En kehtaa lihavana ostaa rasvatonta maitoa
Tämä ei ole provo. 😁
Kun ostan muuten ihan tavallista ruokaa, eli terveellisen joukossa saattaa olla "pahoja epäterveellisiäkin" ruokia, niin jotenkin vaan mketin, että nauraako joku mun ostoksille. Että "hahhah, läski osti leipää, valmismuussia, jäätelöä ja RASVATTOMAN MAIDON, kuvitteleeko se sillä laihtuvansa?!"
No en kuvittelisi. Esim puuron tai murojen kanssa rasvaton maito olis hyvä vaihtoehto, kun taas kahviin haluan mieluummin kevytmaitoa.
Ihan omaan päähän vaan jäänyt toi huvittava häpeä, en tiedä mistä ihmeestä tullut, kai tää netti on tehnyt kaikista jo mieleltään hauraita. Omituisinta tässä on, etten enää ole nuori, enkä häpeä kilojani, näytän ihan tavalliselta keski-ikäiseltä lihavalta keski-ikäiseltä, ei mun tarvitsisi käyttäytyä kuin parikymppinen somettaja.
Sanokaa tekin nyt jotain? Kertokaa vaikka omista hulluista päähänpinttymistänne ostamisen suhteen tms.
Kommentit (19)
Kukaan ei mieti ostoksiasi, maidon rasvaisuus on maku kysymys. Omaan makuun rasvaton maito on kauheaa vettä. Täysmaidossa on mukavasti makua.
Mulla sama valmissalaattien kanssa. Vaikka olisi lihava ja söisi liikaa, niin kyllä sitä silti saa syödä terveellisesti. Miksi pitäisi lisäksi näännyttää itsensä kovalla rasvalla, kuitujen puutteella tai ravinteiden puutteella?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei mieti ostoksiasi, maidon rasvaisuus on maku kysymys. Omaan makuun rasvaton maito on kauheaa vettä. Täysmaidossa on mukavasti makua.
Kyllähän minä sen tiedän, silti vaan pyörii se mielikuvitusolento päässä, joka irvailee ostoksiani, jos ostan rasvattoman maidon.
Ota mitä maitoa haluat. Ei sitä kukaan katso. Onhan luomumaitokin vähän paksumpaa joskus.
Itseppähän häpeilynne kannatte. Ei kuulu muille. Vain moukat kyylää toisten ostoksia ...se heille suotakoon .
Olen ostanut rasvatonta maitoa niin 58- kuin 108-kiloisena, koska minusta se maistuu hyvältä. Kukaan ei ole ihmetellyt tai nauranut. Olet höpsö.
Ylopainoisena ostan kyllä ihan mitä vaan, en tuommoisia mieti. Siis myös mikä on maukasta ja sopii minulle. Näöksi ostan joskus pari lonkeroa tai santtua jos kerran jotakuta toisen ostokset kiinnostaa. On kyllä Viron tuontia vaikka kuinka paljon mutta etteivät kaupassa ihan absolutistiksi luule. Täällä ei minua kukaan tunne.
En kehtaisi ostaa maitoa muutenkaan. Täysin turha tuote
No enpä ole koskaan toisen maito-ostoksia katellut. Sitä paitsi, mistä kukaan tietää, ostatko sen itselle tai vaikka puolisolle.
Rasvainen maito onkin paljon terveellisempää ja kerma sitäkin parempaa. Syökää ihmiset eläinrasvaa niin pysytte kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on 100% provo.
Tuskin, ehkä hän on se sama, joka ei kehtaa ostaa vessapaperia.
Osta kevyt maitoa. Rasvaton maito on pazkaa.
Vahditko sinä toisten ihmisten ostoksia? No, eivät tavalliset ihmiset yleensä sen suuremmasti pane niistä mitään merkille saati että jotain nauraisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minä sen tiedän, silti vaan pyörii se mielikuvitusolento päässä, joka irvailee ostoksiani, jos ostan rasvattoman maidon.
Aivan , sinä olet itsellesi maailman napa, mutta et kenellekään muulle. Ymmärrät itsekin, että muiden ihmisten päissä pyörivät heidän omat asiat, omat häpeät ja mielikuvitusolennot.
No se ajatus ei ole sinusta lähtöisin. Osta mitä haluat, ei se ole keneltäkään pois jos haluat ostaa jotain terveellistäkin.
Jos joku irvailee on se hänen ongelmansa ei sinun.
En ole ylipainoinen ja ostan vain rasvatonta maitoa ja kauramaitoa. Siksi, että eläinrasva tukkii suonet. Kärsin kohonneesta kolesterolista. Olen lopettanut jäätelön syömisen, en syö leivonnaisia enkä suklaata enää ollenkaan. Ystäväni on kamppaillut ylipainon kanssa lähes koko aikuisikänsä. Käyttää kermaa, rasvaista maitoa, voita.. ei kiellä itseltään mitään herkkuja. Vaikea ymmärtää sitä, kun alkaa olla jo isoja terveysvaikutuksia, syö itsensä hengiltä. En koskaan sanoisi tätä hänelle suoraan. Välttelen aihetta viimeiseen asti. Olisin tosi iloinen, jos hän ostaisi kaupasta rasvatonta maitoa. Ostaisipa. Haluan, että hän elää vanhaksi.
Joo, ei mulla muuta tekemistä olekkaan kun nauraa toisten kurkku ostoksille, et ei näköjään seksiä muuten saa.