Jos olisit sinkku haluaisitko suhteeseen Jere Karalahden kanssa?
Kommentit (15)
Totta kait haluaisin. Se että hän on vähän vaikea johtuu vaan siitä että sen aikaisemmat naiset eivät ole osanneet käsitellä ja pitää huolta hänestä. Minä kyllä pystyisin muuttamaan Jeren olemalla hänelle kiltti enkä ns. nalkuttava vaimo tai tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kait haluaisin. Se että hän on vähän vaikea johtuu vaan siitä että sen aikaisemmat naiset eivät ole osanneet käsitellä ja pitää huolta hänestä. Minä kyllä pystyisin muuttamaan Jeren olemalla hänelle kiltti enkä ns. nalkuttava vaimo tai tyttöystävä.
Niin juuri. Aiemmat vaimot ja tyttöystävät ovat olleet narsisteja, jotka eivät ole ymmärtäneet hyväksyä ja tukea herkkää ja tosi kivaa miestä! Minä tukisin ja ymmärtäisin! Kohtelisin kuin kukkaa kämmenellä, herättäisin hellään suudelmaan. Niin saadaan kaltoinkohdellusta miehestä kuorittua esiin se ihana oikea mies!
Totta kai! Hänhän on ihana poikkeusyksilö: ainoa vakavasti päihderiippuvainen, joka osaa nykyään juoda kohtuudella. Ainoa päiväkotiyritttäjä, jolla saa olla huume- ja väkivaltatuomioita, koska kyllähän Jere nyt lasten kanssa silti osaa olla. Varmasti nyrkkeilyssäkin ihan haka, pää toimii kuin partaveitsi, vaikka sitä on hakattu kaukalossa ja liuennettu huumeilla ja viinalla. Täydellinen paketti kerta kaikkiaan! Siis jos hakee päihderiippuvaista ja väkivaltaista miestä.
Ei kai Jere ole alkanut olemaan nyt ap noin tarkka vastapuolen parisuhdestatuksesta?
🤢😵💫