Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 18v 21.3 syntyneen pikkuisen äiti, haluisitko kysyä jotain?

Vierailija
22.04.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on sujunut arki? millaisia tuntemuksia äitiys sinussa herättää?

Vierailija
2/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et elä (sinä + lapsesi, miehesi, vanhempasi) tuilla? Et siis saa muuta tukea kuin lapsilisän? Jos saat olet halveksittava paska. Siinä sulle realismia tyllerö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et elä (sinä + lapsesi, miehesi, vanhempasi) tuilla? Et siis saa muuta tukea kuin lapsilisän? Jos saat olet halveksittava paska. Siinä sulle realismia tyllerö.

HÄRSKIÄ ON TEKSTISI!!!!

Itse tulin vahingossa raskaaksi pitkien vaativien hoitojen jälkeen (ei pitänyt olla mahdollista) raskaaksi 18 vuotiaana. Sain minimi äitiyspäivärahaa noin 1 100 mk/kk lisäksi saimme toimeentulotukea muistaakseni 2 000 mk/kk ja asumistukea muutaman satasen kk. eli meille jäi käytettäväksi kuukautta kohden vuokran jälkeen (halpa vuokrakämppä) noin 2 000 mk. Hyvin tulimme toimeen. Olimme onnellisia ETTÄ SAIN KAUAN TOIVOMANI LAPSEN, KUN LUULIN ETTN KOSKAAN SAISI OMAA NYYTTIÄ SYLIINI.

PALJONKO SINÄ ILKEÄ IHMINEN NOSTIT ÄITIYSPÄIVÄRAHAA PER/KK? Itse valmistuin ja laskin, että jos nyt jäisin äipälomalle niin saisin rahaa kuukautta kohden 2 450 euroa!!! JA SE OLISI SINUN MIELESTÄ PAREMPI??

Juu kerron sinulle salaisuuden, minä EN VOI SAADA ENEMPÄÄ LAPSIA, JOTEN OLEN TODELLA ONNELINEN TUOSTA 14 VUOTIAASTANI.

Vierailija
4/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄRSKIÄ ON TEKSTISI!!!!

Itse tulin vahingossa raskaaksi pitkien vaativien hoitojen jälkeen (ei pitänyt olla mahdollista) raskaaksi 18 vuotiaana. Sain minimi äitiyspäivärahaa noin 1 100 mk/kk lisäksi saimme toimeentulotukea muistaakseni 2 000 mk/kk ja asumistukea muutaman satasen kk. eli meille jäi käytettäväksi kuukautta kohden vuokran jälkeen (halpa vuokrakämppä) noin 2 000 mk. Hyvin tulimme toimeen. Olimme onnellisia ETTÄ SAIN KAUAN TOIVOMANI LAPSEN, KUN LUULIN ETTN KOSKAAN SAISI OMAA NYYTTIÄ SYLIINI.

PALJONKO SINÄ ILKEÄ IHMINEN NOSTIT ÄITIYSPÄIVÄRAHAA PER/KK? Itse valmistuin ja laskin, että jos nyt jäisin äipälomalle niin saisin rahaa kuukautta kohden 2 450 euroa!!! JA SE OLISI SINUN MIELESTÄ PAREMPI??

Juu kerron sinulle salaisuuden, minä EN VOI SAADA ENEMPÄÄ LAPSIA, JOTEN OLEN TODELLA ONNELINEN TUOSTA 14 VUOTIAASTANI.

tuo 14v. kin pitäisi ottaa pois.

opettele käyttäytymään kuin aikuinen.

Vierailija
5/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kustantaa "onnesi" koska näin itse valitset vaan että itse kustannat sen. Ts. omalla työllä.

Vierailija
6/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄRSKIÄ ON TEKSTISI!!!!

tuo 14v. kin pitäisi ottaa pois.

opettele käyttäytymään kuin aikuinen.

tuossa tekstissä oli härskiä, se että kysyttiin paljonko sinä nostit yhteiskunnalta äitiyspäivärahan muodossa? Muuta härskiä en jutusta löydä.

Vierailija
7/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin se, että nostat rahat kelasta eli yhteiskunnalta tai nostat ne sosussa sama se kummasta. Itse olen tehnyt nuo rahat takaisin suomelle korkojen kera! Saisinkin nyt paljon enemmän kelasta kuin silloin muinoin markkoina.

Jokaisella on oikeus omaan valintaan, enkä usko, että kukaan jää roikkumaan vapaaehtoisesti sossun rahoille. Elämä ei aina vain ole reilua.

Pitääkö aina ensinmäisenä moittia nuoria niiden rahallisen tilanteen takia. Kyllä nuoret kerkeään tehdä vielä töitä monen monta vuotta.

Vierailija
8/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄRSKIÄ ON TEKSTISI!!!!

Vierailija
9/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytämme aika yleisesti seuraavia palveluja:

ÄITIYSPÄIVÄ RAHA TOISET SAA 300 EUROA TOISET LÄHEMMÄS 3 000 EUROA TAI YLIKIN.

ÄITIYS- JA LAPSINEUVOLAT, SIIRTYKÄÄ YKSITYISIIN

ÄITIYSAVUSTUS PAKETTI TAI RAHA

TIET, TERVEYSKESKUKSET

KOULUT, KOULURUOKA

LAPSILISÄT

KOTIHOIDONTUET

JULKISET LIIKENNEPALVELUT

VANHUUDEN YLLÄTTÄESSÄ SEN MYÖTÄ TULEVAT EDUT

TÄSSÄ VAIN MUUTAMA ESIMERKKI SOSSUPUMMILLE!

Vierailija
10/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytämme aika yleisesti seuraavia palveluja:

ÄITIYSPÄIVÄ RAHA TOISET SAA 300 EUROA TOISET LÄHEMMÄS 3 000 EUROA TAI YLIKIN.

ÄITIYS- JA LAPSINEUVOLAT, SIIRTYKÄÄ YKSITYISIIN

ÄITIYSAVUSTUS PAKETTI TAI RAHA

TIET, TERVEYSKESKUKSET

KOULUT, KOULURUOKA

LAPSILISÄT

KOTIHOIDONTUET

JULKISET LIIKENNEPALVELUT

VANHUUDEN YLLÄTTÄESSÄ SEN MYÖTÄ TULEVAT EDUT

TÄSSÄ VAIN MUUTAMA ESIMERKKI SOSSUPUMMILLE!

Vierailija
11/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kun näillä eväillä elämänsä aloittaa ei todellakaan ole todennäköistä että jatkossa ansaitsee elantonsa itse. Näin se vaan menee. Miksi tehdä töitä kun sen rahan muutenkin saa. Vaatii sen muilta työssäkäyviltä.

olikin se, että nostat rahat kelasta eli yhteiskunnalta tai nostat ne sosussa sama se kummasta. Itse olen tehnyt nuo rahat takaisin suomelle korkojen kera! Saisinkin nyt paljon enemmän kelasta kuin silloin muinoin markkoina.

Jokaisella on oikeus omaan valintaan, enkä usko, että kukaan jää roikkumaan vapaaehtoisesti sossun rahoille. Elämä ei aina vain ole reilua.

Pitääkö aina ensinmäisenä moittia nuoria niiden rahallisen tilanteen takia. Kyllä nuoret kerkeään tehdä vielä töitä monen monta vuotta.

Vierailija
12/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren äidin äitiys tulee usein halvemmaksi yhteiskunnalle kun ei tarvitse tuhansien eurojen äitiysrahoja maksella. Ei tule hyväpalkkaiseen (hyvä veronmaksaja sillä hetkellä) isoja taukoja. Nämä äidit myös usein opiskelevat jo vanhempainvapallaa tenttien tms joten tässäkin tulee säästöä.

Ne pienet tuet mitä on mahd sossusta saada, on erittäin oikeutettuja. Vanhempi äiti on useimmiten se loinen jos nyt tarkkaan lasketaan.

t.realistinen vanhempi äiti

ps. onnea ap kovasti! :) Minä ainakin kunnioita kovasti nuorten äitien jaksamista!

Vierailija
13/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin...?

Vierailija
14/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottavat elantonsa muilta. Voisit itse hyvinkin ryhtyä tällaisten elättäjäksi, niin kuulisit heidän ajatuksenjuoksuaan ja tulevaisuudensuunnitelmiaan - putoisi suomut silmiltä. Ei ole 18 v. elämänkokemuksella kypsä kasvattamaan lasta. Kovia ovat kinuamaan rahaa - eivät näe omaa vastuuta elämänvalinnoistaan. Ei maksa saamiaan tukia ikinä takaisin yhteiskunnalle. Pelkkää taakkaa rahallisesti ja henkisesti ympäristölle ja yhteiskunnalle.

Nuoren äidin äitiys tulee usein halvemmaksi yhteiskunnalle kun ei tarvitse tuhansien eurojen äitiysrahoja maksella. Ei tule hyväpalkkaiseen (hyvä veronmaksaja sillä hetkellä) isoja taukoja. Nämä äidit myös usein opiskelevat jo vanhempainvapallaa tenttien tms joten tässäkin tulee säästöä.

Ne pienet tuet mitä on mahd sossusta saada, on erittäin oikeutettuja. Vanhempi äiti on useimmiten se loinen jos nyt tarkkaan lasketaan.

t.realistinen vanhempi äiti

ps. onnea ap kovasti! :) Minä ainakin kunnioita kovasti nuorten äitien jaksamista!

Vierailija
15/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyy todella katkeria VANHOJA ÄITEJÄ, PURKAUS KOHDE ON NUORET ÄIDIT!

Olen itse ollut äiti nuorena 19 vuotiaana ja sittemmin myöhemmin 35 vuotiaana. Raha virrat olivat hieman eri nuorena sain minimiäitiys rahan 1300 mk ja vanhemmiltamme ruokaapuja. Nyt saan lapsilisät sekä kelalta rahaa 3 265,12 euroa 25 pv jakasoissa. Mitä eroa olisi saada minimiä käsittääkseni 300 euroa ja sosiaaliavustusta esim. 300 euroa mikä tekee yht. 600 euroa kuin se, että saan nyt sen 10 kertaisena kelasta?

Vierailija
16/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on yhtään oikeaa nuorta äitiä, vaan noita työkyvyttömyyseläkkeellä olevia skitsofrenisia 30-vuotiaita, joilta on lapset otettu huostaan turvallisuussyistä ja sitten provoilevat täällä kun ei ole muutakaan tekemistä.

Vierailija
17/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä päivänä olet pienokaisesi saanut :) (on minunkin syntymäpäiväni ja olen onnekas ihminen :))

Vierailija
18/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummempia kysymyksiä, ite sain esikoiseni vähän nuorempana

Vierailija
19/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut tarvitsemaasi tukea ja neuvoja?

Vierailija
20/23 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin. Oon mie jotain neuvoja saanut, mut edelleenki on epäselvää, kauan mun tulee imettää vai niin kauan kun maitoo vaan riittää?

Ja kylläpäs pelottaa miltä tissit näyttää tämän jälkeen...

Ennen oli 75B kiinteä ja pyöreä kuppikokona, mut toivon et nää tisut jäis nyt tämmösiks isommiks! JA NÄTEIKS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme