Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi perheeni on minua vastaan??

Vierailija
20.04.2012 |

Aivan se ja sama mitä teen. Teen kaiken väärin! Laitan ruokaa, he eivät tahdo syödä sitä. Siivoaisin joka päivä kämpän, heidän mielestään en siivoa koskaan ja sotken vain. Minulla on elämäni mies, niin siskoni on joka h****tin erillään nukkumamme yön jälkeen huutelemassa että olisin pettäny tätä ja väittää samaa miehelle.

Aina ku käyn esim. vessassa ni tulee huutelua että olen paksuna yms. Se on raskasta ja nämä ei lopeta.

EN saa olla siskon poikani vieressä koska olen muka jotenkin vaarallinen ja huono ihminen. Jopa lapsi opetetaan olemaan minua vastaan.

Ja nyt, he tekevät pilkkaa siittä, kun minut o aikoinaan raiskattu!! se on heille hieno pilailun aihe, keksivät lisää ja lisää seksi tilanteita, ja kysyvät vielä sen tehneen miehen mielipidettä. huutelevat ympäriinsä miten helposti annan ja mikä pettäjä olen?!!?

mitä tässä pitäisi tehdä?? Tappaa itsensä että he saisivat lisää juhlan aiheita?? En jaksa enää!

Tuntuu siltä että aina kun minule on tehty pahasti niin nämä juhlivat kustannuksellani.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä enää tällaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
2/16 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimaantuvat tällaisella sairaalla tavalla. Kun tölvivät sinua, kokevat olevansa jotenkin parempia.

Olen vain jo jotenkin patoutunut tähän etten edes osaa lähteä.. en ymmärrä heitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan mitä kivaa siinäon että on raiskattu. Sanoisin että se ei ollut ivaa ja että sattui. daa

Vierailija
4/16 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kamalaa! Jos on mahdollista, niin katkaise välit pian. Tai välttele kaikkia tilanteita heidän kanssaan jos vain mahdollista. Sinuna en tekisi mitään heidän puolestaan. Siinäkö huudelkoon jos ei kelpaa.

Vierailija
5/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma kämppä mutta nämä ihmiset tarttevat välistä "omaishoitajaa" ja en viihdy omassa asunnossani parin muuttujan takia.. odotan että tulee uudesta koulutuksesta laput että voisin vaihtaa paikka kuntaa

Vierailija
6/16 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan mitä kivaa siinäon että on raiskattu. Sanoisin että se ei ollut ivaa ja että sattui. daa

..olenko jo yrittänyt? mitä enempi yritän olla vahva, sitä pahemmaksi tämä menee.

Vierailija
7/16 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksen uhrille vittuilu raiskauksesta on jo murhaan oikeuttava teko. Sairasta sakkia.

Vierailija
8/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateudelta. Voiko mitenkään olla tämä kiusaamisesi syy?

Vaikka ovat läheisiäsi, koveta korvasi ja ole heidän lähellään vain välttämättömin aika. Älä haaskaa itseäsi.

Voisi tehdä hyvää sellainen tyyni vetäytyminen vähän etäämmälle ja erilleen. Sen ei tarvitse ole repivää, mutta voisi tehdä sinulle hyvää.

Tuollaisen kokemuksen jälkeen, muista itse aina että olet hyvä ja arvokas ihminen.

Vierailija
9/16 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei saa kohdella ketään!

Ehdotan kylmästi yhteydenpidon vähentämistä minimiin. Hanki oma elämä ja jätä heidät pärjäämään itsekseen. Hankkikoot omaishoitajan muualta. Hanki ystäviä jotka kohtelevat sinua hyvin. Raiskaus on kamala asia. Voit puhua siitä tukikeskuksesta. Tarvitsetkohan muutenkin terapeuttia avuksi? Perhetaustasi kuulostaa tosi kolkolta. Voitko vaihtaa asuntoa jos nykyinen ei ole viihtyisä?

Arvostaminen lähtee itsestäsi, arvosta itse itseäsi ja hankkiudu seuraan joka kohtelee sinua hyvin. Älä kerro omista asioistasi suvullesi.

Vierailija
10/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kateudelta. Voiko mitenkään olla tämä kiusaamisesi syy?

Tuskin.. mistä he voisivat olla minulle kateellisia? heillä on itsellään pitkät suhteet, minun onneni yritetään heti tuhota ja minusta maalataan aina se paha, vaikka se olisikin ollut mies joka on käynyt minuun käsiksi heidän petto valheidensa takia.

Heillä itsellään on lapsia, minulla ei. Käyvät töissä, itse haen ja yritän mutta ei ikinä tärppää.. tuntuu kuin olisin vain yksi yhteiskunnan turhake ja sitä mieltä näyttävät olen hekin.

Olen jo harkinnut "kuolemaa", eli vaihtaisin nimeni ja muuttaisin toiselle paikkakunnalle.

Jos vaikka minusta tulisi sen jälkeen arvostettava ihminen muiden silmissä.

Vierailija
11/16 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki karusti vain. Ethän sinä voi heitä auttaa jos olet kerran heidän mielestänsä h***a. Muuta esim. toiselle paikkakunnalle. Älä missään nimessä enää kerro yksityisasioitasi noille ihmisille, tai kellekään sukulaisille.

Pohjimmiltaan tämä johtuu siitä, että siskosi on katkera elämäntilanteestaan. Todennäköisesti hänen oma miehensä on pettänyt häntä. Tai ehkä hän toivoo että pettäisi, että pääsisi siitä eroon. Sinä taas voit tehdä elämässäsi mitkä ratkaisut vain. Nyt vain reilusti etäisyyttä, ehkäpä tilanne muuttuu ja osapuolet kasvavat ihmisinä. Tai sitten ei.

Vierailija
12/16 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde niin kauas kuin pääset.

"katoa" vaikka ja aloita uusi elämä!

Vierailija
13/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetkohan muutenkin terapeuttia avuksi?

Voi olla, sen näkee sitten kuin masentuneeksi alan muuttua, onneksi on hyviäkin ystäviä jotka yrittävät sentäs tukea.

He kyllä huomaavat heti jos tarvitsen ammatti apua.

Vierailija
14/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä kohdellaan tiskirättinä juuri niin kauan kuin hän itse siihen asemaan suostuu. Sitten kun päätät että et enää suostu, se loppuu.

Vierailija
15/16 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma perheeni (siis lapsuuden perheeni) ei tee muuta kuin valita minulle.Lähinnä siitä kuinka huono äiti olen. Ja tietysti keskenään marisevat alvariinsa. Mietin juuri tänään, että en ole kertaakaan kuullut mitään positiivista omasta äitiydestäni. Tai parisuhteestani tai lähestulkoon mistään muustakaan. Äitini ja pikkusiskoni ovat pahimmat, ovat oikein lyöttäytyneet yhteen...haukkumaan minua ja lapsiani.

Vierailija
16/16 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimaantuvat tällaisella sairaalla tavalla. Kun tölvivät sinua, kokevat olevansa jotenkin parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan