Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?
Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.
Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
Kommentit (225)
Pimpin koolla tässä haetaan kaiketi lähinnä tiukkuutta? Siihen ei pituus tai makkaroiden määrä vyötäröllä vaikuta eikä edes se onko synnyttänyt ellei ole pahasti vaurioitunut paikat synnytyksessä. Jos synnytykset ollut "helppoja" ei vaikuta tiukkuuteen kuin viikon ehkä. Ne on lihakset alapäässä mitkä tiukkuuden tekee, kuinka hyvä puristusvoima on. Naisella voi olla tiukka pimppi vaikka olisi useamman nelikiloisen puskenut maailmaan ja vaikka fistausta pystyisi harrastamaan. Nuo kertovat paikkojen joustavuudesta, lihaksisto määrittää tiukkuuden ja jos pimppi tuntuu väljältä sen voi treenata tiukaksi. :)
Treenatuilla piukkapyllysillä salikissoilla on uskomattoman tiukkaa myös siellä. Kun kerran sellaista saa ei mikään muu enää kelpaisikaan
Kaikilla naisilla joita olen päässyt kokeilemaan on olleet erilaiset värkit niin ulkoisesti kuin tiukkuudeltaan toisin kuin pyllyt jotka ovat olleet hyvinkin samantuntuisia. Pillussa ilmeisesti on hallittavia lihaksia joita käyttämällä pystyy vaikuttamaan tiukkuuteen ja isoillakin tytöillä on olllut tosi tiukkoja pimppejä.
Lihavalla on iso läski ja pitkä viiva mutta lapsena se on semmonen pieni leveä viiva kaari
Vierailija kirjoitti:
kokemukseni mukaan tosi hoikilla ja varsinkin pitkillä naisilla (joilla saattaa olla isohkot kädet, jalat ja kasvonpiirteet) on aika löysä ja myös turpean näköinen alapää. lihavaa en ole koskaan pannut mutta chubbya ja heillä monesti on viivapimppi ja vähän tiukempi ainakin suuaukko. sisältä leveämpi. ai niin, parista synnyttäneestä kokemus ja niillä on löysähkö.
Suuaukko tiukempi? Mitä ihmettä paino siihen vaikuttaa? Vai meinaatko että lihavilla on myös esim suu(aukko) pienempi kuin keveämmillä?
Vaimo on pieni reilut 160cm ja leveä lantionen, lyhyt jalkainen. Pillu ollut aina itselle numeroa kaksi liian pieni. 7 synnytystä takana, väliliha aina jouduttu leikkaamaan. Viimeisen iltatähden ja edellisen väli oli kymmenkunta vuotta, 14h kesti synnytys, kun piti aloittaa taas alusta. Pillun tiukkuus palautunut aina parin vuoden sisällä synnytyksestä. Nyt on melken parikymmentä vuotta kulunut viimeisestä synnytyksesta ja pillu alkaa olemaan yhtä tiukka kuin parikymppisenä tavatessa. Pillun koko siten synnytyksistä riippumatta se millaiseksi on syntynyt. Ihan heti en usko, että synnytyksissä venyy ja menee pilalle. Tiukasta pillusta saanut nauttia koko ikäni, eikä ole jatkuvasta naimisesta minnekään venynyt. Mielumminkin niin, että jatkuvat orkut on tiukentaneet ja parantaneet pillunlihaksia. Ei olisi haitannut vaikka olisi vähän venynytkin.
Vierailija kirjoitti:
Treenatuilla piukkapyllysillä salikissoilla on uskomattoman tiukkaa myös siellä. Kun kerran sellaista saa ei mikään muu enää kelpaisikaan
oiskohan noin, tekevät pinnallisia, kyykky ei lisää oravalihasten tiukkuutta vain syvät harjoitukset
Entinen työkaverini oli erittäin pienikokoinen nainen, max 155cm. En tiedä millaisiin miehiin hän oli tottunut mutta väitti 16cm kulliani isoksi ja en ole ennen enkä hänen jälkeen saanut yhtä tiukkaa naista.
Fysiikan laki, että pienellä naisella on moni asia pientä. Kädet, kasvot, vartalo, jalat, ja pimppi. Tiedän kokemuksesta. Vaimo on siro 154cm.
Mun mielestä pieni nainen on yksistään valtavan kiihottava asia. Parhaat seksit olleet sellaisen kevyen hyväperseisen minihobbitin kanssa jonka saa pitkänä miehenä hyvin vielä syliin ja taskuun ja jota voi hyvin liikutella toisin kuin isompaa naista. Lisäksi tiukin pillu oli myös eräällä pienellä naisella aikanaan. Jumakauta että sellainen pieni nainen hyvällä kropalla tiukoissa legginseissä tai trikoissa kääntää pään. Harmi että niistä saa aina tapella ja niiden huomiosta muiden runkkareiden kanssa.
Vaimo on ainakin lihava ja sillä on todella väljä pillu.
Olen 160cm ja hoikka. Pillu on lyhyt mutta leveä sivusuunnassa. Eli ei kovin tiukka. Lapsia ei ole. Yli 15 cm munat sattuvat. En koe, että lyhyestä, leveästä pillusta olisi siis iloa. Lihakset ovat melko vahvat, mutta muutama mies ei ole tykännyt kun puristelen niitä. Kuulemma tunneli vääntyy niin vinoon että tuntuu kuin mukkeli katkeaisi :/. Eli nekin hyödyttömät tässä hallimallissa.
N28
Ehkä ihan ääripäissä voi pienimmillä on pieni, mutta sehän on sidekudosta ja muuta rakennetta, joten ei se niin koosta ole kiinni, olen itse pitkä nainen ja pimppi on kireä ja pieni. Jo keskikokoinen on minulle liian iso, jos ei olla todella huolelllisia esipuuhissa. Ekasta kerrasta ei minulla tullut mitään, kun immenkalvoa ei saatu rikki, se oli sellaista nahkamaista paksua, jossa oli muutaman millin reikä. Ja kun lopulta saatii isommaksi se kiristi vielä puolen vuodenkin päästä, jolloin gynekologi kirurgisesti avasi sitä, mutta siltikin alue jäi kireäksi. Kiva miehelle, kivuliasta naiselle.
Halusi kertoa siksi, että jokainen tietäisi, että immenkalvo voi olla läpipääsemätön este ja olisi parempi ollut, jos olisin suoraan mennyt gynekologiseen avaukseen, mutta en kehdannut enkä tiennyt. Näin ollen kestin suuria yhdyntakipuja aivan liian kauan ja ehkä kaikki kivut olisi saatu pois, jos olisi heti toimittu viisaammin.
Varmaan synnytyksessa parempi, jos ei oo tiukka tai pieni :Dtai etta on joustava
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm ja hoikka. Pillu on lyhyt mutta leveä sivusuunnassa. Eli ei kovin tiukka. Lapsia ei ole. Yli 15 cm munat sattuvat. En koe, että lyhyestä, leveästä pillusta olisi siis iloa. Lihakset ovat melko vahvat, mutta muutama mies ei ole tykännyt kun puristelen niitä. Kuulemma tunneli vääntyy niin vinoon että tuntuu kuin mukkeli katkeaisi :/. Eli nekin hyödyttömät tässä hallimallissa.
N28
Kyllä ihme valitusta miehiltä, jos puristelu tuntuu ikävältä. Onko olleet jotenkin pienellä varustettuja tai ohuita tai molempia. Omalla vaimollani on myös voimaa pillussa. Onneksi itsellä on pitkä ja paksu kivikova kalu, niin kestän tuon taivaallisen puristelun. Mikään ole niin hienoa kuin eläväinen voimakas pillu. Mutta jos sulla on leveä ja lyhyt, niin etsi sitten paksu-ja lyhytkaluinen vesseli. Niitä pitäisi löytää helpostikin. Paksuus kun on yleisempää kuin normia pidempi.
Ma oon pienikokonen,mut lantion seutu isompi ..ei oo ikin ollu mtn ongelmaa sangyssa esim,eli ei oo ainakaa liian tiukka.ei oo ollu ongelmaa vahan isompienkaan kanssa :Dainakaan kosteudessakaan.eli varmaan on aika yksilollista.seki vaikuttaa et kui usein harrastaa seksia.se kuitenki muokkautuu ja vahvistuu kaytossa ni inn ku lihaksetki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Kyllä ihme valitusta miehiltä, jos puristelu tuntuu ikävältä. Onko olleet jotenkin pienellä varustettuja tai ohuita tai molempia. Omalla vaimollani on myös voimaa pillussa. Onneksi itsellä on pitkä ja paksu kivikova kalu, niin kestän tuon taivaallisen puristelun. Mikään ole niin hienoa kuin eläväinen voimakas pillu. Mutta jos sulla on leveä ja lyhyt, niin etsi sitten paksu-ja lyhytkaluinen vesseli. Niitä pitäisi löytää helpostikin. Paksuus kun on yleisempää kuin normia pidempi.
Itse asiassa noilla miehillä, joilla vääntymisen tunnetta tuntui oli keskikokoinen tai isompi penis. Mutta se mikä heitä yhdisti oli tosiaan aavistuksen pehmeä, mutta muuten normaali erektio. Teräsmunaiset eivät ole asiaa kauhistelleet. Mutta eipä tuolle erektion kovuudelle paljon voi. Kyse on kuitenkin ollut parikymppisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
N28
mukkeli? olipa nimitys, itse nautin kanssa naisen puristelusta jos sen osaa vielä tehdä aaltomaisesti, miten se tunneli muka voi vääntyää vinoon puristellessä onko kokeiltu esim letkunpätkällä taikka kkurkulla katkeaako se keskeltä? vai mihini nuo havainnot perustuu
jkjkhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
mukkeli? olipa nimitys, itse nautin kanssa naisen puristelusta jos sen osaa vielä tehdä aaltomaisesti, miten se tunneli muka voi vääntyää vinoon puristellessä onko kokeiltu esim letkunpätkällä taikka kkurkulla katkeaako se keskeltä? vai mihini nuo havainnot perustuu
En ole kokeillu mutta voisin kokeilla jollakin sopivalla jutulla. Mulla on vaan tuo kahden miehen näkemys:
Mies 1: "Kun puristat, tuntuu kuin muna katkeaisi ja pillu menee ikävän ahtaaksi."
Mies 2: " Parempi kun et purista lihaksilla. Muna vääntyy outoon kulmaan."
Tarkemmin en osaa sanoa :/. Tiedän vaan ettei se ole ainakaan rentona mikään ahdas.
Kyllähän jokainen normaalijärkinen ymmärtää, että naisen kaikki paikat pienenevät ja suurenevat koon mukaan, noin keskimäärin. Ei ole olemassa mitään kohtaa, jolla olisi aina sama koko naisen koosta riippumatta. Iso nainen, isommat kädet jne.