Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käräyttänyt jotain Facebook tiliä (esim. uhkailun tms. takia)? Onko tili suljettu?

Vierailija
20.06.2012 |

Mulla ja kahdella (tai sanotaanko nyt, että viidellä-kuudella ihmisellä) on sellainen ongelma, että yksi tyyppi on uhaillut (muutamaa myös poliisilla), valehdellut, levittänyt valheita pitkin turuja ja toreja ja käyttäytynyt muutenkin erittäin agressiivisesti.

Ja kun tässä ei olisi tarpeeksi, niin kyseisellä tyypillä on myös vähintään kaksi muutakin tiliä (toinen oli ihan yleisessä tiedossa, toisesta tiesin ainoastaan, mutta mut painostettiin pitämään turpani kiinni).

Mä ja nuo kaksi muuta saimme eilis iltana tarpeeksi (ja osasyy on se, että mä uskalsin avata suuni). Ja me käräytettiin nuo kaksi tuplatiliä + tuo yksi käräytti tuon päätilin (blokkasi meidät kaksi eli emme voineet tehdä sitä, vaikka kuinka haluttaisi).

Muut eivät ole uskaltaneet käräyttää noita tilejä, koska pelkäävät kostoa (joka kyllä takuuvarmasti tulee, jos/kun tilit suljetaan). Ja mikään blokkaaminen ei auta (soittaa/lähettelee uhkaavia tekstareita perään, onneksi tuo ei tiedä mun numeroa, kun on salainen numero, mutta noiden kahden muun numerot löytyy ihan puhelinluettelosta).

Onko kukaan muu joutunut käräyttämään jonkun Facebook tiliä/tilejä? Onko niitä suljettu?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi