Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
621/1370 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(((( Ompa pitkäntuntuinen tauko! Toivottavasti saadaan timantteja korvaukseksi!

No, menen eka suihkuun ja yritän uudelleen.

t. rämis

Vierailija
622/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikylän naapurustossa esiintyy seksuaalista häirintää. Ehdottelijana on yksi naapuruston vanhemmista jäsenistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:34"]Tällä hetkellä av-mammojen ryhmässä on 20/20 jäsentä mutta siellä on seassa myös outoja vale-av-mammoja!!!! He puhuvat englantia ja huutelevat kalojen perään. Äärimmäisen epäluotettavaa ja outoa. Mitenhän heidät saisi pois sieltä ja tilalle aitoja av-mammoja?

[/quote]

Sanokaa siinä chatissä nätisti. Eiköhän poistu.

Vierailija
624/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan sieltä hetki sitten jo häippäskin.

Vierailija
625/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sen ryhmän nimi kotikylä?

menen mieluummin av-mammojen ryhmään.

Vierailija
626/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 01:17"]

onko sen ryhmän nimi kotikylä?

menen mieluummin av-mammojen ryhmään.

[/quote]

Vielä on kaksi paikkaa vapaata! Ja jos saataisiin nuo randomit häädettyä niin vapautuisi tilaa.

Vierailija
627/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuosta raportoimisesta seuraa? Joutuuko pellolle?

Vierailija
628/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku puhuu rumia, kannattaa raportoida. jos neljä ihmistä raportoi saman henkilön niin se tuhmuli saa bannia eikä voi käyttää naapurustoa. voi pelata vaan tavallisesti haydayta. kannattaa raportoida ne jotka ehdottelevat jotain siveettömyyksiä.

Vierailija
629/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, turhaan oon istunu nenä kiinni kännykässä kun ryhmä on täynnä :( oon vasta lvl 24 :(

Vierailija
630/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 01:43"]

Höh, turhaan oon istunu nenä kiinni kännykässä kun ryhmä on täynnä :( oon vasta lvl 24 :(

[/quote] Ei ole täynnä vielä! Ja jos täyttyy, luodaan toinen. :)

Vierailija
631/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustos saisi olla yleinen chat tila ja sellainen "akuutti" viestinvaihtotila jossa ois näkyvillä vaan ne linjoilla sillä hetkellä olevat. Helpottais käyttöä, eikä sitten ois pitkää lukematonta ketjua jossa n. 8h sitten kyselty hummereita.

Tai että ois joku yksityisempi tapa myydä kojusta. On hankalaa saada myytyä kojusta juuri naapurille. Ennättää väliin joku ulkopuolinenkin ostaja helposti.

Vierailija
632/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyydän apua perunalla. Menee kaupaksi, mutta sen ostajat myös auttavat aina:)

Vierailija
633/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako tuotteet laittaa yksitellen myyntiin vaiko esim. 3 kakkua? kummasta saa enemmän rahaa, jos myy kakut erikseen vai muutaman kerralla? yritin laskeskella tuossa mutta pää ei pysy mukana. tuntuu että enemmän saa jos laitan usemman samaan myynti-ilmoitukseen eli myyjälle on parempi myydä useampi, mutta ostajalle halvempaa ostaa joka kakku erikseen? olenkohan nyt laskenut oikein?

Vierailija
634/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan tomin viikonloppuna illasta, että en ole 8h päivässä töissä samaan aikaan. Ei sillä muuta väliä ole monelta ottaa. Yö menee kumminkin hukkaan. Ellei laita kelloa soimaan 2h välein. Tai ole huono nukkuja?

Vierailija
635/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:45"]Naapurustos saisi olla yleinen chat tila ja sellainen "akuutti" viestinvaihtotila jossa ois näkyvillä vaan ne linjoilla sillä hetkellä olevat. Helpottais käyttöä, eikä sitten ois pitkää lukematonta ketjua jossa n. 8h sitten kyselty hummereita.

Tai että ois joku yksityisempi tapa myydä kojusta. On hankalaa saada myytyä kojusta juuri naapurille. Ennättää väliin joku ulkopuolinenkin ostaja helposti.

[/quote]

Älä laita ilmoitusta lehteen niin ei viedä välistä :)

Vierailija
636/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa tuotteita yksitellen, mahd. pienissä erissä myyntiin tienvarsikojuun, erityisesti alkuvaiheessa. Miksikö? Siksi, että maatilasi päätalosta saa timantteja kunhan saa tiettyjä tehtäviä täytettyä (kerättyä tietty määrä marjoja, ruokittua eläimiä, kerättyä villaa, merrastettua rapuja jnejne). Yksi näistä "goaleista" on laittaa tienvarsikojuun mahd. monta myyntielementtiä ja mitä pienemmissä erissä nämä myytävät tuotteet sinne laittaa, sitä nopeammin saa timantit ansaittua.

Vierailija
637/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista käyttää varovehnää ;)

Vierailija
638/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne mun viestini katosi????

Kyselin että katoaako tytön "level 21" taivaan tuuliin jos ostan uuden iPadin ja asennan pelin siihen?
 Vai tallentuuko pelitilanne nettiin?

T: 9v tytön isä

Vierailija
639/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa palkata Tomin niin mihin kellonaikaan se kannattaa tehdä, että ehtii käyttää sitä mahdollisimman paljon? Vinkkejä?

Vierailija
640/1370 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 01:36"]

jos joku puhuu rumia, kannattaa raportoida. jos neljä ihmistä raportoi saman henkilön niin se tuhmuli saa bannia eikä voi käyttää naapurustoa. voi pelata vaan tavallisesti haydayta. kannattaa raportoida ne jotka ehdottelevat jotain siveettömyyksiä.

[/quote]sshän on poliisiasia, jos ehdottelee seksiä foorumissa, jossa on kielletty ja jossa voi olla alaikäisiäkin, kotikylän naapurusto ei ole tätä vissiin tajunnut.seksuaalista häirintää. Mitenhän tuollaisiakin tyyppejä on eksynyt näinkin kivan pelin pariin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan