Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salattu rakkaus -Candy on jonkun henkisesti epätasapainoisen ihmisen aikaansaannosta.

Vierailija
23.04.2012 |

Kuka "normaali" henkilö viitsisi lavastaa feikki-facebookprofiilin, miettiä feikki-nimenkin valmiiksi? Varastaa ulkomaiselta sivustolta jonkun viattoman tytön kuvan ja esittää sitä omakseen? Kehittää kuukausikaupalla pilipali-jorinaa "Mikosta" ja heidän välisestä "rakkaudestaan"...?

Kenellä aktiivisesti opiskelevalla/työssäkäyvällä olisi edes aikaa tähän kaikkeen?

Ja kuka saisi sellaisesta tyydytystä? Että joku menee "halpaan": uskoo hänen tarinoitaan ja luulee bloggaaja joksikin mielikuvituksesta tempaistuksi tyypiksi?

Kuten alusta asti olen epäillyt, koko Kolmaspyörä/Salattu rakkaus -Candy on satavarmasti jonkun tyhjäntoimittajan ja elämäänsä totaalisesti kyllästyneen feikkaajan aikaansaannosta. Aika syvillä vesillä tuntuu kirjoittaja nykyisin soutelevan. Ei ihan terveen ihmisen aikaansaannosta, mennyt tyypin prinsessa-päiväuni hieman liian pitkälle.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka "normaali" henkilö viitsisi lavastaa feikki-facebookprofiilin, miettiä feikki-nimenkin valmiiksi? Varastaa ulkomaiselta sivustolta jonkun viattoman tytön kuvan ja esittää sitä omakseen? Kehittää kuukausikaupalla pilipali-jorinaa "Mikosta" ja heidän välisestä "rakkaudestaan"...?

Kenellä aktiivisesti opiskelevalla/työssäkäyvällä olisi edes aikaa tähän kaikkeen?

Ja kuka saisi sellaisesta tyydytystä? Että joku menee "halpaan": uskoo hänen tarinoitaan ja luulee bloggaaja joksikin mielikuvituksesta tempaistuksi tyypiksi?

Kuten alusta asti olen epäillyt, koko Kolmaspyörä/Salattu rakkaus -Candy on satavarmasti jonkun tyhjäntoimittajan ja elämäänsä totaalisesti kyllästyneen feikkaajan aikaansaannosta. Aika syvillä vesillä tuntuu kirjoittaja nykyisin soutelevan. Ei ihan terveen ihmisen aikaansaannosta, mennyt tyypin prinsessa-päiväuni hieman liian pitkälle.

Oikein olen odotellut että milloin joku hoksaa tehdä tällaisen aloituksen.

Blogin takana iältään 30-40 v nainen joka katkeroitunut ja vihainen kaikille maailman naisille! Vihaa naisia koska kokee ne uhkana,aina ja jokapaikassa.

Blogin avulla kokee vallan tunnetta ja saa tyydytystä jo pelkästä ajatuksesta että saisi parisuhteissa elävät naiset hyppäämään säikädyksestä ilmaan!

Suotakoon se hänelle ja hypätkäämme kaikki joka päivä vähintään kerran ilmaan,niin pysyypähän noin mielenvikainen ihminen poissa muusta pahanteosta! ;)

Vierailija
22/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huvittavaa on kiusatun ja haukutun puolustelussa?

Ällöittävä paska sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää olis vaikka jonkun media-alan opiskelijan lopputyömateriaalia tms. Tutkii, kuinka helppo massoja on liikuttaa tämmösellä ja kuinka suuri voima sähköisellä viestinnällä voi olla, Millasen myllyn saa aikaseks kun tyrkyttää erilaisilla keskustelupalstoilla tietynlaisia tarinoita jne.

Tuli vaan mieleen. :D

Vierailija
24/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kova selittely fb-profiilista :D

Tyyppi elää ihan omissa maailmoissaan ja eläytyy tiedä kuinka moneen rooliin :/

Vierailija
25/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kova selittely fb-profiilista :D

Tyyppi elää ihan omissa maailmoissaan ja eläytyy tiedä kuinka moneen rooliin :/

Ties kuinka monta roolia on tuolla blogistilla käynnissä tälläkin hetkellä. Kohta tietysti alkaa bloggaamaan "Mikkona"... Se blogi voisikin olla Candyn blogia suositumpi ja kohutumpi. Perheen isä "Mikko" bloggaa salasuhteestaan alaikäiseen teinityttöön ilman että vaimo, lapset ja muu suku tietävät...

Vierailija
26/50 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hehkuuttaa että olivat Red Hot Chili Pepperssin keikalla ja puhuu "terdestä" vähän kun googlaaa niin saa tietoonsa että kyseinen yhtye esiintyi 1.8 tampereella :)

Vierailija
27/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo läpi sen tarkoitus,eli

SAADA NAISET KOKEMAAN ITSENSÄ UHATUIKSI !

Sekin puhuu puolestaan, että haluaa tehdä feikkiprofiileja "kuuman misun" kuvalla ja TIETYSTI pyytää varattuja miehiä fb-kavereiksi.

