Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläydytään hetkeksi palstakiusaajan rooliin :D

Vierailija
20.06.2012 |

Jokainen esittää yhden järkevän aloituksen tähän ja keksii perään palstakiusaajan tai muuten vain idiootin kommentin. Mä aloitan:

Asta asiallinen: "Heippa äipät! Mitä mieltä konttauskypärästä? Kannattaako ostaa?"

Inka idiootti: "Siis kuka v***n HULLU laittaa lapselleen konttauskypärän??!!! Taidat olla joku masentunut työtön luuseri, joka ei viitsi vahtia lastaan sen vertaa, ettei kolua jatkuvasti päätään. Just joo, kypärä vaan päähän pennulle ja heitteille, mutsi menee lääkehuuruissaan makaamaan petaamattomaan sänkyyn. Taiat haluta, että lapses ei opi varomaan mitään vaan joutuu johku tapaturmaan? Lapset pois tommosilta."

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä Espanjasta, vieläkin on 27 lämmintä.

"Ilmasto kiittää! Pakkoko maapallo on lentelemällä tuhota, mitä vikaa kotimaassa on?"

Vierailija
2/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies olisi kotona 2-kuukautisen vauvan kanssa?

Vastaus: "Miksi teet lapsia, jos et aio hoitaa niitä? Lapsi ansaitsee rakastavan äidin. Anna lapsesi adoptioon, maailmassa riittää lapsen oikeasti haluavia ihmisiä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkää töihin ja opetalkaa olemaan aikuisiksi.

Vierailija
4/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs oot menny persettäs jakamaan varatulle miehelle, ihan oikein sulle tommonen, kärsi ny huora tekojes seurauksista, oisko kannattanu miettiä vähän aikasemmin, ennenku meet ja riistät lapsilta onnellisen perhe-elämän?!?! Ja ihan turha väittää, ett mies ois ollu jo eronnu, hässitte kuitenkin jo kun oli vielä naimisissa!"

Vierailija
5/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huolestunut ilmastonmuutoksesta ja lasteni tulevaisuudesta.

"Vitun viherpiipertäjä, ilmastonmuutosta ei oo olemassakaan!! Ite hankin just katumaasturin ja ens lomal lennetään perheellä Karibialle!"

Vierailija
6/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutui jonnekin leikkikehä-keskustelupalstalle... sieltä poistuttuaan se oli ihan että onks naiset oikeesti tommosia?!!

Vierailija
7/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko ap persu, persut sitä ja tätä.

Lestoilla on kakkia housussa.

Vierailija
8/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette laittaneet lapsen nukkumaan omaan huoneeseen? Meidän esikoistyttö on 7kk eikä heräile enää yöllä, joten olemme alkaneet miettiä asiaa..

Vastaus: Ei juma hässikää vaikka olkkarin sohvalla älkääkä hylätkö viatonta vauvaparkaa yksin johonkin toiselle puolelle taloa nukkumaan! Toivottavasti ette saa enää lisää lapsia jos on noin vaikeeta jaksaa sitä ensimmäistäkään hoitaa kunnolla.. Nuoret äidit, huoh. :(

Vierailija
9/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutui jonnekin leikkikehä-keskustelupalstalle... sieltä poistuttuaan se oli ihan että onks naiset oikeesti tommosia?!!

Yksi mies luki Vauvaa kun minä käskin ravintolaillan jälkeen. Seuraavana päivänä sanoi, että hän ei ota enää koskaan suomalaista naista :DD

Vierailija
10/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies luki Vauvaa kun minä käskin ravintolaillan jälkeen. Seuraavana päivänä sanoi, että hän ei ota enää koskaan suomalaista naista :DD

joskus lueskellut virolaisia naisten foorumeita, ja musta siellä ainakin on hyvin samat elementit ilmassa kuin täällä.

En mä muuten sanoisi, että miehet olis sen parempia, jos ottaa esimerkiksi vaikka IS:n keskustelupalstan.

Vierailija
11/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei taia sulta paljoo aivotoimintaa löytyä, jos niin köyhä mieli, että tänne pitää tulle kyseleen lapselles nimeä! Voi lapsiraukka mitkä geenit perii... Ei

ku suoraan johku keharien hoitolaitokseen loppuiäkseen. ELINa!!! Sama ku ois Mulkkua tai Munaa? mieti mimmosen tulevaisuuden sä haluut lapselles? Kiva sit yläasteella ku kaikki kiusaa. Lapses tulee vihaamaan sua loppuelämänsä. Turha sit itkee ku ei tuu vanhainkotiin kattoon. Entäs sit toi Ada? just tollanen lähiönimi, joita on yhellä tusinasta. Mistäs päin Itä-Helsinkiä sitä ollaan, Vuosaaresta, Mellunmäestä?

Vierailija
12/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen ja vittuiluhan ovat vain luontaisia reaktioita ihmisten avuttomuutta, tyhmyyttä ja säälittävyyttä kohtaan, sitten kun sitä on saanut kohdata liian paljon. Eikö meidän tehtävänä olekaan näyttää ihmisille missä kohtaa/kohdissa tuli tehtyä virheitä? Eikö se olekaan palvelus, että näyttää ihmiselle hänen tekemät virheet, jotta hän voi sitten puuttua niihin tai oppia niistä? Onko se väärin valistaa ihmistä, että hänen omistamilla asioillaan on kääntöpuolikin, ja että hän ilmeisesti on niin tyhmä että ei näe niitä? Jos vihaa jotain ihmisryhmää, ja sitten kohdalle tulee tämän ihmisryhmän edustaja, onko se väärin osoittaa sitä vihaa sillä sekunnilla vai pitäisikö se viha tukahduttaa? Minun käsitys on, että tukahduttaminen ei ole koskaan hyvä idea. Avuttomuus ilmenee kysymyksinä, viha avuttomuutta kohtaan ilmenee vittuiluna. Elämässä ei voi välttyä itkemiseltä. Eikö se olekin parempi että se tapahtuu täällä netissä kuin tuolla ulkomaailmassa? Onko se minun vika, että minä olen sellainen kuin olen? Onko se parempi tarjota suoria helppoja vastauksia ihmisille vai opettaa heidät kalastamaan itse omat vastauksensa? Eikö se Jeesuskin sanonut jotain kalan antamisen ja kalastamisen opettamisen eroista?

- Piru

Vierailija
13/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sillon paskat nakkaa siitä mitä muut aattelee. Se on ihan oma asia, jos palstakettuilu (sori aito kirjottaja ei pysty käyttää v-sanaa, edes kuvitteellisesti, oikeesti, tulee huono omatunto) alkaa häiritsee. Sit pitää varmaan sulkee tietokone jos tulee niin paha olo. Emmä ainakaan ala rajottaa mun sanomisia siks jos joku luuseri niistä ahistuu, mitä on nii heikko".

Vierailija
14/14 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksia, en ymmärrä kuka näihin viitsii edes vastata. Siis avasinhan mäkin tän ja vastaan vaikkei mulla mitään muuta asiaa ollutkaan kuin että ap on typerä ja tyhmä oli aloituskin."