Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalit miehet/perhesurmat

Vierailija
18.04.2012 |

Miten voi ns. normaali mies, joka ei ole ikinä ollut agressiivinen ja jota lähipiiri on pitänyt tasapainoisena, tehdä jotain niin kamalaa.

Voiko olla niin, että eivät ole tunteitaan ilmaisseet eivätkä agressioitaan purkaneet koskaan aikaisemmin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että, jos väsyttää, se johtuu siitä, ettei enää masenna ja pystyy nukkumaan! Olen jokaisen ssri:n, mitä olen kokeillut, kohdalla nukkunut yli 10h vuorokaudessa ja tämä unirytmi ei lasten kanssa oikein sovi, joten en ole siis nukkunut, vaan ollut väsynyt jatkuvasti :( Ja ei mitään tällaista ongelmaa ilman lääkkeitä, tai kun ajoin lääkkeen alas. Nyt en enää yritäkään lääkitä paniikkihäiriötäni ssri:llä, on kuitenkin niin lievä. Käytän tilap rauhottavia pahimpiin ja oikein hyvin pysyy aisoissa käyttö:)

joista en itse muista mitään, eivätkä nämä kohtaukset olleet mitenkään ennalta arvattavissa.

Lääkäri väitti kiven kovaan ettei se ole mahdollista ja että valehtelen siinä etten muista mitään.

En ollut itsekään asiasta varma ja aloin tutkimaan asiaa. Selvisi etten ole ainoa jolla tällainen epäilys ja ongelma on joten lopetin lääkityksen varmuuden vuoksi. Eipä ole vaivanneet filmipoikkiraivarit enää...

itse läheltä työnpuolesta vastaavia hetkiä nähnyt paljon..itse olen vahvasti sitä mieltä että nämä mielialalääkkeet ssri (ei rauhoittavat) tulisi kieltää..eikö opittu jo koulusurmista (pekka ja matti)söivät näitä lääkkeitä.tämä on fakta tietoa eli ottakaa selvää ennenkuin sanotte vastaan.tiedän hyvin mistä puhun mutta ammattiani en voi paljastaa koska näissä lääkkeissä piilee niin isot rahat että minut irtisanottaisiin ja aika nopeasti.mutta älkää ihmiset ikinä syökö näitä lääkkeitä syökää jos on pakottava tarve saada jotain esim rauhoittavia(bentzot)vaikka niihin jäisikin koukkuun niin joutuu noita ssri lääkkeitäkin syömään jopa 3kk ennenkuin edes toimivat ja lopettaminen on vielä vaikeampaa aiheuttaa mm miehillä impotenssia ja seksihalujen menettämistä(jopa pysyvästi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla