Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltäytyy vaihtamasta vauvan vaippaa.

Vierailija
23.04.2012 |

Oikeesti, se ei suostu vaihtamaan sitä vaippaa mistään hinnasta. En oikein tiedä miten päin tässä olisi kun mun on palattava töihinkin jossain vaiheessa ja puhuttiin miehen kanssa et oltais vuorotellen kotona. Miehelle tuli sit mieleen et hei, kukas sen vaipan vaihtaa...? Ihan sama vaikka potalle oppis, tuskin haluaa sitä peppua siltikään pestä?!

Ja ei, ei todellakaan tullut tälläinen mieleen kun mieheni valitsin! Onko mun mies ainut urpo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkyperse, luuletko, että miehesi haluaa käsiään uittaa paskassa, se on sinun tehtävä, sinun lapsesi levittelee sitä paskaa, ni taudinhan siitä ihmiset saa!

AP:lle: Kyllä sun täytyy nyt puhua tästä asiasta oikein kunnolla miehesi kanssa. Ei aikuinen mies ja ISÄ voi kieltäytyä vaipanvaihdosta.

Vierailija
2/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä moninverroin vastenmielisempi, joten pitäköön mies housunsa visusti jalassa, kun on sinun lähelläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten miehelläsi ei ole vaihtoehtoja. Miten ihmeessä olet antanut sen tähän asti livetä vaippahommista? Mun mies vaihtoi lasten vaippoja jo laitoksella.

Vierailija
4/12 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäkö mistäsi eriteet vai jännittäkö tekninen auoritus?

Päiväkodissa Vaipat vaihdetaan käsineet kädessä (ainakin kakkavaipat,toisinaan myös pissavaipat). Olisikohan tästä apua? Voit myös jättää miehen kahden lapsen kanssa, niin on pakko vaihtaa ja saa tehdä sen tyylillään.

Vierailija
5/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen mies ja ISÄ voi kieltäytyä vaipanvaihdosta.

Mitäs tuohon lisäämään. Samalla logiikalla toki "ei aikuinen nainen ja (tähän vapaavalintainen miehen ja naisen yhdistävän tekijän naisen puolen nimike, esimerkiksi "tyttöystävä") voi kieltäytyä (tähän usein naisten karsastama seksuaalisen toiminnan nimike, esimerkiksi "anaaliseksistä").

Ensinnäkin tietenkin voi. Se ei välttämättä ole kauhean kiva juttu sille äidille. Ajatelkaa asiaa vaikka siten, että koska muutoin on vain yhteisiä ja miesten töitä, tuo on nyt sitten se naisen työ. :)

Vierailija
6/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdossa osoitamme rakkauttamme. Vauvan kakka ei haise kuten aikuisen. Mies joka rasvaa, öljyää ja likaa kädet töissä ja pelkää vauvan kakkaa on neiti. Mies ottaa vastuuta ja hoitaa vauvan siinä missä sinäkin. Jos ei halua niin lähinnä väistää vastuuta,on laiska, haluaa päästä helpommalla ja on säälittävä tapaus. T: 3 lapsen isä, joka on vaihtanut kesto- ja kertavaippoja siinä kuin äitikin

Vierailija
7/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulis meillä mitään tuollaisesta. Meinaako se ukko että sä oot sen lapsen lähellä ilman mitään taukoa siihen asti että se oppii itse pyyhkimään pyllynsä? Monella miehellähän on tuollainen kuva isyydestä, että isyyttä on se, että vain leikkii lapsen kanssa ja silloinkin vaan jos itseä huvittaa. Nostaisin ehkä vuosisadan sodan pystyyn tuosta.

Vierailija
8/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä pyyhkimällä ei myöskään tarvitse koskea kakkaan. (vrt kumihanskat)

Vierailija
9/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, se ei suostu vaihtamaan sitä vaippaa mistään hinnasta. En oikein tiedä miten päin tässä olisi kun mun on palattava töihinkin jossain vaiheessa ja puhuttiin miehen kanssa et oltais vuorotellen kotona. Miehelle tuli sit mieleen et hei, kukas sen vaipan vaihtaa...? Ihan sama vaikka potalle oppis, tuskin haluaa sitä peppua siltikään pestä?!

Ja ei, ei todellakaan tullut tälläinen mieleen kun mieheni valitsin! Onko mun mies ainut urpo?

Meillä on siis n. 8 kk vanha vauva ja mieheni ei edelleenkään tykkää pestä niitä kakkoja, mutta vaihtaa kuitenkin (tosin siitä aina suuren numeron tehden ja valittaen, huoh!!!).

Nosta asiasta meteli. Sano, että mies EI VOI vanhemmuudesta ottaa vaan rusinoita pullasta, koska säkään et voi. Että se kuuluu isän hommiin sekin vaipan vaihtaminen. Olipa kyseessä pissa- tai kakkavaippa. Tästä piti ehkä pari kertaa suuttua miehelle kun oli tilanne päällä, että vauvalla on kakka ja mä olin jo 1-2 kakkaa sinä päivänä pessyt vauvalta pois, ja pyysin miestä vaihtamaan sen. Lopulta meni perille, mutta piti minunkin olla sitkeä ja lujana asiasta.

Muistuta miestä, että kun se tekee vauvan kanssa ikävämpiäkin hommia, vauvan luottamus ja kiintymyssuhde isäänsä paranee ja siitä tulee läheinen isälleen.

Jos miehesi ei ole koskaan vaihtanut mitään vaippaa niin aloittakaa pissavaipoista ja tarvittaessa mies voi käyttää kosteuspyyhkeitä. Sitten vähitellen mies voi alkaa pesemään kakkojakin.

Ehkä paras keino on jättää mies vauvan kanssa kahdestaan esim. 3-4 tunniksi jolloin miehen on vaan PAKKO vaihtaa se vaippa.

Tsemppiä! Kyllä noi joskus on täysurpoja mutta kyllä ne onneksi voi myös kehittyä.

Vierailija
10/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hemmetin urpo! Onko mies selittänyt MIKSI ei suostu vaipanvaihtoon? Aika huono isä jos ei kiinnosta vauvansa hoitoon osallistua...vietäisiin itse kyllä suuremman luokan pultit tuommoisesta.

Vierailija
11/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se meni huomaamattomasti tähän. Olin pitkään kotona lasten kanssa ja mies teki pitkää päivää, harovin ehti nähdäkään lapsi hereillä tai tuli kotiin niin, että iltapesut jo tehty.... Mutta kyllä ketuttaa täälläkin kuin pientä oravaa, jolla käpy on muttei hampaita....

Vierailija
12/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt syytä miehesi käytökselle? Onko syynä kakan ällöttävyys vain se pelko ettei osaa?

Itse en antaisi miehelle vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme