Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli huutamaan että meidän lapset

Vierailija
17.04.2012 |

ovat tuoneet kurahiekkapaskaa heidän tkapihan terassille ja nyt terassi on pilalla.

Sanoin että oon antanut lapsille luvan tuoda heidän kissan paskat hiekkalaatikostamme teidän takapihalle ja löin oven kiinni.

Nyt postilaatikossa oli lappu että haastaa meidät oikeuteen kotirauhan rikkomisesta.. Voi se tehdä sen?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa se kissanp ei ole mikään pikkujuttu siellä lasten hiekkalaatikossa. Jos vielä ap sattuu itse olemaan raskaana niin siitä kissanpeestä voi saada sellaisen taudin, että se tappaa sikiön..

tämän vuoksihan esim neuvoloissa kehotetaan kissan omistavia naisia jättämään raskauden ajalta hiekkalaatikon siivous miehen hommaksi.

siis kyse on juuri kissojen levittämästä toksoplasmasta. Erään tutkimuksen mukaan Suomessa raskaana olevista saa vuosittain noin 0,25 % toksoplasmoositartunnan ja ilman hoitoa heistä noin puolella tauti siirtyy sikiöön. Siten maassamme arvioidaan noin 60–70 sikiön saavan vuosittain toksoplasmoositartunnan raskauden aikana. Ilman asianmukaista hoitoa heistä noin 10 %:lla esiintyy sairauden oireita syntyessä tai ensimmäisen ikävuoden aikana. Lisäksi kaikilla sikiökauden aikana tartunnan saaneilla on vaara saada ilman hoitoa toksoplasmoosin aiheuttamia elinvaurioita ennen 20 vuoden ikää.

Vierailija
42/111 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etpä sinäkään fiksusti toiminut!

ja mistäs tiiät että oli heidän kissa joka pasko?

olen nähnyt kun se paskoo. En varmaan juu toiminut nätisti kun löin oven kiinni mutta itse se tekee samaa kun sille valitta sen kissoista.

Ei vaan jaksanut kuunnella.

ap

saa monin verroin vähemmän aikaan kuin kaksi. Onnea vaan valitsemallanne tiellä. Olen nähnyt läheltä pari naapuririitaa missä mopo lähtee käsistä molemmilta ja elämä, ihmissuhteet, mielenrauha, moni asia mennyt ihan sekaisin molemmilta osapuolilta. Ja aivan törkeää viranomaisten juoksutusta- joillakin on oikea hätä, mutta nämä kehtaavat käyttää vähiä resursseja omien ylpeyksiensä ja oikeassaolemistensa todisteena. En uskois jollen olis nähnyt mihin alhaiseen mädännäisyyteen ihminen pystyy. Hyvät välit naapureihin taas parantaa kaikkien elämänlaatua ja kertoo aika paljon ihmisestä sekin. Vaikka naapuri olis hankala, niin hänen kanssaan vi tulla loistavasti toimeen, kunhan omassa päässä riittää rahkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan totta tuo toksoplasmavaara! On tavattoman vastuutonta käytöstä alueella jossa lapsia ja nuoria perheitä antaa kissansa paskoa vieraisiin hiekkalaatikoihin, ne eivät ole sille siihen käyttöön ja se pitäisi olla kaikille tällä foorumillakin selvää! Mua ei itse asiassa näitä vastauksia lukiessa edes ihmetytä vaikkapa koulukiusaaminen, niin kummallista palautetta ap on saanut. Meitä on moneen junaan ja osa jäänyt asemallekin...

Kissanp ei kuulu varsinkaan vieraalle hiekkikselle. Miksi te ap:n syyllistäjät niin ajattelette?

Ei ehkä paras idea antaa omien lastensa sitä kissanp:aa "palauttaa" naapurille mutta kyllä se kissaansa naapurin pihalle päästävä tässä se pääsyyllinen on. Onko teillä kaikilla ap:n syyllistäjillä kissa ja annatteko sen kuljeksia vapaana? Miten olis miettiä jos oma masussa kasvava vauva vaikka kuolisi kissasta hiekkiksen kautta saatuun toksoon? Kyllä, näitä tapahtuu. Kyllä, se olisi turha ja kamala, ehkäistävissä ollut kuolema. Kyllä, naapurin on pidettävä kissansa poissa lasten hiekkalaatikoista!

Vierailija
44/111 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä paskoja ei kyllä nakata takaisin, mutta sano sille naapurille, että niiden kissalla ei ole mitään asiaa teidän pihalle.

Ei kannata ampua kissaa.

Sullo se pussiin ja nakkaa järveen.

No ei vaiskaan, mutta kahjoja olette kumpikin.

Erittäin asiatonta sekoittaa lapset tähän.

mä olen SANONUT sille naapurille NMILJOONA kertaa asiasta, ei auta!!

Mä oon siivonnu niitä paskoja viime kesästä ei oikeen nappaa siivota toisen lemmikin paskoja tätäkin kesää.

Meillä myös lapsia inhottaa kun aina pitää eka pestä lelut ja muut ennen kun niillä voi leikkiä (minä pesen).

En tosiaan pakota lapsia niitä paskoja sinne viemään mutta kun itse tulivat kysyyn niin sanoin että saa palauttaa naapuriin ja naurua pidätellen ne sinne veivät ja saavat viedä jatkossakin. Tosin nyt vaan heittävät meidän rajalta ne sinne.

Ei kannata juu ampua kissaa muttei kohta jää muuta vaihtoehtoa, pitsi tuo loukku ja arvaa kympi on helpompaa kuula päähän nvai loukun haku-vuokraus-palautus..

Hyi, ei noi oo lapsia vaan oksettavia piruja!!! oot kasvattanut kaltaiseksesi.

Vierailija
45/111 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan totta tuo toksoplasmavaara! On tavattoman vastuutonta käytöstä alueella jossa lapsia ja nuoria perheitä antaa kissansa paskoa vieraisiin hiekkalaatikoihin, ne eivät ole sille siihen käyttöön ja se pitäisi olla kaikille tällä foorumillakin selvää! Mua ei itse asiassa näitä vastauksia lukiessa edes ihmetytä vaikkapa koulukiusaaminen, niin kummallista palautetta ap on saanut. Meitä on moneen junaan ja osa jäänyt asemallekin...

tottahan on että ap:n käytös oli lapsellista ja provosoivaa. Sillä voi saada aikaiseksi ainoastaan lisää harmia. Minusta aika surkea tapa ratkaista ongelma.

Kissanp ei kuulu varsinkaan vieraalle hiekkikselle. Miksi te ap:n syyllistäjät niin ajattelette?

Ei ehkä paras idea antaa omien lastensa sitä kissanp:aa "palauttaa" naapurille mutta kyllä se kissaansa naapurin pihalle päästävä tässä se pääsyyllinen on. Onko teillä kaikilla ap:n syyllistäjillä kissa ja annatteko sen kuljeksia vapaana? Miten olis miettiä jos oma masussa kasvava vauva vaikka kuolisi kissasta hiekkiksen kautta saatuun toksoon? Kyllä, näitä tapahtuu. Kyllä, se olisi turha ja kamala, ehkäistävissä ollut kuolema. Kyllä, naapurin on pidettävä kissansa poissa lasten hiekkalaatikoista!

Vierailija
46/111 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan ei ole noin ala-arvoista tekstiä kanssakeskustelijoille ollut kuin tässä aloittajalla. Joku nuppi irronnut ehkä tai sitten epämuodostunut päästään jo sikiöaikana.

Vierailija
47/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käyty nakkaamassa koiran paskat ihan naapurin portaiden viereen.

Jossain vaiheessa tajusi,´että saa takaisin aina ne paskansa ja lopetti koiran paskattamisen toisten pihateiden liittymiin.

Naapuri herkes huutamaan että korjaa paskat, mutta armas koirankusettaja jatkoi tyynesti matkaansa. Illalla koirankusettajan ovikello soi ja kun ovi aukes, lensi paskapussi matolle. Seurauksena että paskapussi levisi matolle. Matonpesusta väännettiin kättä oikeudessa. Sille pointsit, kuka arvaa maksajan?

Vierailija
48/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käyty nakkaamassa koiran paskat ihan naapurin portaiden viereen.

Jossain vaiheessa tajusi,´että saa takaisin aina ne paskansa ja lopetti koiran paskattamisen toisten pihateiden liittymiin.

Ap:kin olisi voinut vain viedä sitä kissanpaskaa naapurin pihaan, sellaiseen paikkaan että ei aiheuta aineellisia vahinkoja vaan ainoastaan sen verran haittaa mitä omassa pihassa olevasta paskasta nyt useimpien mielestä tulee.

Ei kannata mennä liian pitkälle ja vetää överiksi, muuten antaa vain naapurille aseita nostaa syyte jne. Tai provosoi häntä menemään vielä pidemmälle, ihan kuin Aku Ankassa.

Järki käteen, aikuiset ihmiset.

Vierailija
49/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeusjuttu maksaa 4000 e ja kukat 10 e- valitse

Vierailija
50/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Tämä on kusipäisiä kissanomistajia täynnä koko palsta. Ei hekään hyvällä katsoisi jos kävisit paskalla heidän pihallaan =) Jos olisin sinä niin loukuttaisin kissan ja tappaisin sitten jossain syrjässä. Saisi kissan omistaja ihmetellä minne kisu on hävinnyt =) *viheltelee*

Vierailija
51/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin kissa lakkasi tulemasta pihalle kun sain sen niskavilloista kiinni ja viskasin niin pitkälle kuin vain kädestäni sain. Oli meinaan kusella lastenrattaitten juurella ja jäi syvennykseen loukkoon. Ja saman käsittelyn saa jokainen katti joka tontille tulee.

sun kakarat ottavat saman kohtelun tunkiessaan naapurin pihalle tai taloyhtiön parkkiksella hipelöidessään vääriä kulkupelejä ja leluja...

Vierailija
52/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehoaa myös naapurin räkänokkaiseen kädellispentuun!

Yleensä tosin vasta kolmas suihkautus riittää, taitavat olla serkusten tai sisarusten jälkeläisiä?

Valitettavasti ne ovat tehottomia. Mutta kokeile hiuslakkaa: suihkuta sitä kissan naamalle. Yleensä jo kerta riittää.

Vierailija
53/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapset eivät ole leikkimässä.

Vaikkapa yöksi. Tai sitten loukuta ja heitä vaikka kaivoon. Kissanomistajaa on tässä asiassa aivan turha puolustaa.

Vierailija
54/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos linjoilla? Sinuna en nyt todellakaan tappaisi tai vahingoittaisi sitä kissaa. Silloin olet nimittäin kusessa, koska syyllistyt eläinsuojelurikokseen. asutteko siis rivitalossa vai omakotitalossa? Jos asutte rivarissa, niin oletko valittanut isännöitsijälle? Olet täysin oikeassa siinä, että kissan ulosteet eivät kuulu lasten hiekkalaatikkoon. Toksoplasmoosin vaara on pienin. Ulkokissoilla on usein suolinkaisia ja nuo suolinkaiset tarttuvat ulostekontaminaation myötä myös ihmisiin.

Naapurisi kuuluu kastiin vittumaiset ihmiset. Jos naapuri on sitä mieltä, että oman kissan paska on pilannut hänen terassinsa, niin kysypä häneltä seuraavan kerran että mites piloilla teidän hiekkalaatikko on? Tai lasten vaatteet, joihin paska tarttuu! Mikäli naapuri nostaa syytteen, niin epäilen että oikeuteen saakka te ette edes mene. Ole siis huoleti.

Vierailija
55/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puhe auta on pakko ottaa kovat keinot käyttöön. Ehkä kuitenkaan ne keinot ei kuulu lapsille vaan aikuisten hoidettava.

Olen itse ollut pienenä sairaalassa syötyäni hiekkaa hiekkalaatikosta jonne kissa oli tehnyt tarpeensa. Suu aukesi pahasti sisäpuolelta ja sairaalassa oli nenä-mahaletku. Ei ole ihan pikkuasia tuo kissan tarpeiden tekeminen hiekkalaatikkoon.

Jospa ap veisi itse kakat naapurin puolelle ja ihan vaikka ovikelloa pimpottaen. Ne valokuvat voi näyttää samalla. Minusta voi jopa viedä asian poliisille jos ei puhe auta, kyseessä lasten turvallisuus. naapuri joutuisi ainakin maksamaan hiekkalaatikon hiekan vaihdon ja ehkäpä jopa hankkimaan päälle suojuksen. Voisiko jopa olla lastensuojelusta apua, koska tässä vaarannetaan lasten turvallisuus?

Vierailija
56/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoitaisin naapurin kanssa asian. Vähän tuli fiilis että niin ap, kuin naapuri ovat molemmat yhtä tyhmiä!

Vierailija
57/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi eivät ole itse keksineet mennä kantamaan paskoja naapuriin, vaan olet itse heitä sinne käskenyt menemään. Lapsiparat. Joko he häpeävät tai sitten heistä kasvaa kaltaisiasi naapurinvihaajia ja omien etuje tavoittelijoita hinnalla millä hyvänsä.

En ymmärrä, miksi tuollaisia sivistymättömiä juntteja on olemassa, jotka ovat ylpeitä tuollaisista tempauksista tyyliin "kyllä mä sille vittu näytän". Järkevä ihminen pystyy keskustelemaan, vaikka vastapuoli ei pystyisikään.

Vanha totuus:jos joudut väittelyyn idiootin kanssa ,pidä huoli, ettei hänelle käy samoin.

Vierailija
58/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ämpäri kylmää vettä pihalla. Ja aina kun näet kissan heität veden sen päälle. Lupaan että kissa ei enää tule pihalle kun olet 2 kertaa tyhjentänyt äpärin sen niskoille. Kun kissa oikein kunnolla kastuu niin turkin kuivatukseen menee 6 tuntia. Eli aikamoinen homma kissalle. (siis se nuolee turkkia kuivaksi). Kissa ei ole tyhmä ja tulee välttämään teidän pihaa jatkossa.

Tiedän että se toimii, näin me tehdään meidän naapurin kissoille ja ne kiertää nykyään meidän pihan aina.

Vierailija
59/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin sietämätöntä kun katin omistaja ajattelee, että hänen lemmikkinsä on naapurinkin lemmikki! Me jouduttiin siivoamaan talon vierustat ja kivettämään kaksi sivua juuri naapurien kattien takia.

On loistojuttu kun sulla on valokuva katista! Yritä ottaa lisää kuvia ja tallenna ne niin ettei häviä! Minäkin olisin tehnyt niin mutta täällä katit on öisin paskalla naapurien pihoilla ja kuvan saaminen oli niin hankalaa. Sanasotaa kyllä käytiin.

Katit levittävät sitten viittä eri matoa, joten googlaappa. Äläkä pelkää sitä kotirauhan rikkomista, sä voit aina tehdä saman naapurille. Kysäse nyt etukäteen lakimiehen kantaa asiaan. Voitko esim. kuvan oton jälkeen vaihdattaa jollain yhtiöllä hiekat ja laittaa laskun naapurille.

Vierailija
60/111 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin tavara palautettava kun ei itse sitä hae! Lapset tekivät oikein kun ne kakat oli heidän hiekkalaatikolla. Olisihan äiti kehottanut palauttamaan vaikka naapurin pallonkin!

Ihme sievistelykannnanotto sulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme