Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveillaanko? Lotossa 10 miljoonaa

Vierailija
21.06.2012 |

Tein lottoa tänään 10 riviä. Lotossa tällä viikolla tarjolla 10 miljoonaa.

Huh huh mikä summa.

Jos voittaisi koko potin, mitä sitä tekisi sillä rahamäärällä? Siitähän riittäisi omien lasten (minulla yksi) loppuelämäksi ja heidänkin lasten. Ja jos hyvin käyttäisi ja sijoittaisi, niin seuraavallekin sukupolvelle :)

Ostaisin talon (nyt vuokralla) ja paremman auton. Uusia vaatteita. Palkkaisin personal trainerin tms, joka katsoisi syömiseni ja liikkumiseni. Matkustelisin vähintään kerran vuodessa. Maksaisin sisarusteni asuntolainat. Ostaisin muutaman sijoitusasunnon, jotka jäisivät sitten lapselleni perintönä. Työntekoa jatkaisin, minulla määräaikainen sopimus, tekisin töitä sen loppuun. Kun sopimus loppuisi, jatkaisin kokopäiväisenä talouden(raha-asioiden)hoitajana. Ainiin, toki maksaisin pois nykyisen autolainan ja vanhan opintolainani.

Mitä sinä tekisit? Lottositko/aiotko lotota? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lainan pois ja lapset pääsisivät ensimmäisen kerran lentokoneella lomalle.

En taida kuitenkaan lotota, ei ole varaa :(

Vierailija
2/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo useasti voittanut 5 oikein. Enkä ole edes lotonnut montaakaan kertaa.

Minä lähtisin keinohedelmöityshoitoihin ulkomaille. Varasisin vaikkapa kymmeneen hoitoon rahat. Sitten laajennuttaisin meidän taloa ja ostaisin toisen talon jonnekin lämpöiseen. Vaikkapa Floridaan. Miehelle ostaisin ylläriksi jonkun auton. Säästöön rahaa tietysti. Sisarusteni (5kpl) asuntolainat maksaisin pois. Äidilleni ostaisin asunnon ulkomailta (hänen suuri haaveensa muuttaa espanjaan). Hyväntekeväisyytee olisi kans pakko laittaa. lapsille ja eläimille.

Lopettaisin muutes työt seinään ja perustaisin varmaan oman firman. Jossa sitten tekisin töitä sen mitä huvittaisi. Ehkä 3 päivää viikossa. Tekisin lisää lapsia, ainakin vielä kaksi. nyt niitä on kolme. Hankkisin kodinhoitajan.

Olisipa ihanaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuttaisin talon, ajaisin ajokortn ja ostaisin auton, sijoittaisin johonkin varmaan niin ettei tietty elintaso koskaan loppuisi.

Vierailija
4/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuttaisin talon, ajaisin ajokortn ja ostaisin auton, sijoittaisin johonkin varmaan niin ettei tietty elintaso koskaan loppuisi.

Kai huomenna aamupäivällä vielä ehtii? Tuun sitten kertomaan teille jos voitan että itseänne saatte syyttää :)

Vierailija
5/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi olis mulle niin unelmien täyttymys. Ei sillä, että haluaisin ostaa mitään, mutta voisin ruveta täyspäiväiseksi sijoittajaksi.

Jatkaisin varmaan tässä vuokralla asumista. Toinenkin auto vaihtuisi varmaan kans hybridiin. Sit luultavasti jäisin välittömästi osittaiselle hoitovapaalle, jos työnantaja antaisi jäädä ja odottaisin kun seuraava joku finanssialan koulutus alkaisi, niin hakisin siihen. Jos mies haluaisi jäädä kans osittaiselle hoitovapaalle, niin maksaisin senkin hänelle toki.

Vanhempieni asuntolainan maksaisin myös pois, jos he haluaisivat.

Sit vaan sijoittelisin rahoja päivästä toiseen, kun olisin saanut vielä koulutkin käytyä ;-)

Vierailija
6/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani minua ei nähtäisi enää koskaan. En alkaisi elää mitään luksuselämää vaan muuttaisin johonkin pikkukaupunkiin, liikkuisin luonnossa, viettäisin rauhallista kotielämää jne.

Vierailija
7/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva haaveilla teidän kanssa, mutku mä onneton oon jo (mielessni) tuhlannu voiton:D

Vierailija
8/8 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva haaveilla teidän kanssa, mutku mä onneton oon jo (mielessni) tuhlannu voiton:D

Ap tässä

Kiitos kaikille unelmansa jakamisesta.

Pari päivää vielä voidaan unelmoida. Sitten se pilvilinna romahtaa. Ei taaskaan voittoa, ainakaan mun kohdalle.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi