Salattu rakkaus -Candy on jonkun henkisesti epätasapainoisen ihmisen aikaansaannosta.
Kuka "normaali" henkilö viitsisi lavastaa feikki-facebookprofiilin, miettiä feikki-nimenkin valmiiksi? Varastaa ulkomaiselta sivustolta jonkun viattoman tytön kuvan ja esittää sitä omakseen? Kehittää kuukausikaupalla pilipali-jorinaa "Mikosta" ja heidän välisestä "rakkaudestaan"...?
Kenellä aktiivisesti opiskelevalla/työssäkäyvällä olisi edes aikaa tähän kaikkeen?
Ja kuka saisi sellaisesta tyydytystä? Että joku menee "halpaan": uskoo hänen tarinoitaan ja luulee bloggaaja joksikin mielikuvituksesta tempaistuksi tyypiksi?
Kuten alusta asti olen epäillyt, koko Kolmaspyörä/Salattu rakkaus -Candy on satavarmasti jonkun tyhjäntoimittajan ja elämäänsä totaalisesti kyllästyneen feikkaajan aikaansaannosta. Aika syvillä vesillä tuntuu kirjoittaja nykyisin soutelevan. Ei ihan terveen ihmisen aikaansaannosta, mennyt tyypin prinsessa-päiväuni hieman liian pitkälle.
Kommentit (50)
se on huvittavaa, että olen huudellut päivästä yksi asti, että tämä koko blogi on suurta kusestusta. Kukaan ei ole täällä uskonut, Nyt yht äkkiä palstan mammat on kaikki samaa mieltä? Mitä tässä välissä nyt ehti tapahtua, että ne kaikkia täälläkin blogia totena pitäneet, eivät enää pidäkään?
ja tod.näk. viimeisen kerran tämän ketjun innoittamana. Voi olla tekaistua tai osittain tottakin, mutta en oikein ymmärrä...mitä väliä sillä on?
kun kukaan ei enää usko sen kirjoituksia!!!! :D
Kuka nyt muutenkaan uskoo (?!) johonkin(nimettömään) blogiin (sokeasti)?
Mä olen alusta asti tiennyt koko blogin olevan ihan huuhaata. Merkit ovat ihan ilmeiset kun vaan osaa lukea rivien välistä ja harjoittaa alkeellista semanttista tekstintutkimusta.
Silti olen huvin vuoksi käynyt silloin tällöin kurkkimassa mitä teinityttönä esiintyvä feikkaaja on kulloinkin keksinyt. Olen suorastaan ollut pettynyt hänen mielikuvituksettomuuteensa ja draamankaaren tietämättömyyteen. Itsekin olisin keksinyt parempia käänteitä.
Candy ei julkaissut kommenttiani johon kirjoitin "mikon" luultavasti olevan ulkomaalainen joka reissaa/asuu osittain ulkomailla, myös miesihannekuvat ja ikä täsmää! kuten myös tuo lenkkeilyjen harrastaminen nuorten tyttöjen kanssa, jos on sama mies niin hän etsii jatkuvasti nuorempia tyttöjä netistä näin hänet juuri viime viikolla sattumalta ja nyt ei jätä netissä rauhaan, kertoo kaikille eri kotimaan mutta oikeasti kotoisin itä-euroopasta jos on sama tosin minulle ei kertonut vaimostaan. Ja tiedän myös sukulaistytön jonka ikä täsmää candyn ikään ja hän oli ainakin viikon lomalla samoihin aikoihin kun candy sulki bloginsa ja tekee jatkuvasti feikkiprofiileja fbssä, myös tuo täsmää ettei koskaan puhu/kirjoita isästään tai koulusta mitään, kuten sekin viinapulloepisodi täsmää ja samoin huulikuva täsmää. Tämä sukulaiseni poisti myös oikean oman fb profiilinsa viikko sitten joten 1+1
Candy ei julkaissut kommenttiani johon kirjoitin "mikon" luultavasti olevan ulkomaalainen joka reissaa/asuu osittain ulkomailla, myös miesihannekuvat ja ikä täsmää! kuten myös tuo lenkkeilyjen harrastaminen nuorten tyttöjen kanssa, jos on sama mies niin hän etsii jatkuvasti nuorempia tyttöjä netistä näin hänet juuri viime viikolla sattumalta ja nyt ei jätä netissä rauhaan, kertoo kaikille eri kotimaan mutta oikeasti kotoisin itä-euroopasta jos on sama tosin minulle ei kertonut vaimostaan. Ja tiedän myös sukulaistytön jonka ikä täsmää candyn ikään ja hän oli ainakin viikon lomalla samoihin aikoihin kun candy sulki bloginsa ja tekee jatkuvasti feikkiprofiileja fbssä, myös tuo täsmää ettei koskaan puhu/kirjoita isästään tai koulusta mitään, kuten sekin viinapulloepisodi täsmää ja samoin huulikuva täsmää. Tämä sukulaiseni poisti myös oikean oman fb profiilinsa viikko sitten joten 1+1
Haluaisin melkein uskoa! Käräytä!
Nautitaan hyvästä blogista ja ei pilata koko juttua.
Minusta on niin ihanaa juoda kahvit ja silmäillä blogeja. Mielenkiintoisempaa, kuin uutisten selailu.
Minua ei Candy siinä mielessä kiinnosta. Pidän vain blogeista ja Candyn blogi on eräs maamme parhaimmistoa.
T: 11cm mies
"Seurasin miestäni salapukeutuneena Turkuun hotelliin ja raportoin siitä nettiin"-ketju joskus muinoin?
Ihan viatonta naisten hömppää, 2000-luvun Reginasarjaa virtuaaliympäristöön siirrettynä.
Katsokaas naiset tykkää välillä irrottautua arjesta...
Tero
Koska blogi reagoi joka kerta kun joku sinne klikkaa, ja jos vaikka päivittää sivua katsoakseen onko C kirjoittanut uutta/tullut lisää kommentteja, nin blogi näyttää nyt että on yli miljoonaa kertaa katsottu.
Joku sitten voi kuvitella että se reagoi vain uusiin kävijöihin, ja kuvittelee sen takia että joka viides suomalainen on käynyt blogia lukemassa=)
Kommenttejakin kerää satoja joka postaukseen, mikä myös antaa vaikutelman että vilkas blogi, vaikka C itse paljon vastailee, ja monet sinne kirjoittaa useinkin.
Mutta sinänsä ehkä ymmärettävää miten joku kuvittelee että blogi on todella tunnettu...