Montako lasta haluat
Haluan vain yhen,joka minulla jo on. Lähipiirissä saa kylmiä katseita tämän vuoksi. Varsinkin miehen puolelta.
Kommentit (40)
En ymmärrä. Yksi tai kaksi riittää.
Miks 1 tai 2 riittää?
T.
Monta lasta toivova, nyt 2 lapsen äiti
Koska mulla on vaa yksi lapsi. Pitäähän mun jaksaa huolehtia enemmän kuin yhdestä.
Oletteko ensisijaisesti äitejä vai rakkaita vaimoja? Synnytättekö kaikki alakautta ja onko teille enää sen jälkeen hyvää seksielämää?
Koska mulla on vaa yksi lapsi. Pitäähän mun jaksaa huolehtia enemmän kuin yhdestä.
Ei elämässä ole kysymys jaksamisesta vaan elämisestä niin, että itsestä tuntuu hyvältä.
Oletteko ensisijaisesti äitejä vai rakkaita vaimoja? Synnytättekö kaikki alakautta ja onko teille enää sen jälkeen hyvää seksielämää?
tähän mäkin haluan vastauksen. kiva ois saada myös siihen lestadioilaiskysymykseen
Halusin kolme. Nyt olen ollut 4 kertaa raskaana, mutta saanut vain 1 lapsen("vain" kuulostaa kyllä väärältä sanalta). Nyt jos joskus vielä 1 saan, en enempää toivo. Olen varma etten kestä kolmannen yritystä enää.
Saanko kysyä onko löytynyt syytä km? Mulla niitä 3... :-(
Ei ole tutkittu, koska perättäisiä ei ole kuin 2. Eli 2 ennen lasta ja yksi sen jälkeen. Kaikki kun vaan sanoo et on niin normaalia saada keskenmeno. Niinpä. Kropalle tässä raskainta vielä se, ettei ne ole tulleet helpolla sit pois. Eli keskeytyneitä keskenmenoja.
viisi on, mitään isompaa suunnitelmaa ei ole ollut asian suhteen.
Kaikki ovat syntyneet alakautta, ja seksielämä on vuosien aikana vaan parantunut.
33/ 5:n äiti
siitä syystä, että esim 5 lapselle en voi antaa kaikkea mahdollisimman tasapuolisesti. Jäi lapsuudessa vituttaan kun piti kaikki jakaa 4 sisaruksen kanssa.
siitä syystä, että esim 5 lapselle en voi antaa kaikkea mahdollisimman tasapuolisesti. Jäi lapsuudessa vituttaan kun piti kaikki jakaa 4 sisaruksen kanssa.
oletko vieläkin MINÄ MINÄ ihminen? Sillä minullakin on 4 sisarusta ja koskaan ei ole vituttanut jakaa yhtään mitään. Sisarukset on ollut mahtava juttu.
'Mä en tunnu itseäni hyväksi äidiksi
Koska mulla on vaa yksi lapsi. Pitäähän mun jaksaa huolehtia enemmän kuin yhdestä.'
Mä tunnen itseni parhaaksi mahdollisesi äidiksi, kun en pykää ylikansoitettuun maailmaan enempää kuin yhden tenavan.
'Mä en tunnu itseäni hyväksi äidiksi
Koska mulla on vaa yksi lapsi. Pitäähän mun jaksaa huolehtia enemmän kuin yhdestä.'Mä tunnen itseni parhaaksi mahdollisesi äidiksi, kun en pykää ylikansoitettuun maailmaan enempää kuin yhden tenavan.
hyvillä geeneillä sitä vaan kannattaakin jatkaa enemmän kuin yhden lapsen verran. Huonoilla geeneillä sitten vaan se yksi :)
Haluaisin vielä ainakin 1-2 lasta lisää.Kaikki alakautta syntynyt. Meilläkin seksielämä vain parantunut vuosien myötä.
oletko vieläkin MINÄ MINÄ ihminen? Sillä minullakin on 4 sisarusta ja koskaan ei ole vituttanut jakaa yhtään mitään. Sisarukset on ollut mahtava juttu.
Totta kai sisarukset ovat mahtava juttu, mutta pointti olikin lähinnä se, että tiettyjä asioita ei voitu ostaa, koska sitten olisi pitänyt ostaa kaikille. Esim polkupyörät, kengät jnejne. Ei mitään "mmuttakunmähaluun!" -juttuja, vaan ihan tarpeellisia, elämää helpottavia asioita. Vanhemmillani oli periaate, että kaikki saavat saman verran.
Jos mulla olisi 5 tai 6 lasta, kukaan ei saisi ajokorttia tai yo-lahjoja jne, koska en voisi niitä kaikille kustantaa. Tämä oli pointtini. En näe mitään järkeä hankkia niin montaa lasta näillä varoilla. Tätä eivät valitettavasti vanhempani ymmärtäneet, äitini oli 26 nuorimman sisareni syntyessä, meillä on 6 vuoden ikäero.
Nuorempana oikeastaaan miettinyt monta haluan. Kaksi oli kai silloin sellainen normaali ihanne.
Nyt odotan neljättä! Ekan ja nelosen ikäeroksi tulee 5v.2kk.
Jokainen lapsista on suunniteltu ja välillä käytetty ehkäisyä. Lapset hoidettu kotona, mutta silti olen töissäkin kerinnyt välillä käydä. Mieheni on tällöin ollut lasten kaa muutamia kuukausia koti-isänä ( nyt mies kotona 4,5kk kolmen muksun kaa ja mie töissä).
Lapsilleni olen äiti ja miehelleni vaimo. Lapset tehnyt kaikki alakautta ja seksielämämme mielestäni hyvää ja riittävää (1-4 kertaa/viikko). Kunnioitamme toinen toistamme niin vanhempana kuin puolisonakin.
Luulen, että tämä neljäs tekee perheestämme täyden, eli viimeistä viedään :)
ja kaikki on tehty pienin välein