa.

Tieyenkään normaalisti en tomia käytä laivaukseen, vain näissä erikoistapahtumissa kun saa palkintoja.

Noista eläimistä saan aina ruuveja ja lautoja ei vaikuta annanko nukkua tunnin vai päivän.

Vierailija
659/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:08"]

"Kotikylän naapurusto":sta pelaaja Aleksi ehdottelee seksiä kanssapelaajille. Eikö se tajua että se on rikos?

[/quote]

Naapuruston perustaja eli johtaja voi poistaa naapurustosta pelaajan. Jos mun naapurustossa alkaa tapahtua jotain tuollaista lupaan että heti tulee kenkää. Pyytäkää se johtaja poistamaan tuo häirikkö.

Vierailija
660/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako laivaa ootte lastannut nyt tapahtuman aikana? Itse sain just 10 täyteen ja palkinnoksi tuli 5 dynamiittia. Ne kun on aina lopussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän