Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua ääniyliherkälle!!

Vierailija
20.04.2012 |

Naapurissa on taas bileet, kuten tähän saakka joka ikinen pe-ilta. Olen ääniyliherkkä, äänet joita en voi kontrolloida ahdistavat ja aiheuttavat kamalia paniikkikohtauksia. En saa unta nytkään, koska yöllinen metelöinti on kamalinta mitä tiedän ja niinpä "päivystän" tunnista toiseen. Naapurissa jyskyy basso, välillä huutavat ja tappelevat jne. Kukaan muu perheessäni ei onneksi tästä häiriinny, minä vain en saa unta.

Tietokone on päällä, musiikkia tulee kuulokkeista. Ei auta, ei riitä- vähän väliä nostan toisen kuulokkeen ja kuulostelen meteliä. Ahdistaa, tuntuu että happi loppuu. Apua!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjaa bileajat ja häiriöt ylös, pyydä naapureitakin allekirjoittamaan ja tee valitus isännöitsijälle.

Mutta muuten tuohon ehkä kannattaisi yrittää saada lääkärin tai psykologin apua.

Vierailija
2/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa biletystä ei tarvitse kenenkään sietää!

Mua ärsyttää itseä, vaikka nuori olenkin, naapurin bilehileet. Tai ei ärsytä enää, joku naapurin mummo ehti valittaa. Todella törkeää oli käytös muutenkin, heittivät roskat parvekkeelta ja rymysivät miten sattuu. Mulla ei ole ikinä ollut tarvetta moiseen.

Kun muutin tänne, mua tentattiin ihan hulluna just nuoren iän takia, pelkäs vissiin vuokranantaja mun olevan myös metelöijä..

Niin ja mulla stressi aiheuttaa tuota meluherkkyyttä. Kunnon stressin painaessa päälle mikä tahansa ääni aiheuttaa ahdistuksen. Se itse ääni ei siis tainnut olla se syy, vaan jokin muu ahdistus joka purkautui ääniherkkyytenä! :) Kannattaa ensiksikin koittaa saada se naapurimelu kuriin ja jos pienemmät äänet ärsyttää, niin lääkärille mars :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, ettei heitä häiritse viikottaiset bileet ja tappelut rapussa jne.?? Vai pelkäävätkö vaan seurauksia? Isännöitsijä on lopettanut vastaamisen minulle, olen jokaisesta metelöintikerrasta tehnyt erikseen ilmoituksen. Poliisille soittaminen tuntuu liioittelulta, kun olen todistanut paljon pahempiakin bileitä enkä ole edes itse vielä käynyt sanomassa tällä kertaa että olisivat hiljempaa.

ap