Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
sori oli pakko siivota ja laittaa ruokaa lapsille
Mulla peli ei käynnisty :(((( Aikaisemmin toimi tänään mutta nyt on häiriötä :(((
Mitenhän mun elukat voi :/
t. rämis
Mulla toimii mutta tosi hitaasti. Joku kyseli tehtävien suorittamisesta, mulla on kasassa 91/99. Juuri sain 15000 laivanlastauspistettä josta tuli 50 timanttia :) jossain vaiheessa Haydayn foorumilla lupailivat että seuraava iso päivitys tuo mukanaan isompia muutoksia. Ite toivon että farmin uudelleenjärjestely tulisi helpommaksi niinkuin esim clash of clansissa.
En halua kasvattaa latoa ja siiloa. yleisimpiä juttuja löytyy usein lehdestä, jolloin niitä ei tarvii itselle varastoida ainakaan muuten kuin ennen laivan saapumista. Harvinaisempia lienee hyvä olla muutama kappale ja apua voi pyytää laivatilauksiin jos ei riitä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:10"]
Pahin moka, minkä voi tehdä, on myydä rakennustavaraa, koska ladon ja siilon pitää olla isoja, jotta voi helposti pelata. Myös laajennustavaraa myyminen on pelin kannalta moka, niitä tulee pelin edetessä yhä vähemmän ja vähemmän. kirveille on tarvetta myös, älä myy niitä.
[/quote]Eri mieltä. Kirveitä ja sahoja tulee moninkertainen määrä tarpeeseen nähden. Samoin rakennustavaraa tulee liikaa ja epäsymmetrisesti: jotain ruuvia saattaa tulla 30kpl samassa ajassa kun saman siilon lautaa tulee vain 5kpl. Maanlaajennustarvikeissa tämä on vielä pahempaa. Esim. ite sain lähes 50 kpl sekä tikkuja että vasaroita, mutta maakirjoja vain 2 tai 3! Niiden säilytyksestä täyttyy koko lato ja lisää tulee koko ajan. Siksi ylimääräiset kannattaa myydä.
[/quote] oletko ajatellut, että pensaista ja puista tulee tosi paljon tuloja? Niihin tarvii sahoja ja kirveitä, ellei halua farmista kamalan näköistä?!?
Auttakaa vasta-aloittelijaa! Olen vasta tasolla 10 ja olen myös pelannut farmvilleä eli jonkinverran ymmärrän peliä mutta minulla on timantteja vain 20 ja rahaakin tällähetkellä joku 600. En ole tuhlannut kumpiakaan mihinkään turhaan, kanoja ja lehmiä on 3 ja sikoja kaksi, ja tasoilöa edetessä olen ostanut vain kaikki avautuneet koneet eli en mitään turhaa. Latoa ja siiloa(?) olen laajentanut vain kerran, ja nyt niiden laajentamiseen tarvitsisi timantteja mitä minulla ei riitä.
Eli, pystyykö tässä auttamaan toisia kuten farmvillessä? Olen käynyt joillain tonteilla mutta en voi auttaa niitä mitenkään? Mistä saisin rakennustarvikkeita ja miten ihmeessä saatte kaivettua kaikki ne puut tontiltanne? Tai räjäytettyä kivet ei minulla riitä tarvikkeet mitenkään :(
Vai olenko vasta vain niin alussa että kaikki tuntuu liian vaikealta vielä :/
Kalastuspaikassa voi käydä risteilyllä ja tehdä kaikkea hauskaa, mummo!
Mitä ruokaa pupulle annetan ja miten?
Verkko repesi ennen kuin sain sen veteen. Miten kørjaan sen? Viestikeskuksesta kukaan ei vastaa. Monelta siellä päivystetään ja annetaan vastauksia?ukkk
tulkaa joku myymää mulle teippiä!
Hei! Tietääkö joku, mihin tarvitaan kaivoksesta löytyviä hiiliä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:40"]Sammakoita estämään rakensin rantaan aidan. Ketut pelottaa. Näyttää siltä, että ne vaanii valkoista pupua.
[/quote]jalostettuuun hiileen
Ja sitten voi tehdä rautakoruja :)
Totta kai kuponkeja kannattaa käyttää vieheisiin:) timantteja, timantteja...
Mistä saa kartan paloja, joita tarvitsee uuden kylän laajentamiseen??
Laiton just pyynnön av-mammojen naapurustoon! T. Lassukka.
miksit jotkut av-mammat eivät puhu mitään IKINÄ chatissa? haluatteko ehkä poistua sieltä naapurustosta?