Saa tyydytystä ajatuksesta että saisi kenties mustasukkaisuutta aikaiseksi!

Candylle : Mene terapiaan käsittelemään tuo katkeruutesi pois! Et loppupelissä saavuta tuolla mitään ja satutat vain itseäsi!

Vierailija
28/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, että "Sä tulit tänne takas" jne.

Vierailija
29/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin sairas tyyppi on, niin varmaan ne "tutut" oli myös omia feikkiprofiileja nekin ja uskottavuuden vuoksi kirjoitteli ihan vain itse niitä! Mikä tuttu se sellainen edes on kenellekään jota ei ole olemassakaan.

Vierailija
30/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin sairas tyyppi on, niin varmaan ne "tutut" oli myös omia feikkiprofiileja nekin ja uskottavuuden vuoksi kirjoitteli ihan vain itse niitä! Mikä tuttu se sellainen edes on kenellekään jota ei ole olemassakaan.

Olivat ne feikkejä, näki jo niiden profiilien kuvista :D ne oli myös perustettu samaan aikaan.

Sairasta ja sairasta, jos teini-ikäinen jotain haluaa stalkata niin ei toi ole vielä mitään.

Vierailija
31/50 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin :D muakin kyllä vahän harmittaa, kun en stalkannut riittävästi, eli olis ollu kiva stalkata ne kaverit, oliko joukossa joku, jonka kautta olisi päässyt perille ketä Candyn oli tarkoitus stalkata.

Myönnän, että neiti etsivä -kirjat oli suosikkejani lapsena (eikä mulla ole omaa elämää). Tässä Candyn salaisuuden selvittämisessä on jotain samaa jännitystä.

Vierailija
32/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candyn salaisuus tiivistetysti on se, että koko Candy on jonkun henkisesti häiriintyneen henkilön aivopieru.

Tää ihminen on tainnut sotkeutua omaan valheiden verkkoonsa aika pahasti. Jaksaa nähdä vaivaa ja panostaa kuvien lavastamiseen ja keksittyjen henkilöllisyyksien luomiseen. Ja minkä vuoksi? Että saa jonkun uskomaan valheisiinsa?!

Vierailija
33/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin :D muakin kyllä vahän harmittaa, kun en stalkannut riittävästi, eli olis ollu kiva stalkata ne kaverit, oliko joukossa joku, jonka kautta olisi päässyt perille ketä Candyn oli tarkoitus stalkata.

Myönnän, että neiti etsivä -kirjat oli suosikkejani lapsena (eikä mulla ole omaa elämää). Tässä Candyn salaisuuden selvittämisessä on jotain samaa jännitystä.

Hän on itse availlut noita feikkiprofiileja ja hämmentänyt soppaa. Mielikuvituksen tuotetta luulen aivan kaiken tekstinsä olevan.

Vierailija
34/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavan virtuaalipersoonan luomisesta ja julkaisemisesta. Vähän eri aihetta käsittelevän tosin mutta sellaisen jonka kautta käsittelisin aiheita joita en omalla persoonallani tosiaan haluaisi. Olen mielikuvitusrikas ihminen ja koska en ole mikään kirjailija enkä voi julkaista ajatuksiani romaanina ne olisi voinut olla kiva julkaista blogina.

Mutta multa jäi siihen että en minä ehdi semmoista alkaa kirjottelemaan enkä jaksa.

Vierailija
35/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää olis vaikka jonkun media-alan opiskelijan lopputyömateriaalia tms. Tutkii, kuinka helppo massoja on liikuttaa tämmösellä ja kuinka suuri voima sähköisellä viestinnällä voi olla, Millasen myllyn saa aikaseks kun tyrkyttää erilaisilla keskustelupalstoilla tietynlaisia tarinoita jne.

Ai hitto kun olin juuri tulossa kirjottaan aivan samaa :)

Vierailija
36/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis hauskaa, jos 11cm mies ja Candy löytäisivät toisensa

Vierailija
37/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin vaan, että ne jotka tästä jaksaa jauhaa on mun mielestä jotenkin epätasapainossa.

Hei se on vaan yks blogi. Mitä väliä?!

Vierailija
38/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksetaanhan säästäkin jauhaa. Mut kiva kun huolehdit :)

Ja mun mielestä feikkiblogin pitämisessä sinänsä ei ole mitään sairasta, aloitukseen viitaten.

Viatonta teiniromantiikkaa, kun ne harlekiinitkin kertoo vaan aikuisista.

Vierailija
39/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä massoja? Mikä mylly?

Itse en ole koko blogista kuullut kun AV-palstan kautta ja jos tämä on jotain suurten massojen liikuttamista, niin joo-o. On jollain todellisuudentaju vähän hukassa...

Vierailija
40/50 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen kummempaa. Ihmiset viettää virtuaalihahmoina paljon aikaa esim. Second Life -tyyppisissä ympäristöissä, Candy tekee saman sosiaalisissa medioissa. Roolihahmossansa tekee asioita, joita ei muuten rohkenisi. Ja se muuten koukuttaa.

Moni osallistuu Candyn peliin. Se lienee Candyn tarkoituskin.